Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Så flink S er!! Må være rart å ikke våkne av en baby på natten. Gleder meg veldig til min første 6 timer i strekk søvn. S har jo kommet langt utviklingsmessig.

:hoppe: for ferdig med eksamen. Ett år går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at S. sov så lenge om natta! :) Godt at det går rette veien med sovinga. Her hos oss går det dessverre feil vei. I. har gått frå å sova heile nettene i mange månader - til å våkna ørten gangar i løpet av natta, og forlanga mat. Slitsomt!

Gratulerer så mykje med 7-månader gammal gutt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra nattavvenningen gikk så bra, måtte det holde! :biggrin:

Jeg kjenner meg igjen det med å være på forumet her. For jeg har egentlig ikke tid til å følge med så mye, men samtidig så kan jeg ikke slutte. For jeg må jo vite hvordan det går med alle sammen her inne! :sjenert: Blir veldig engasjert i folk man ikke engang har møtt, ja ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg du har nett igjen, så nå må du oppdatere oss snart!

:ler:

Veldig engasjert i folk man ikke har møtt ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix:

Endelig er data'n på plass igjen, og jeg er tilbake på nett!! Fy FADER som jeg har savna det....og alle dere her inne!!! :hug: Men nesten litt skremmende å være uten en periode, og da innse hvor mye man faktisk bruker pc'n og internett............ :sjenert:

Jeg henta PC'n etter reperasjon tirsdag for to uker siden. Reiste til mamma og pappa, og data'n funka helt flott. Reiste hjem igjen søndagen etter, og da jeg kom hjem igen var data'n DØD....den ga ikke engang respons på at laderen satt i. IRRITERENDE!!! :sur: Så da sendte jeg den inn igjen forrige tirsdag... Og i dag fikk jeg den ENDELIG tilbake!!! :hoppe: Batteriet var visst defekt, så nå er det nytt batteri på plass. Gudskjelov at vi fortsatt har garanti på pc'n...!

Siden sist har S jammen blitt 7 måneder allerede.....Haff, som tida går!!! :overrasket:

Nattavvendinga må jeg vel si har gått tåelig greit etter vi kom hjem, har ikke gitt etter å gitt pupp en eneste gang. Men jeg gjorde meg selv en "bjørnetjeneste" den første uka som jeg var hjemme, så vi har hatt noen slitsomme netter....Heldigvis er det vel bare for en periode! :)

S våknet hver natt i 2-3-4-tida, og skrek og skrek.. For at ikke pappa'n som skulle på jobb om morgnene skulle bli vekt, så tok jeg han bare opp i senga vår, fikk han til å sovne igjen, og lempet han over i senga si igjen. Men dette ble jo FORT en vane... Uvane....!!! Så i helga bestemte vi oss for at kjære skulle ta S begge nettene, og at han bare skulle ta han opp innimellom og roe han, og deretter evt bare la han skrike ei stund igjen. Natt til lørdag skrek han da sammenhengende i ca 2 timer, natt til søndag sammenhengende i ca 2,5 time... Det var SLITSOMT!!! For JEG klarer selvfølgelig ikke å sove meg gjennom skrikinga...

Men heldigvis har det gitt resultater!!! :strix: Nå om nettene våkner han fortsatt, men etter kanskje litt vann og så smokken, så sovner han rimelig fort igjen. Herlig!! Bare det fortsetter i denne retningen her!!! ;)

Ellers har jeg klart å handle med denne mannen på finn.no. Jeg skulle kjøpe en bæremeis av han, han fikk pengene sine, men jeg fikk selvfølgelig ingen bæremeis. Makan til DRITTSEKK!! :kjefte: Jeg har selvfølgelig politianmeldt han.... :lur:

I dag har S og jeg vært på barselltreff med 2008-gruppa her i bygda, og i morgen skal vi være med 2009-gruppa på barseltreff... :fnise: Siden S er født såpass sent på året er jo han ganse liten i forhold til mange andre på 2008, så vi skal være med 2009 litt også, for å få mest mulig ut av barseltida. Og veldig greit for meg, som er så skravlete av meg! :fnise::skravle:

Ja, detta ble visst en laaaang oppdattering.....ære være dere som gadd å lese alt! :klem1: Nå skal jeg få kommet meg innom så mange dagbøker som mulig før jeg må brette noen klær og ta kvelden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes! :strix: Deilig!! Kjedelig å være uten data og nett altså....vi lever jo tross alt i en veldig nettbasert verden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synes nesten det er flaut å skrive det jeg skal skrive nå, når jeg leser inne hos mange av dere andre at dere sliter med at ungene starter dagen i 5-6-tida om morgenene...... :sjenert: Men denne avvendingsperioden er slitsom altså.....!!! Det går helt greit, men det resulterer i en del våkentid på natta. S får pupp etter kl 6 om morgenen, og sover gjerne en god times tid etterpå, kanskje nærmere to også.. Men jeg er da fortsatt trøtt..... :Gjesp: FRYKTELIG trøtt.....

Og jeg har litt dilemma på morgenkvisten også. Jeg har bestemt meg for at han skal ikke få pupp mellom da han har lagt seg, og kl 6 om morgenen. I begynnelsen gikk det veldig greit, han skrek ikke etter pupp før i 7-tida, kanskje... Men etter "bjørnetjenesten" som jeg gjorde meg selv i forrige uke, så har han gjerne våknet i 4-5-tida og holdt det gående helt til etter 6. Jeg har da prøvd å vente til han har roet seg før jeg har gitt han pupp, men det har ikke vært så lett alltid.

I dag tidlig klarte jeg å oppnå målet mitt!!! :hoppe: S våknet "som vanlig" i halv 5 tida, skrek og sutra, og jeg tok han flere ganger opp og tørket snørr, dryppet nesa med saltvann, og ga han vann å drikke. Håpet virkelig at han skule roe seg ordentlig, så jeg slapp å skulle ta han opp å gi pupp mens han var inni en sånn urolig periode.

Heldigvis sovnet han ca kl 5.50 igjen!! :strix: Han våknet riktignok kl 6.30 og fikk pupp da, men da var det greit. Og da slapp jeg å ta han opp mens han i utgangspunktet var urolig og hadde vært det en stund. Så det går fortsatt i riktig retning!! :hoppe:

I dag skal vi på barseltreff, kl 12! Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe dere får sove litt mer i natt da. Det er slitsomt å våkne tidlig, men desverre vanlig... Høres ut som om dere begynner å få taket på legginga da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig at du er tilbake :) Hadde du skikkelig abstinenser nå? ;) Jeg husker hvordan det der er ... Blir litt febrilsk om det er noe galt med nettet ... :sjenert:

Så utrolig kjipt at du aldri fikk bæremeisen! :kjefte::frustrert: Håper det ordner seg nå når du har fått politianmeldt han. :jepp:

Barseltreff er kjempekoselig, heldig du som har to grupper! Vi var en gruppe på sju stykker, nå er det bare tre igjen. Kjedelig at så mange falt fra, men de to jeg går sammen med nå er veldig koselige da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...