Gå til innhold

Coxys verden


Coxy

Anbefalte innlegg

Bilde av babyen sammen med jordmor tenkte jeg også på, men desverre fikk vi aldri tatt et slikt bilde... :tristbla: Jaja...

Nå skal vi dra på barseltreff på helsestasjon!

Er ikke noe krise da, mye som er viktigere enn det ;) Det morsomme på de bildene vi har er at det ser ut som jordmora (faktisk en mann, men vil bli kalt jordmor) aldri har holdt en unge før :fnise: Ser så klumsete ut.

Kos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sant! ;)

====

Var koselig på barseltreffen i dag. Var fire som kom, pluss helsesøster og jordmor. Skravlet og drakk kaffe/te/saft og spiste kjeks. Var koselig!!

Men hu ene jenta på 6 uker skrek og skrek og skrek og skrek........ Hun gjorde visst det hele dagen lang... Glad ikke vi har hatt det sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig på barseltreff! :)

Uff... Hørtes slitsomt ut med en baby som bare skriker :( Vi får være glad at vi slapp det ja! Jeg skal ikke klage som hadde en bebis som skrek 1 time på kvelden den første måneden. Syns det var tungt nok jeg :sukk: Så jeg tenker masse på dem som har kolikkbarn...

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt noen få dager innimellom da S har vært grinete og skreket mye... Jeg har syntes at DE dagene har hvert forferdelig slitsomme... :sjenert: Føler med foreldre av kollikkbarn, ja!!

=====

Sitter og skal jobbe med mappeeksamensoppgava mi. S er sutrete og vil ikke sove av seg selv i dag. Har nettopp ammet han i søvn til sin 2. dupp idag. Kjipt.... :sjenert: Han er jo vanligvis så enkel å få til å sove, både på dag og til kvelden.

Gleder meg til det blir såpass mildt at det går an å la han sove ute i vogna, da sover han mye bedre og mye lenger. Er mye mer fonøyd også da. Men foreløpig holder gradestokken seg på -13/-14 eller kaldere. Er glad vi er ferdig med den verste kuldeperioden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du bor ganske så langt nord i landet :jepp: Hørtes ut som det var forferdelig kaldt der!

Her er vi også avhengig av at V får sove ute. Hun får sove maks 45 minutter hvis hun må sove inne.. Ute kan hun sove alt fra 1 til 4 timer i strekk! :Nikke:

Håper du fikk unnagjort det du skulle på eksamensmappa di i dag :)

Ha en super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...ikke såååå langt nord, hører til østlandet, faktisk!!! ;) Men har vært fryktelig kaldt her i det siste, altså... Så begynner virkelig å se fram mot vår og sommer nå..!

S sovna heldigvis godt på den andre duppen sin. Våkna noen ganger og gråt litt i halvsøvne, men ble rolig og sov videre bare han fikk smokken. Sov til slutt i 2t og 45min!! :) Så fikk jobba litt på oppgava. Men selv om jeg har fått sitti med den i 3-4timer i dag, så syns jeg jammen ikke jeg har mye resultater på papiret av det... :sjenert: Usj... Jaja....! ;)

Har støvsugd huset, lagd pizza, vaska en klesmaskin og tatt ned et stativ med tørre klær. Burde vel ha vaska gulv til helga også, men det får jeg drøye. Må prioritere å jobbe med oppgava da jeg har mulighet til litt uforstyrret tid.

Sigurd er så herlig altså. Jeg er verdens heldigste som har fått han som sønn! :hjerte: Jeg er så glad i han, han er en helt fantastisk skjønn sønn...! Han har begynt å "prate" så mye i det siste, og det er så nydelig å høre på. Da jeg skulle legge han i kveld, var han lys våken. Hørte på babycallen at han lå og prata i 4-5minutter, før han begynte å gråte litt. Var inne og ga han smokken, også sovna han. :rødme: Det er et par timer siden, så regner med at det nå bare en liten time før han våkner til første amming.

Han begynner å bli adskillig bedre av forkjølelsen sin også, det er så godt! Vondt å høre på når han har vært så tett.

Gode, gode gutten min!! Jeg er verdens stolteste mamma! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt lillemannen ut, endelig!!! Bare -8 grader i dag!! :hoppe: Han sovna ved puppen og sov seg gjennom påkledning og det og bli lagt i vogna og alt... Hehe....trøtte gutten min!! :rødme:

Nå skal jeg lese litt. Evt også begynne å skrive litt mer, hvis jeg rekker før han våkner. Han sover som regel veldig bra da han får sove ute!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten....

Driver og lurer på om jeg skal bytte nick, og gjøre meg litt mindre offentlig enn det jeg er per i dag... Jeg har hele tiden skrevet navnet mitt OG navnet på S, i tillegg til mitt fødselsår, og S sin fødselsdato. Og jeg er jo rimelig åpen når jeg forteller ting.... :sjenert: Dvs at det skal ikke sååå mye til å kjenne meg igjen, hvis det er folk jeg kjenner som dumper innom her... :sjenert: Får kanskje bli flinkere til kun å bruke S framover nå, også var det det å bytte nick da... Går det an? Eller må man da registrere seg på nytt og opprette ny dagbok? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bytte nick er det bare å sende en pm til moderator. ;)

Aha, - tusen takk!! :nigo:

Da var det å bestemme seg for nick, da..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Datt innom denne dagboka nå, og må bare si at det var en nydelig fødselshistorie! Felte en liten tåre jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Datt innom denne dagboka nå, og må bare si at det var en nydelig fødselshistorie! Felte en liten tåre jeg. :)

Velkommen hit! :vinke:

Fint at du likte historien min, - jeg hadde en kjempefin fødselsopplevelse!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg som skulle være så effektiv med skolearbeidet mens S sov.... :sjenert: Huff... jaja, NÅ logger jeg av, og begynner! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det Coxy! :gjeiper: :jepp:

Bare for meg å huske dette også nå da... :fnise: Slik at jeg ikke skriver mitt gamle nick/egentlige navn rundt omkring... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med nytt nick! :nigo: Bra nick du har valgt deg, men det tar nok litt tid før eg venner meg til det. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nytt nick! :nigo: Bra nick du har valgt deg, men det tar nok litt tid før eg venner meg til det. ;)

Gratulerer med nytt nick! :) Ble litt forundra først, men blir vel en vanesak! :ler:

Gratla med nytt nick! :tommelopp:

Takk takk!! :nigo:

Er veldig uvant for meg også..... :fnise: Er nok en vanesak, ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...