Ella* Skrevet 29. april 2009 #901 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til med jobbsøking Når er du ferdig med utdanningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser ut til at jeg kjøper meg rockering også, kjenner ei som skal selge sin for en billig penge Så da er jeg spent på hva du synes om din, og hvordan det går Er bare litt redd for at det blir slik som med mange andre ting her i gården: brukes i to-tre uker før den aldri brukes igjen ... Jeg har en tendens til det ... Hva er en magetrimmer? Så spennende med jobbsøking! Krysser fingrene! Så moro!! Har du fått den allerede, kanskje? Jeg liker min godt!! Men nå har jeg vært borte nesten ei uke, så da har den ikke blitt brukt på den tida. Før jeg reiste hadde jeg forresten fått masse blåmerker av den, så det gjorde skikkelig VONDT å rocke!! Men nå er det på'n igjen! Magetrimmer er en slik! Og tro meg, DEN FUNKER!!!!! Fytti griiiisen så støl man blir i magen... Takk takk!! Spennnende med jobbsøking da. Håper du får napp Jeg er også imponert over at du klarer å studere ved siden av å være mamma. Synes dagene går i ett jeg, så når lillegutt er i seng er det deilig å være sløv. Ha en fin kveld Ja, er spennende tider! Men prøver å ikke gire meg for fælt opp.. Fast jobb hadde ikke vært å forakte, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #903 Del Skrevet 4. mai 2009 Lykke til med jobbsøking Når er du ferdig med utdanningen? Takk for det! Er ikke ferdig med utdannelsen før juni 2010. Og etter det må jeg ta opp igjen en praksisperiode den høsten... Men håper på en fast deltidsstilling, 50%-60% hadde vært ypperlig! Men igjen, jeg har ikke for store forventninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 4. mai 2009 Var hos mamma og pappa fra onsdag til i går. Onkelen min, kusina mi og hennes unger var der også. Koselig!!! Fikk også truffet igjen noen gamle venner. Veldig kjekt! I dag har jeg vært hjemme og vaska klær og ordna litt i heimen. Det trengtes, og trengs fortsatt. Huff, syns jeg bor i et fjøs om dagen!!! Blir ALDRI ajour med husarbeidet.... Og bikkja drar inn MASSE møkk, og røyter som en gal..... Bakte ei kake på dagen i dag også, og hadde med til svigerfar i kveld. Han har bursdag i dag! :blåse: Så vi har vært der og feira litt. I morgen er det skole igjen... Og må bake ei kake som kjære skal ha med på et møte. Blir nok banankake, for vi har bananer som har begynt å svartne litt mens jeg og S var borte.... Greit å få brukt de til noe. Onsdag skal jeg på jobbintervju!!! Skikkelig gru-gleder meg. Har aldri vært på noe ordentlig jobbintervju før.... Bare sånne "samtaler" som kan kalles et lite slags intervju, men aldri blitt kalt inn til ordentlig intervju etter å ha søkt på en utlyst stilling. Blir spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. mai 2009 #905 Del Skrevet 5. mai 2009 Kjenner igjen den følelsen Det går helt sikkert bra! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. mai 2009 #906 Del Skrevet 5. mai 2009 Lykke til med jobbintervju! Det går sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. mai 2009 #907 Del Skrevet 5. mai 2009 Lykke til med jobbintervju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. mai 2009 #908 Del Skrevet 5. mai 2009 Magetrimmer :klø: Det hadde jeg virkelig trengt altså Lykke til på intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. mai 2009 #909 Del Skrevet 6. mai 2009 Lykke til på intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #910 Del Skrevet 6. mai 2009 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. mai 2009 #911 Del Skrevet 7. mai 2009 Da har jeg lest meg opp på hele dagboka di, og synes at den lille familien din høres helt fantastisk ut! Håper det gikk fint på jobbintervjuet også En sånn der magetrimmer vet jeg at svigermoren min har hatt en gang, og hun var også utrolig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. mai 2009 #912 Del Skrevet 7. mai 2009 Da står gulrotkaka di i ovnen Satser på den blir like god som banankaka Håper alt står bra til ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mai 2009 #913 Del Skrevet 8. mai 2009 Så moro!! Har du fått den allerede, kanskje? Jeg liker min godt!! Men nå har jeg vært borte nesten ei uke, så da har den ikke blitt brukt på den tida. Før jeg reiste hadde jeg forresten fått masse blåmerker av den, så det gjorde skikkelig VONDT å rocke!! Men nå er det på'n igjen! Magetrimmer er en slik! Og tro meg, DEN FUNKER!!!!! Fytti griiiisen så støl man blir i magen... Jepp, har hatt den i en uke nå! Har ikke trent noe de siste dagene, men i begynnelsen trente jeg litt hver dag. Skal jo ta det rolig i begynnelsen, stod det. Har ikke fått blåmerker enda jeg, men den er ganske tung så jeg kjenner at jeg har brukt den! Kjekt med magetrimmer, skulle nesten hatt en slik en også ... Bare man hadde hatt råd Skjønner at du gruer deg litt til jobbintervju, det er ikke det morsomste jeg gjør heller ... Men det kommer til å gå kjempebra! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #914 Del Skrevet 10. mai 2009 Kjenner igjen den følelsen Det går helt sikkert bra! Lykke til Lykke til med jobbintervju! Det går sikkert bra. Lykke til med jobbintervju! Magetrimmer :klø: Det hadde jeg virkelig trengt altså Lykke til på intervju Lykke til på intervju Lykke til! Tusen takk, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #915 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg lest meg opp på hele dagboka di, og synes at den lille familien din høres helt fantastisk ut! Håper det gikk fint på jobbintervjuet også En sånn der magetrimmer vet jeg at svigermoren min har hatt en gang, og hun var også utrolig fornøyd med den Hei! Så koselig at du stikker innom, IMPONERT over at du gidder å lese gjennom "livet mitt"!! Takk, vi har det veldig bra, koser oss MAX med det lille vidunderet vårt! Jeg har også hatt en sånn magetrimmer før, men den er ødelagt. Så da ble det en ny! De funker kjempebra! Da står gulrotkaka di i ovnen Satser på den blir like god som banankaka Håper alt står bra til ellers Oh!! Let me know! Ble den bra? Jeg syns den gulrotkaka er helt himmelsk, og min kjære er helfrelst... Jepp, har hatt den i en uke nå! Har ikke trent noe de siste dagene, men i begynnelsen trente jeg litt hver dag. Skal jo ta det rolig i begynnelsen, stod det. Har ikke fått blåmerker enda jeg, men den er ganske tung så jeg kjenner at jeg har brukt den! Kjekt med magetrimmer, skulle nesten hatt en slik en også ... Bare man hadde hatt råd Skjønner at du gruer deg litt til jobbintervju, det er ikke det morsomste jeg gjør heller ... Men det kommer til å gå kjempebra! Masse lykke til! Jeg tar det også litt piano om dagen, får så gruelig mye stygge blåmerker, spesielt på ene hoftekammen. Kjære sier han er glad det ikke er bikinisesong ennå, - da hadde han blitt beskylt for mishandling!! Takk, det gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #916 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en skikkelig dårlig KG-venn om dagen. Tida strekker bare ikke til.. Så blir bare noen snarturer innom for å oppdattere i min egen dagbok, superglad for alle som stikker innom og legger igjen hilsner! Dere er så gode! Jobbintervjuet på onsdag gikk kjempefint! Så da er det bare å vente på svar. Jeg har absolutt NULL FEELING på hvorvidt jeg blir tilbudt noe eller ikke. Men spennende er det da! Ble litt satt ut da han midtveis i intervjuet spurte ang språkkunnskaper, og PLUTSELIG ba meg si en setning på engelsk. Herre guuud så dum man føler seg da man sitter og prater norsk med en norsktalende person, og så skal helt ut av det blå slå over på engelsk (og helst imponere!!!)!!! Hehe...huff! :gjeiper: Torsdag møtte jeg to venninner og trillet tur. Var dårlig vær, så ble bare en liten tur, og lengre tid inne på kantina men lunsj, kaffe og kake! Fredag besøkte jeg ei venninne med ei jente som er et halvt år eldre enn S. Koselig å skravle! Kaffe og kake. Jeg er svaaaak for kaker altså! På ettermiddagen støvsugde jeg huset, og kjære tørket støv og vasket gulv. Herlig! Hjemmelaget pizza på kvelden. I går fikk vi gjort masse her. Deilig! Vi raka masse av plenen, og trillet vekk MANGE trillebårlass. Jeg fikk endelig vasket tørkesnorene og hengt UT årets første klesvask. Herlig når man kan henge ut vasken, altså. Skiftet på alle sengene, vasket senga vår (metal, - fort synlig støv!), snudd madrassene, bytta til sommerdyner og vaska gulv på soverommet. Var DEILIG å ta seg en dusj i går kveld, og legge seg i reine sengeklær!! Idag er det enda litt mer raking som står på planen, og jeg driver og forbereder data'n for å sendes inn til reprasjon. Laster opp litt bilder på fotoknudsen.no, skal brenne absolutt alle bildene ellers på data'n på cd'er, og kopiere noen viktige filer over på USB-pennen. Er ikke sikkert noe blir borte under reperasjonen, men jeg er livredd for å miste noe. Spesielt bilder! Eller var S. 6 MÅNEDER i går!! :blåse: Kjære vene som tida flyr!! Og hans første tann brøyt opp i går!! Den er ikke så veldig synlig enda, men den spisse kanten kjennes GODT. S sitter ganske godt selv nå, han fikk prøve er tripptrapp-stol hos venninna mi på fredag, og han satt helt upoblematisk. Så stooooor som han ble da!!! Helt rart at den lille gutten min plutselig sitter selv! Men han sitter ikke selv midt på gulvet da, han må ha litt støtte. Prøvde for moro skyld i går å ta ut bagen i vogna og sette opp sportsvogndelen. Men DET var han for liten til enda! Ellers koser vi oss! Har det egentlig bare helt herlig om dagen. Koser oss masse med den lille gutten vår, og tida bare flyr av sted. Syns sommeren og pappapermisjon nærmer seg med STORMSKRITT, merkelig å tenke på at jeg skal ut i jobb igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. mai 2009 #917 Del Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer med 6-månadersdagen og første tanna til S.! Ja, tida går utrulig fort! Tenk, om eit halvt år til fyller gulla våre 1 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #918 Del Skrevet 10. mai 2009 Takk, Mirabella76!! Ja, guri...tenk på det!!! Det går fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mai 2009 #919 Del Skrevet 10. mai 2009 Gratulerer med 6 mnd og første tann Kan jeg også få den gulrotkakeoppskriften eller? Kan hende den er her et sted, men finner den ikke... Kakelysten har meldt seg Og hadde vært gøy å prøve en annen gulrotkake enn den jeg pleier å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 10. mai 2009 #920 Del Skrevet 10. mai 2009 Oh!! Let me know! Ble den bra? Jeg syns den gulrotkaka er helt himmelsk, og min kjære er helfrelst... Den var nydelig Mannen fikk helt dilla, og han er egentlig ikke så glad i kaker. Så da må jeg nok bake den igjen på bursdagen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå