Gå til innhold

Alltid så vanskelig....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er på randen til å gi opp her nå. Det er så vanskelig å finne seg jobb. Alt man klarer å få seg er litt "fra-uke-til-uke"-vikariater. Tar på i lengden å ikke vite hvordan morgendagen blir... :cry: Har gått som tilkallingsvikar siden mars, og vært aktiv søker siden i høst. Har holdt motet oppe til nå. Alt er avhengig av penger for tida, og arbeidsledigheten blir bare større og større. Jeg prøver meg innom flere yrker, men vet fortsatt ikke va jeg har lyst å begi meg ut på. Vurderer sterkt sykepleierstudiet, men det er enda en god stund til jeg kan søke, pga flytting 1,5 år framover. Skulle ønske jeg kunne bli student nå, jeg. Slik som humøret er nå, så har jeg mest lyst å bare legge meg under dyna og aldri så opp mer. Hva er vitsen?...

At alt skal være så forbanna vanskelig!!!!!!!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scampi

Huffda. Hørtes ikke greit ut, men alt har en tendens til å ordne seg :D

Sender en klem og ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan du ikke begynne studie der du er nå og sjekke om ikke du kan få bli overflyttet når du flytter.. De er sikkert ikke så vanskelige visst det finnes en ledig plass. alltid noen som detter av underveis.

ikke gi opp, det ordner seg alltid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du...:)

Nei akkurat det har jeg sjekka - sykepleierstudiet har ikke akkurat masse ledige plasser til overs....... :( Høgskoler har jeg prata med både i øst og i vest, og jeg har ikke garanti for at jeg blir overført. Så jeg skal ta tida til hjelp og være klar når den tid kommer. Gleder meg. Det virker som om å studere er det lureste å gjøre nå. Har man ingen papirer å vifte med under jobbsøking, så har man ikke mye man skulle ha sagt. Blir jeg en gang sykepleier, så skulle det iallefall være nok av jobber rundt om. Studielånet blir nok større enn størst, men det er så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...