Gjest Revenka Skrevet 15. januar 2009 #441 Del Skrevet 15. januar 2009 Merkelig oppførsel på hunden din da. Har han fått sove på soverommet deres før? eller kanskje han bare måtte ut på do, eller løpetid i nærheten. (nå vet jeg ikke om det er hannhund eller tispe du har). 20 minus er kaldt! Brr.. Hvordan gikk det på babykino da? Sov sigurd? Ligger barna i vogna eller er de på fanget? Mange som skriker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje hunden er sjalu på lillebebis Det er det nok IKKE. For det er kun på natta det er slik... Og han er tydelig REDD ett eller annet.. :klø: Merkelig oppførsel på hunden din da. Har han fått sove på soverommet deres før? eller kanskje han bare måtte ut på do, eller løpetid i nærheten. (nå vet jeg ikke om det er hannhund eller tispe du har). 20 minus er kaldt! Brr.. Hvordan gikk det på babykino da? Sov sigurd? Ligger barna i vogna eller er de på fanget? Mange som skriker? Vi har hannhund, men er ganske sikker på at det ikke har noe å gjøre med evt løpsk tispe i nærheten, da han tydelig er REDD for noe... Han sov på soverommet våres da han var liten, men har ikke gjort det på hvert fall 1,5år nå. Rare greier... :klø: Gikk kjempebra på babykino! Han sov litt, fikk pupp en gang, og måtte få ny bleie en gang. Lå litt i vogna og satt litt på fanget. Han var rolig og grei! Noen av de litt større på 8-9mnd og sånn dreiv og "prata" litt, ellers så var det veldig rolig. Gikk kjempefint! Noen barn lå i vogna, andre satt på fanget, og noen hadde med seg saueskinn og la de på gulvet. Babykino er jo åpent for det meste, er tross alt babyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 16. januar 2009 I går kveld hadde vi besøk av et vennepar. Satt og skravla og koste oss, og de ble sjarmert i senk av Sigurd.. :rødme: Idag har jeg hatt besøk av ei venninne med baby på 9mnd. Koselig! Nå skal jeg sette pizzadeig, blir tidlig fredagspizza idag, da samboeren skal bort i kveld. Men tror nok aller først at det er en liten en som vil ha mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. januar 2009 #444 Del Skrevet 16. januar 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 16. januar 2009 God helg til deg også, imli!! ===== Forresten så havna bikkja inn på soverommet vårt i natt... Da ble det hvert fall rolig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 16. januar 2009 #446 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Kanskje det spøker i huset deres? De sier jo at dyr oppfatter mye vi ikke oppfatter Dårlig humor i dag... Kos dere med pizza! Vi tar den lettvinte ferdigløsningen i dag... Endret 16. januar 2009 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. januar 2009 #447 Del Skrevet 16. januar 2009 Høyrest koseleg ut med babykino! Men trur ikkje eg tar sjansen på å ta med I. på det foreløpig, i tilfelle ho får eitt av dei mange skrikeanfalla sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det spøker i huset deres? De sier jo at dyr oppfatter mye vi ikke oppfatter Dårlig humor i dag... Kos dere med pizza! Vi tar den lettvinte ferdigløsningen i dag... Whæææ.....ikke si sånn da...!!! Lettskremt, jeg..... Høyrest koseleg ut med babykino! Men trur ikkje eg tar sjansen på å ta med I. på det foreløpig, i tilfelle ho får eitt av dei mange skrikeanfalla sine. Er nok inen fare, er jo BABYkino, og da respekteres skriking!!! Blir det ALTFOR ille, får du heller bare gå rundt i salen med henne, eller i verste fall gå ut en tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 16. januar 2009 #449 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Fredagspizza her også. Selv om jeg egentlig synes at lørdag er pizzadagen jeg da, men samboer'n står på sitt og da blir det fredag... GOD HELG Endret 16. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. januar 2009 #450 Del Skrevet 16. januar 2009 Mmmm, pizza Nei, får kose meg med sjokoladen min istedet Babykino hørtes koselig ut, fikk du med deg såpass av filmen at det var verdt det også? Jeg har enda ikke kommet meg på det jeg Tenkte kanskje at S er litt stor for det nå, men når du skriver at det var eldre babyer der også så er det vel ikke for sent Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. januar 2009 #451 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg gleder meg sånn til jeg får en baby og kan gå på babykino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 16. januar 2009 #452 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det spøker i huset deres? De sier jo at dyr oppfatter mye vi ikke oppfatter Hehe.. det tenkte jeg også men turte ikke si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 17. januar 2009 Fredagspizza her også. Selv om jeg egentlig synes at lørdag er pizzadagen jeg da, men samboer'n står på sitt og da blir det fredag... GOD HELG Fra jeg var liten har jeg ingen "pizzadag" i det hele tatt, så det er faktisk bare noe som har blitt slik her i huset.... Lørdag har vi ofte heller taco, lasagn, biff..tja, den slags.... Men skulle ønske jeg var flinkere til å komme på noe nytt, blir jo ofte det samme!!! Mmmm, pizza Nei, får kose meg med sjokoladen min istedet Babykino hørtes koselig ut, fikk du med deg såpass av filmen at det var verdt det også? Jeg har enda ikke kommet meg på det jeg Tenkte kanskje at S er litt stor for det nå, men når du skriver at det var eldre babyer der også så er det vel ikke for sent Ha en fortsatt fin kveld Ja, fikk med meg såpass av filmen at det var verdt det, ja!! Men akkurat Max Manus er jo en litt spesiell film, så jeg vil se den en gang til, slik at jeg får med meg alle detaljer. Er nok enklere om man ser en helt vanlig amerikansk komedie, f.eks....! Din S er nok absolutt IKKE for stor!! Var flere som var med som var 9mnd, hvert fall! Jeg gleder meg sånn til jeg får en baby og kan gå på babykino Jeg gleder meg også til du kan det! :rødme: Hehe.. det tenkte jeg også men turte ikke si det Slemminger!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #454 Del Skrevet 17. januar 2009 Hunden sov på gangen igjen i natt!! Så da var spøkelsene borte! ÆDDA BÆDDA!!!! Han var litt urolig på førsten i går kveld, men så roet han seg og det gikk greit. Sigurd sovna på armen min etter han hadde bada og fått på seg pysj i går, og da jeg skulle legge han over i senga våkna han. Da hadde han tydeligvis fått den duppen han trengte for å holde seg våken en god stund til... Men han sovna vel mellom 00.00 og 00.30 en gang. Våkna igjen for mat 04.30 (Da hadde han sovet lenger enn vanlig ) og 07:30. Jeg sto opp etter at samboeren ringte og ba meg låse opp bilen kl 09:10. Samboeren hadde nemlig bilen i går kveld, og en kamerat satt på. Kameraten hadde lagt igjen noe i bilen, som han skulle komme innom og hente. Greit nok. Men hvor er nøkkelen min? Samboeren og jeg har hver vår nøkkel til bilen, og i går kveld hadde han tydeligvis tatt min nøkkel. (Det har han gjort hver gang i det siste da han skal ha tatt bilen, og jeg har da beskyldt han for å ha rotet bort sin egen nøkkel, noe han har nektet for.) Jeg ringte opp igjen til samboeren og lurte på hvor nøkkelen var, noe som resulterte i at nå er visstnok BEGGE nøklene borte. Så nå er jeg sååå forbanna irritert!! :kjempesinna: Hvorfor kunne han ikke bare bruke SIN EGEN nøkkel da han skal ha bilen? Hvorfor kunne han ikke bare innrømt at han egentlig ikke visste helt hvor den var??! Hvorfor kan han ALDRI legge noe tilbake igjen på plassen sin??! ÅÅååååååhh!!!! Nå er jeg bare så.....arrrg!!!! :sur: :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #455 Del Skrevet 17. januar 2009 Jada, jeg vet det ikke er verdens undergang, og de dukker helt sikkert opp igjen.... (Det MÅ de jo gjøre, vi har jo ingen flere nøkler til bilen...) Men det er bare sååå irriterende når jeg sier ting gang på gang til han, "bruk din egen nøkkel", "legg ting på plass etter du har brukt det", osv, også skjer dette.. Og nå idag blir jeg da sittende her, kommer meg ingen steder. (Her er det ikke akkurat gangavstand overalt..) Hvorfor kan ikke bare mannfolk HØRE??!! Det er faktisk noe VETTU som kommer ut av oss kvinnfolka også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 17. januar 2009 #456 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvorfor kan ikke bare mannfolk HØRE??!! Det er faktisk noe VETTU som kommer ut av oss kvinnfolka også..... Håper virkelig de plutselig dukker opp! Har selv vært desperat etter postnøkkelen, den var borte i 2 uker og plutselig bare lå den der. I mellomtiden hadde jeg ringt låsesmed, prøvd å bryte opp postkassa selv og klemt fingeren skikkelig i forsøket Nå kan ikke begge bilnøklene være borte i flere uker, så krysser fingre for en rask løsning hos dere! Føler i hvert fall med deg, både angående mann og nøkler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. januar 2009 #457 Del Skrevet 17. januar 2009 Irriterende det der, når man må gjenta det samme igjen og igjen, og ingenting skjer. Og tenk så herlig - nå som vi har fått sønner i hus, så blir det bare enda en som kommer til å oppføre seg på akkurat samme måte om noen år Bra at hunden deres roet seg igjen, da. Det er ikke så godt å vite hva de får for seg innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 18. januar 2009 Håper virkelig de plutselig dukker opp! Har selv vært desperat etter postnøkkelen, den var borte i 2 uker og plutselig bare lå den der. I mellomtiden hadde jeg ringt låsesmed, prøvd å bryte opp postkassa selv og klemt fingeren skikkelig i forsøket Nå kan ikke begge bilnøklene være borte i flere uker, så krysser fingre for en rask løsning hos dere! Føler i hvert fall med deg, både angående mann og nøkler Huff a mejen... Ikke bare bare med postnøkkel heller da, blir vel fult i kassa etter hvert! Heldigvis fant samboeren igjen den ene nøkkelen i går. Han fant den igjen i SIN bil, som han hadde på jakt. Det var MIN nøkkel han fant igjen (som HAN hadde rota bort, jah..!), så nå har jeg lagt beslag på den. Skal han låne bilen min igjen, så får han finne igjen sin egen nøkkel..... Irriterende det der, når man må gjenta det samme igjen og igjen, og ingenting skjer. Og tenk så herlig - nå som vi har fått sønner i hus, så blir det bare enda en som kommer til å oppføre seg på akkurat samme måte om noen år Bra at hunden deres roet seg igjen, da. Det er ikke så godt å vite hva de får for seg innimellom. Haha, satt faktisk og tenkte akkurat den tanken i går, - at nå har jeg en sønn som sikkert blir sin far opp av dage om noen år... Huff a mejen, skrekk og gru... Nei, får satse på at det blir en datter neste gang, slik at jeg får ei på "min side" også!!! ==== Prøvde å komme meg inn igjen på KG og forumet her igjen flere ganger på dagen i går, men kom ikke inn..!? :klø: Litt seinere kom svigermor og samboerens lillesøster (snart 14år) en tur innom. Svigermor dro etter ei lita stund igjen, men lillesøsteren ble til vi skulle til svigerfar på middag. Da satt hun bare på med oss dit igjen. Tydelig at S sine besteforeldre og tante og onkel er oppslukt av ham! :rødme: I dag er jeg alene igjen, men håper samboeren kommer hjem snart... Han skulle egentlig bare ut på jakt "en liten tur". Skulle egentlig komme hjem igjen til vi sto opp, sa han. Men nå er klokka 13 og han er fortsatt ikke hjemme.. Kjenner jeg blir så skuffet.... Har liksom ikke noe "guts" til å begynne med noe husarbeid heller, når jeg er aleine med Sigurd, kjenner jeg... Andre som har det slik...? Jeg har mest lyst til å drive med husarbeid da han er hjemme og kan ta seg av S... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #459 Del Skrevet 18. januar 2009 Haha.. Nå ringte samboeren.. "Jeg er snart hjemme nå. Men jeg har skutt en elg. Kan ikke du sette på Sigurd uteklærne sine da, så han får komme ut og se på elgen??!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 18. januar 2009 #460 Del Skrevet 18. januar 2009 Hehe, den slags situasjoner opplever aldri jeg på søndagsformiddag!! Skal dere ha hele elgen selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå