Coxy Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #321 Del Skrevet 29. desember 2008 Aha, facebook ja så klart! Hehe, jeg har så mange etternavn, sikkert ikke bare bare å finne meg Men nå har jeg lagt til deg, eller jeg tror det er deg iallfall Nei, du var ikke lett å finne... Godt det er NOEN som har korte, greie navn!! For du fant meg, ja, og nå er vi venner! ====== Har rydda klesskapet mitt i dag! Men GUUUD for et sørgelig syn... Eier nesten ikke klær som passer lenger.... Blir nok shopping snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 29. desember 2008 Det venneparet av oss som skal være faddere for S. har fått baby idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. desember 2008 #323 Del Skrevet 29. desember 2008 Må vera kjekt å ha eit vennepar som har ein baby som er omtrent akkurat like gammal som S.! Gledar meg til å sjå julebilder av S. i bloggen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 29. desember 2008 Må vera kjekt å ha eit vennepar som har ein baby som er omtrent akkurat like gammal som S.! Gledar meg til å sjå julebilder av S. i bloggen din. Ja, det blir sikkert moro! Dem har ei jente fra også dem da, som er nesten 20mnd nå. Og nok en prinsesse i dag! :rødme: Gleder meg sååååå masse til å se dem! Skal få ordnet bilder snart! Skulle egentlig gjøre det i går, men da hadde gubben tatt med seg kameraet i skogen... ===== I morgen skal vi dra og se på/handle ny spisestue!!! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. desember 2008 #325 Del Skrevet 29. desember 2008 Så gøy med vennepar som også har fått baby da Facebook ja... Er jo supernysgjerrig, du har ikke lyst til å bli venn med meg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 29. desember 2008 Så gøy med vennepar som også har fått baby da Facebook ja... Er jo supernysgjerrig, du har ikke lyst til å bli venn med meg også da? Gjerne det! Sender deg PM med navnet mitt, jeg..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. desember 2008 #327 Del Skrevet 29. desember 2008 Åh, så moro å handle nye møbler Jeg synes iallefall det var moro når samboer'n kom hjem med en hel varebil i dag Alltid greit å fornye litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. desember 2008 #328 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg vil gjerne bli vennen til imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 29. desember 2008 #329 Del Skrevet 29. desember 2008 Aaah, lyst å komme en tur hit og sortere klær også? Jeg har hatt planer om det lenge, men på sedvanlig mystisk vis blir det aldri noe av. Vi skal bytte noen av julegavene også. Jeg får litt dårlig samvittighet, men innser også at det selvsagt er bedre å bytte i størrelser vi trenger, og ikke slik som det er nå, med vinterdress som sikkert er passelig i mai og så videre. Facebook ja, lenge siden sist jeg har vært der. Syns de er for mye 2.0-effekter og fancy Ajax, det blir rett og slett for treigt med så mange kall mot serveren i bakgrunnen. Jeg glemmer også at det er en mulighet, rett og slett. Jeg ble også litt nysgjerrig nå da, men har jo sett bilder av Sigurd iallfall! Jeg fant forresten sånn nissebody, men endte opp med en festantrekk i sort istedenfor, alt i ett body selvsagt, med vest, skjorte og sløyfe, og bukse i sort kosebuksestoff. Det hele så utrolig komfortabelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. desember 2008 #330 Del Skrevet 30. desember 2008 Ups, jeg startet visst et facebook-skred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2008 #331 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei, du var ikke lett å finne... Godt det er NOEN som har korte, greie navn!! For du fant meg, ja, og nå er vi venner! ====== Har rydda klesskapet mitt i dag! Men GUUUD for et sørgelig syn... Eier nesten ikke klær som passer lenger.... Blir nok shopping snart!! Ja, sånn går det når man er sta og skal beholde sine egne etternavn i tillegg til å ta mannen sitt Imponert over at du orker jeg, iallfall om ditt er halvparten så ille som mitt :dåne: Shopping derimot frister veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. desember 2008 #332 Del Skrevet 30. desember 2008 Ups, jeg startet visst et facebook-skred Fyyy! Knøttet kan godt bli venn med folk, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 31. desember 2008 #333 Del Skrevet 31. desember 2008 Hihi Knøttet: Hvis du er den jeg tror du er så gikk det ikke an å trykke på deg en gang... Og i hvert fall ikke legge deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. januar 2009 #334 Del Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 1. januar 2009 #335 Del Skrevet 1. januar 2009 Riktig godt nyttår til deg, Monica85! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. januar 2009 #336 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå ble jeg også facebook-nysgjerrig Godt nytt år til dere Monica85, hadde dere en fin kveld i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2009 #337 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg vil gjerne ha flere facebook-venner altså! Send meg PM Nå er jeg venn med Monica og Ella i alle fall Veldig artig å se folk i virkeligheten! Ha et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. januar 2009 #338 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 2. januar 2009 #339 Del Skrevet 2. januar 2009 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. januar 2009 #340 Del Skrevet 2. januar 2009 Veldig moro å se hvordan folk ser ut ja Hittil har ingen stemt med det jeg har sett for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå