Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Så bra at natta gikk bedre. Håper det fortsetter sånn :biggrin:

Klær ja, vi har så mye klær!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte bare pakke bort en del som egentlig passer, men mister jo helt oversikten og blir bare kaos. Men greit å arve da, da har jeg ikke så dårlig samvittighet for å pakke det bort ubrukt heller.

Får håpe det ordner seg med barnehageplass.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt med system på sakene :) Du har kommet lengre enn oss der! Det er deilig å vite hvor ting er og ikke minst ha det ryddig selv om det er ryddet bort :Nikke:

Så flink han er blitt til å sove! Krysser fingrene for at det fortsetter slik :tommelopp:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Flinke S! Kanskje eget rom gjorde susen?

Vi har også kjøpt plastkasser med lokk for å oppbevare babyklær i. Kjøpte gjennomsiktige så jeg ser hva som er oppi, og sorterer etter størrelse. Herre gud, hvor mye klær babyer har :dåne:

Eget rom gjør nok susen, ja! :)

Jeg kjøpte også gjennomsiktige kasser, og har sortert 1-3mnd'r og ca 3-7mnd'er. I tillegg har jeg laget "foreløpige" kasser med str 80, 86, 86/92 og 92, slik at vi får oppbevart større klær ordentlig, og får mer oversikt over hva vi har og hva vi mangler! ;)

Ja, guuuuuud a mejen så mye de har.... :sjenert:

:tommelopp: for god natt - håper det fortsetter!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at natta gikk bedre. Håper det fortsetter sånn :biggrin:

Klær ja, vi har så mye klær!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Måtte bare pakke bort en del som egentlig passer, men mister jo helt oversikten og blir bare kaos. Men greit å arve da, da har jeg ikke så dårlig samvittighet for å pakke det bort ubrukt heller.

Får håpe det ordner seg med barnehageplass.

:klem:

Ja, nettene blir bedre og bedre nå! Herlig!! :nigo:

Veldig greit å få sortert det, slik at man får en oversikt. Blir jo fulstendig kaos med alle disse klærne og størrelsene!!!

Håper virkelig det ordner seg med barnehageplass jeg også, men er stygt redd for at det ikke gjør det... :(

Kjekt med system på sakene :) Du har kommet lengre enn oss der! Det er deilig å vite hvor ting er og ikke minst ha det ryddig selv om det er ryddet bort :Nikke:

Så flink han er blitt til å sove! Krysser fingrene for at det fortsetter slik :tommelopp:

:klem: til deg!

MÅTTE bare ordne et system nå, holdt på å bli gal av alle esker og poser og en overfylt og uoversiktelig kommode! Men nå er det adskillig bedre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig tid til KG om dagen. Eller internett generelt.. Blir noen kjappe turer på face nå og da, men har hatt lite tid til å virkelig satt meg ned med pc'en i det siste. Merker at jeg jobber fult nå, ja!!!

Så, ja, jeg jobber fult, men turnus. Hadde noen dager sammenhengende fri på turnusen min nå, så tok med meg S og dro på besøk til mamma og pappa fra søndag til onsdag. Koselig! :) Og mamma og pappa tok han på morgenene, så jeg sov leeeeenge.... ;)

Ellers går nå tida, og S utvikler seg stadig! Nå klarer han ganske fint å gå rundt bordkanter osv når han holder i seg, og han blir stadig flinkere og flinkere til å sette seg ned igjen etter å ha reist seg opp. Men han er forsatt skikkelig mamma-gutt, og i tillegg ha han siste tida blitt skikkelig fang-gutt. Krabber bort til et bein, reiser seg opp og drar i bukseleggen, SKAL opp. Dette er vel noe som går over etter hvert dette også, eller....? :klø:

I helga får jeg virkelig prøvd meg. Kjære er borte, og jeg har jobbhelg. Dvs at jeg selv må kjøre og hente S til barnevakt før og etter jobb. Er da jammen en liten utfordring det også! ;) Men kommer sikkert fort inn i det, da man blir vant til å kjøre ofte til barnehagen.

Nå er jeg nødt til å legge meg, dagvakt i morgen. Men MÅ bare innom enkelte dagbøker og sjekke status når det gjelder fødsler/graviditeter! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Når jeg leser om at du har dårlig tid så lurer jeg på hvordan jeg skal greie å få tid til noe som helst når jeg (en gang i fremtiden) begynner i jobb ... Synes ikke jeg får tid til alt jeg vil nå engang jeg! :sjenert: Tidsklemma, anyone? ;)

Lykke til med helgen, det går nok kjempebra! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Når jeg leser om at du har dårlig tid så lurer jeg på hvordan jeg skal greie å få tid til noe som helst når jeg (en gang i fremtiden) begynner i jobb ... Synes ikke jeg får tid til alt jeg vil nå engang jeg! :sjenert: Tidsklemma, anyone? ;)

Lykke til med helgen, det går nok kjempebra! :jepp:

:klem:

Er utfordrende dette med å kombinere jobb, familieliv og "egentid", altså, ja!!! Men det blir vel lettere etter hvert, når man blir vant til det! :) Akkurat nå er jeg veldig glad at jeg fortsatt har igjen litt permisjon.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utfordrende dette med å kombinere jobb, familieliv og "egentid", altså, ja!!! Men det blir vel lettere etter hvert, når man blir vant til det! :) Akkurat nå er jeg veldig glad at jeg fortsatt har igjen litt permisjon.... :sjenert:

:Nikke: Det tror jeg på, og jeg gruer meg litt ... Får jo knapt tid til ting slik det er nå, hvordan blir det da når man har jobb og barnehage i tillegg? Må jo ordne seg da ...

Forresten så glemte jeg å skrive at vi skal og se på et hus på mandag! :nigo: Gleder meg! :strix:

Åj, så spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også tenkt på, hvordan det blir når begge skal på jobb og H i barnehagen. Men det går sikkert greit, andre klarer jo å få det til :)

:hoppe: Spennende! Får håpe det blir hus på dere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det tror jeg på, og jeg gruer meg litt ... Får jo knapt tid til ting slik det er nå, hvordan blir det da når man har jobb og barnehage i tillegg? Må jo ordne seg da ...

Åj, så spennende! :hoppe:

Er nok alltid en liten "innkjøringsperiode". Men som Ella* skriver, alle andre får det jo til! Da må vel vi det også, etter hvert?!! :jepp:

Jaaa!! :hoppe: Jeg teller timer nå!! :strix:

Det har jeg også tenkt på, hvordan det blir når begge skal på jobb og H i barnehagen. Men det går sikkert greit, andre klarer jo å få det til :)

:hoppe: Spennende! Får håpe det blir hus på dere nå :)

Ja, det blir utfordrende. Nå er jo faktisk kjære hjemme da. Men det kommer jo en dag der begge skal jobbe og det blir fult kjør med barnehage og greier. Men som du sier, alle andre klarer det jo, og da må vel vi få det til også! :) Jeg stresser ikke akkurat så mye med det. Men merker at jeg akkurat nå om dagen får mindre og mindre tid til å sette meg ned her, for ekesmpel.

:hoppe: Det håper jeg også!! Vil så inderlig!! :hoppe:

Håper det blir hus nå ja :Nikke:

:jepp:

Oppdatering :vinke:

:hallo: Koselig at du stakk innom! Og nå så jeg pluselig at du allerede skal gifte deg!!! Hoi og oi.....tida flyr!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal vi se på hus. Kl 18. SOM jeg gleder meg!!! Har ikke sett huset annet enn fra veien. Ryktene sier at det er helt alright, men at det er lite og fortsatt er igjen litt oppussingsarbeid. Men fult beboelig slik det er nå! Så vi får bare vente og se! :)

Her i bygda er det slik at man må kjøpe seg etter plasseringen, om man har lyst til å bo akkurat der. Man kan ikke se så veldig på om huset er "ferdig" eller ikke. Det gjør heller bare at prisen blir deretter, også får man gjøre det som man vil senere! ;) Dette er nemlig en dal, og da har man "solside" og "skyggeside". Vi vil selvfølgelig på solsiden, og gjerne for oss selv, men likevel sentralt. Denne plassen er på solsiden, 3-4 km fra barnehage/skole/butikk, men ca 1,5 km innover en vei der huset ligger veldig uskjenert til. Det er kanskje 3-4 andre hus innover veien der tilsammen, og nærmeste nabo er et vennepar av oss, hvor ene ungen er på samme kullet til S! :jepp: Helt perfekt for oss! :strix: Så jeg håper såååå inderlig!!! Teller timer og syns at klokka kan nærme seg 18.00 NÅ!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :hoppe:

-------------------------------------------------------------

Ja, da er vi hjemme igjen. Stedet var fint, vi liker fortsatt plassen. Men ryktene om at huset var lite er sant. Så det er mye å gjøre før det blir et fullverdig familiehjem. Men vi er fotsatt interessert, bare ikke til hvilken som helst pris! Så jeg skal ta kontakt med huseieren og få kopi av takstpapirer og greier, så får vi se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plassering er jo det aller viktigste, og deretter pris i forhold til hva man får. Om dere får det til en god pris er det jo overkommelig å bygge på litt om en stund :) Litt verre om huset hadde vært kjempebra og tomta dårlig, liksom.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jaa!! :jepp:

Plassering er jo det aller viktigste, og deretter pris i forhold til hva man får. Om dere får det til en god pris er det jo overkommelig å bygge på litt om en stund :) Litt verre om huset hadde vært kjempebra og tomta dårlig, liksom.

Lykke til!

Ja, plassering er definitivt det aller viktigste. Og denne plasseringa er egentlig toppers! :) Så får vi det til en overkommelig pris, så tar vi det! ;)

Vi har allerede tanker om å bygge på det. Og kjære er snekker, så noe kan han gjøre selv! ;) Men for min del er det ikke aktuelt å bo i oppussing i evigheter, så vi kommer uansett til å leie inn hjelp. Men tar man litt riving og klargjøring før snekringa starter, og opprydding selv etterpå, så sparer man en del på det også! ;)

Takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har god peiling på broderier her? Jeg kom plutselig på hva som kan bli den perfekte gaven til pappas 50 års dag; Å brodere et bilde eller en klokkestreng. Men da tenkte jeg noe som også navnet og alder står på. Noen som har noen tips (til ei som plutselig fikk det veeeldig travelt!!!! Fødselsdagen er allerede om to måneder....) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...