Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke hørt noe nei, men går ut fra at det funker ;) Skal jammen meg lage det som en favoritt slik at jeg kan logge inn hver dag :)

Får man poeng når man logger inn? Aha..!! :hoppe: *legge til som favoritt jeg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt venneforespørsel til deg ;)

Og jeg godtok! :jepp: Hihi..

Prøvde å skrive i gjesteboka di også!! ;)

Hva er greia med å ha venner der da? Får man poeng for det også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg godtok! :jepp: Hihi..

Prøvde å skrive i gjesteboka di også!! ;)

Hva er greia med å ha venner der da? Får man poeng for det også eller?

Jeg svarte i din ;) Aner ikke om man får poeng for venner jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte i din ;) Aner ikke om man får poeng for venner jeg :sjenert:

Vi skjønner vel mer etter hvert, og forhåpentligvis ender opp med velfotjente gavekort!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skjønner vel mer etter hvert, og forhåpentligvis ender opp med velfotjente gavekort!! :nigo:

Vi kan jo ha som mål at en gang i løpet av 2009 skal vi få gavekort? :fnise: Greit nyttårsløfte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg må bare flire av den søte lille gutten min.. :rødme:

Jeg sitter i sofaen og skriver på oppgava, og S ligger ved siden av meg. Han ligger og koser med smokken, vrir seg og driver med akrobatikk ser det ut som, og promper noe til de grader ille...!! :fnise: Helt vanvittig mye luft som tydeligvis skal ut der bak... :ler: Men tydelige resultater av å få ligge litt på magen...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din snik, du har jo til og med laget link i signaturen din :fnise: Tipper noen vil ha gavekort fort da :tunge1:

:fnise: Jaaaa!! Førstemann!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:ler: Jeg må bare flire av den søte lille gutten min.. :rødme:

Jeg sitter i sofaen og skriver på oppgava, og S ligger ved siden av meg. Han ligger og koser med smokken, vrir seg og driver med akrobatikk ser det ut som, og promper noe til de grader ille...!! :fnise: Helt vanvittig mye luft som tydeligvis skal ut der bak... :ler: Men tydelige resultater av å få ligge litt på magen...!!!

:fnise: Høres herlig ut! :strix:

De babyene er gode til å fise! :dåne: Litt flaut om man er ute, for ingen tror vel en nusselig liten baby fiser :ler:

Fin juleavatar! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Høres herlig ut! :strix:

De babyene er gode til å fise! :dåne: Litt flaut om man er ute, for ingen tror vel en nusselig liten baby fiser :ler:

Fin juleavatar! :biggrin:

Ja, noe så grådig og!! :fnise:

Da jeg var hjemme og lillebroren min fikk møte S, så hadde han kommet på natta natt til begravelsesdagen til farmor. På morgenen tok jeg med meg S inn og vekte han, slik at de skulle få møtes. La S oppi senga til han, og mens han lå der kom S med en ørliten fis. Den var bare så liten at jeg nesten ikke la merke til den engang. Men broren min ble såååå forskrekka og så slik :hakeslepp: ut og sa "han fiser jo og jo!!!!" :ler: Prøvde å fortelle han at det der var da INGENTING, men det syns han var helt utrolig. Så jeg gleder meg veldig til jula da vi får vært litt mer sammen, så skal vi se hvordan han reagerer om han hører at S produserer ei skikkelig bleie!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om jeg er litt rar, jeg.. :sjenert: Syns jeg leser overalt om at alle syns denne nyfødt-tida er sååå slitsom og utpsykende... Men jeg syns da virkelig ikke at det er så ille, jeg... :klø:

Joda, har hatt noen netter med lite søvn og sånn, og babyen tar vanvittig mye tid. Men jeg syns da virkelig at dette for det meste bare er kos, jeg..... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt mårran her... S er rett og slett lys våken, og jeg får han ikke til å sove mer. Selv om han til stadighet gjesper...

Sutring med en gang han mister smokken i senga, noe han nå gjorde ca hvert 20.sekund. Virka nesten som at han gjorde det med vilje. :fnise:

Så da var det like gjerne å stå opp da! ;) Så jeg sitter her i sofaen med morgenkåpe og pledd, og Sigurd ligger ved siden av meg og grynter. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...