Coxy Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 14. februar 2009 Begynner å lure litt på nakken til S. Hver gang han ligger på magen og skal løfte hodet, så løfter han det på en måte opp på samme siden. Han løfter det liksom opp og litt til høyre, på et vis. Når ha ligger i senga så er tydeligvis "godstilinga" og presse ansiktet opp mot venstre side. Og ligger han på ryggen, så åler han seg med hode bakoverbøyd fra venstre side. (Om dette er forståelig....) Er dette vanlig? :klø: Han skriker jo ikke noe mye eller noe sånt, men blir jo litt bekymra for at han skal få problemer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 14. februar 2009 Måtte fjerne det jeg hadde i bloggen pga eurofoto.... Men nå har jeg da gått over til fotoknudsen, og har lagt opp en hel haug med sikkerhetskopier dit. Har lastet opp et bilde i bloggen nå, for å sjekke at det gikk greit fra fotoknudsen. Det tror jeg det gjorde! Bildet er fra i dag (eeh..igår..). Skal få lastet opp flere nye etter hvert, men nå er jeg hvert fall i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 14. februar 2009 #643 Del Skrevet 14. februar 2009 Hm... Skjønte ikke helt hva du mente når du beskrev hvordan han ligger i senga. Men, er du bekymret så er det lurt å høre med noen, for eksempel helsesøster. Kanskje henviser hun deg videre til fysioterapeut/manuellterapeut? Ikke moro å gå og bekymre seg! Inn i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #644 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, sant....Skal følge litt mer med på han, og prøve å gjøre "triks" for å se om han klarer å ta hodet andre veien. Kan jo være at det bare er jeg som er overbekymret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 15. februar 2009 Skrev om nakken til S. i går, og idag har hvert fall JEG problemer med nakken....!!! Har liggi meg forderva i natt, og er skikkelig stiv....Haff.. :gjeiper: Bebisen har sovna til første luren sin, - uten mat!! Det er nå 3,5t siden han åt, men han nekta og ta puppen... Spent på hvor lenge han sover nå da, blir sikkert ikke lenge... Hmm...noen ganger skjønner jeg meg bare ikke helt på han! :klø: Men, i natt har jeg for første gang siden september sovet 4 timer i strekk!! Herlig! Trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så på klokka! Og egentlig kunne jeg ha sovet 30-45min til også, for det tok 4 timer og 45 min mellom måltidene til S. Håper det fortsetter!!! Nå skal jeg spise frokost og komme i gang med skolearbeidet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. februar 2009 #646 Del Skrevet 15. februar 2009 Flinke gutten som begynner å sove lenger om nettene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja!! Håper bare intenst på at fortsettelse følger........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. februar 2009 #648 Del Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer med nytt nick! Forstår at du ønsker å bli litt mer anonym. Dette er jo tross alt en dagbok.. Tipper det blir bare mer og mer nattesøvn på deg nå etterhvert Lille V har ikke bestemt seg for om hun våkne 1 eller 2 ganger per natt, så her kan det fortsatt variere veldig.. Men det er som regel både 3, 4 eller 5 timer mellom hver gang hun får mat på natta Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. februar 2009 #649 Del Skrevet 15. februar 2009 Flinke gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. februar 2009 #650 Del Skrevet 15. februar 2009 Ny drakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 15. februar 2009 #651 Del Skrevet 15. februar 2009 Ååå så herlig med nytt nick Greit å begynne fra scratch av og til, å bli ny liksom Flinke lille gutten som sov så mange timer Såg bilde i bloggen din, han er jo bare helskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer med nytt nick! Forstår at du ønsker å bli litt mer anonym. Dette er jo tross alt en dagbok.. Tipper det blir bare mer og mer nattesøvn på deg nå etterhvert Lille V har ikke bestemt seg for om hun våkne 1 eller 2 ganger per natt, så her kan det fortsatt variere veldig.. Men det er som regel både 3, 4 eller 5 timer mellom hver gang hun får mat på natta Ha en fortsatt fin søndag! Jo, takk! Håper virkelig at natta i natt var startet på det å sove lengre skift. Hadde vært herlig!! 1-2amminger skal gå helt fint, men i det siste har han vært våken hver 2-2,5time..DET har vært litt slitsomt. Håper du har en fin kveld! Flinke gutten Ny drakt? Yes...skifta nick..trengte å bli litt mer anonym, jeg hadde jo så mye data ute nå at det var jo ikke akkurat vanskelig å kjenne meg igjen... Ååå så herlig med nytt nick Greit å begynne fra scratch av og til, å bli ny liksom Flinke lille gutten som sov så mange timer Såg bilde i bloggen din, han er jo bare helskjønn Jepp, trengte litt fornying nå!! Hovedpoenget er å bli litt mer anonym. Forrige nicket mitt inneholdt jo både navnet mitt og fødselsåret. Skal også slutte og bruke S sitt navn overalt....Slik at det ikke er SÅÅÅÅ stor sjans for å bli kjent igjen av kjentfolk lenger.....!!! :gjeiper: Ja, det var herlig! Håper på fortsettelse! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 15. februar 2009 #653 Del Skrevet 15. februar 2009 Skjønner nickbytte. Måtte også bytte i fjor høst da noen kjente så profilen min. Ikke noe moro.. Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har sitti omtrent hele dagen med oppgava, men selvfølgelig avbrutt av litt amminger og greier innimellom. Usj, nå er jeg tom, og gleder meg til å legge meg.... S har vært skikkelig sutrete og overtrøtt store deler av dagen. Var redd det skulle bli krangling da han skulle legge seg. Begynte litt, med at han ikke ville spise igjen. Når han blir overtrøtt, så tar han ikke puppen.. Sikkert vanlig? Uansett, han ble overtrøtt, men jeg tok han litt oppi senga vår og lå og koste og småprata. Etter et par tre minutter var han rolig og smilte igjen. Prøvde forsiktig å friste han med puppen igjen, og heldigvis tok han den. Åt, og han var i seng kl 20.00. Ga han smokken og gikk ut. 20.05 tenkte jeg at jeg skulle sjekke han, siden han ikke hadde gitt lyd fra seg. Tror dere ikke han sov allerede??!! DET gikk fort!! Vanligvis er vi da hvert fall et par tre ganger inn og putter inn smokken og drar over dyna. Men han sov, og sover søtt enda!!! I morgen er det skolen igjen. Blir nok lang dag, først forelesning og deretter jobbing med gruppeoppgava. Skole tirsdag også. Onsdag håper jeg på å bare kunne slappe av hjemme! Torsdag skal vi kose oss på barseltreff. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 15. februar 2009 Skjønner nickbytte. Måtte også bytte i fjor høst da noen kjente så profilen min. Ikke noe moro.. Ha en fin søndagskveld Veit ikke om noen har kjent meg igjen, altså, men det kan fort hende... Prøver hvert fall å være en smule mer anonym heretter! Håper du har en fin kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. februar 2009 #656 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg er så imponert over at du klarer å få med deg så mye skole som du gjør. Er ikke bare bare å konsentrere seg midt i ammetåka. Merker det når jeg sitter med litt jobb, at jeg bruker enormt mye lenger tid på ting enn normalt. Og du gjør mye mer skole enn jeg gjør jobb. Flinking!! Ellers håper jeg denne natta også blir bra, nå som legginga gikk så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er så imponert over at du klarer å få med deg så mye skole som du gjør. Er ikke bare bare å konsentrere seg midt i ammetåka. Merker det når jeg sitter med litt jobb, at jeg bruker enormt mye lenger tid på ting enn normalt. Og du gjør mye mer skole enn jeg gjør jobb. Flinking!! Ellers håper jeg denne natta også blir bra, nå som legginga gikk så fint Takk takk!! Men jeg føler meg ikke akkurat som noe superflinking for det, akkurat.... Mamma har jo kommet oppover et par ganger da jeg har drevet med oppgaver og tatt seg av Sigurd men jeg har vært på skolen, og samboeren stiller opp og lager mat og ordner litt slik at jeg kan sitte litt effektiv. Så da går det! Hadde nok ikke vært like lett om jeg skulle gjort absolutt ALT aleine... Natta ble bra, men var tilbake til mat hver 3.time. Men, men... Problemet i natt ble heller at JEG ikke fikk sove..... ===== Nå sitter jeg på skolen, og spora av litt en tur innpå her...... Kommer tilbake senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. februar 2009 #658 Del Skrevet 16. februar 2009 Heisann! Jeg følger med her altså, selv om det kanskje ikke virker sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. februar 2009 #659 Del Skrevet 18. februar 2009 Flinkisen! Det er godt gjort å tenke på skole og jobbe med oppgaver når gutten din bare er 3 måneder Håper du har en fin onsdag! Hjemme og slapper av som du planla?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann! Jeg følger med her altså, selv om det kanskje ikke virker sånn Koselig!!! (Nå vet jeg at du ligger på sykehuset og koser deg med veslejenta di som endelig har kommet... :rødme: Eller altså, håper hvert fall at alt er bra, slik at du koser deg!) Flinkisen! Det er godt gjort å tenke på skole og jobbe med oppgaver når gutten din bare er 3 måneder Håper du har en fin onsdag! Hjemme og slapper av som du planla?.. Takk for skryt, men det går ganske greit, altså! Handler om innstilling! Jeg har hatt en fin onsdag! (Skriver mer lenger ned..) Håper du har hatt det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå