Gå til innhold

Bli gal kattedame?

Gjest Kattrine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_kattekvinnen_*
Hehe:p

For dyrets og ditt eget beste, anskaff kun hunkatter(de fungerer best sammen). Få dem sterilistert, vi har mer enn nok katter her - er bare vondt å se hjemløse katter loffe omkring.

Neineinei, katter som går godt sammen skaper nå vel ikke noe liv i heimen..?

Hvem snakker om hjemløse katter her..hun har jo plenty av plass i huset i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dyrets og ditt eget beste, anskaff kun hunkatter(de fungerer best sammen).

Du tuller nå? Det som fungerer best er en mix med ett par hannkatter, og resten hunnkatter. Bare hunnkatter er ganske eksplosivt, og å ha en eller flere hannkatter virker stabiliserende. (Har fire hunnkatter selv, og de hater hverandre, og ett par av dem flyr i synet på hverandre daglig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sunglasses

Katter har så sterke personligheter, så det er vel mest snakk om flaks på hvor godt de går sammen, uansett hva?

Endret av sunglasses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter har så sterke personligheter, så det er vel mest snakk om flaks på hvor godt de går sammen, uansett hva?

Joda, katter kan være ganske forskjellige, og derfor skjønte jeg ikke helt innlegget ditt, hvor du kom med en så konkret anbefaling, spesielt når den bryter så kraftig både med mine egne erfaringer, og den naturlige oppbygningen i en flokk med katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og stor hatt. Blå øyenskygge er også et must. Ta gjerne med deg kattene på offentlig transport.

Lykke til, kanskje jeg joiner deg en gang i fremtiden!

:klappe:

Nå ser jeg for meg en gal dame som kjører bil på en liten landevei med masse katter som stikker hodene sine ut av alle vinduene(og du har selvsagt en katt på skulderen). Og damen har alle de overnevnte tingene. Ser nesten ut som en hippie :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*
Du tuller nå? Det som fungerer best er en mix med ett par hannkatter, og resten hunnkatter. Bare hunnkatter er ganske eksplosivt, og å ha en eller flere hannkatter virker stabiliserende. (Har fire hunnkatter selv, og de hater hverandre, og ett par av dem flyr i synet på hverandre daglig.)

Helt riktig. Bare tenk på hvordan det ville vært på Kvinneguiden hvis det ikke hadde vært noen menn her som holdt skikk på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og noen venninner hadde for en god stund siden en morsom samtale om hvordan vi alle skal bli lilla damer, flytte sammen i et kollektiv ute i skogen og drive med hver sin sære håndtverkshobby + vi måtte selvsagt ha hver vår mannlige elsker som var minst 20 år yngre. Tror hun ene mente at å lage keramikkskulpturer av nakne menn var hennes greie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk, du må ha barnevogn. Gale kattedamer kan i enkelte tilfeller ha kattene sine i barnevogn. Pass på at den har litt dybde :ler:

Ikke sporsvogn med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pip_*
Jeg og noen venninner hadde for en god stund siden en morsom samtale om hvordan vi alle skal bli lilla damer, flytte sammen i et kollektiv ute i skogen og drive med hver sin sære håndtverkshobby + vi måtte selvsagt ha hver vår mannlige elsker som var minst 20 år yngre. Tror hun ene mente at å lage keramikkskulpturer av nakne menn var hennes greie :D

Det er min greie også, eller kan bli, i allefall! Jeg vil gjerne være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bygge ut hytta hvis du skal ha så mange katter. Jeg har tidvis hatt veldig mange katter, og det skaper mye uro i heimen fordi katter ikke er noe særlig til flokkdyr. De blir agressive ved økt antall og innskrenket eneområde. På den annen side, så kanskje det er som skal til for at du virkelig skal BLI gal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fantastisk morsom tråd! Måtte le høyt her nå. :-D

Har noen flere tips:

Du må skaffe deg noen klesplagg i mange forskjellige, sterke, mismatchende farger, f.eks. sennepsgul, lilla, rød, rosa, oransje, brun... Du må gå i de samme klærne uansett vær og årstid, kanskje bare ha en kåpe og en hatt som du drar utenpå om vinteren. Disse klærne må være flekkete og ikke vaskes for mye og for ofte.

I og med at du kommer til å være ganske fattig og folkesky må du enten gå i butikken bare et par ganger i måneden med en gammel ryggsekk eller få noen til å handle for deg. Du må bare kjøpe billige matvarer og helst dyrke noe selv. Du må nynne og synge uforståelige og ukjente viser for deg selv, med varierende styrke. Du må gjerne nesten-sjangle litt og få folk til å lure på om du har tatt deg en støyt. Du må gjerne ha bil - men den må være gammel og kaputt og stå på tomta di like ved porten og være stygg og gjengrodd. Du må bo i et stygt, gammelt hus med en stor hage som er full av mose.

Dette blir bra, du trenger ingen mann. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Og du må komme med kryptiske kommentarer til alle du passerer. Foreksempel "hvor er brøytebilen" midt på sommeren. Ta gjerne med deg vannkanna ut og vann blomsterbedet ditt mens det styrtregner. Og sett ut rykter i bygda om at du egentlig er styrtrik, kongelig eller noe annet fantasifullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, du trenger ingen mann. :-)

Nettopp! Med en skikkelig hannkatt...med bart :tronderbart:, burde du klare deg lenge! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...