Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Har allerede den bunken her med regninger jeg og.Like overraskende hver januar mnd gitt,rart det der :fnise:

:ler:

====

Skal forresten på babykino i morgen! :nigo: Se Max Manus! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å smøre deg med tålmodighet når du venter på Lånekassen ja ;) Håper det går litt fortere til deg da. Først i mellomjula fikk jeg etterbetalt for sommeren!

Rart hvor fort vi glemmer de regningene som kommer hver januar/februar ja :ler:

Babykino blir gøy :) Og Max Manus er jo en bra film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, babykino, så moro da! :hoppe:

Ja, gleder meg!!! :jepp:

Bare å smøre deg med tålmodighet når du venter på Lånekassen ja ;) Håper det går litt fortere til deg da. Først i mellomjula fikk jeg etterbetalt for sommeren!

Rart hvor fort vi glemmer de regningene som kommer hver januar/februar ja :ler:

Babykino blir gøy :) Og Max Manus er jo en bra film :)

Huff, ja...håper virkelig at det går litt fortere for meg!!! Hååååper på februar/mars..... :sjenert:

Gleder meg masse til babykino'n!!! :duskedame: Gleder meg til den filmen, veldig spent på om det er en film som passer meg..... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badet gullklumpen og venter nå på at han skal bli litt mer trøtt og klar for senga. Han ser ut til å kose seg helt utrolig masse i det varme vannet! Ligger og stirrer med store øyne, smiler og sparker fra med beina. :rødme:

Åååh, jeg er så vanvittig snoklete om dagen... :sjenert: Hele tida lyst på noe søtt. Ikke nødvendigvis godteri, men gjerne kake, is.... :sukk: Er kanskje vanlig da man ammer?!

Men jeg har gått ned i vekt da!! :hoppe: Gikk opp 10kg i svangerskapet, og nå har jeg gått ned 14kg..!! :strix: Første jula jeg har gått ned i vekt, kanskje....Første og sikkert eneste.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok amminga ja... Jeg hadde iallefall lyst på noe søtt konstant da jeg ammet.

Og siden vi nå har slått det fast betyr det at jeg kan spise så mye søtt jeg vil i vår :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også lyst på godteri/søtt. Men det er vel lov når du har gått ned så mye? ;)

:fnise: Ja, det er sant... Men hadde jo ikke gjort noe om jeg holdt meg nede i vekt heller da...! :ler:

Er nok amminga ja... Jeg hadde iallefall lyst på noe søtt konstant da jeg ammet.

Og siden vi nå har slått det fast betyr det at jeg kan spise så mye søtt jeg vil i vår :strix:

:strix: Det kan du da, vettu!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme innom igjen seinere i dag, så bare en kjapp tur innom nå.

Babykino'n i går var kjempekoselig!! :jepp: Gikk på kafe etterpå også, og skravla og koste oss. Veldig trivelig! :hoppe:

I dag har ei venninne fått baby :babyjente: !! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen, KALDT igjen!!! :fryser: Fyrer og fyrer, men syns liksom aldri det blir ordentlig deilig og varmt her..... Men men, blir vel! ;)

Sitter og spiser en sein frokost etter å ha brukt morgenen på å irritere meg over bikkja... :sur: Skjønner ikke hva som går av han om nettene nå. Han er tydelig redd for noe, og går og piper og tripper fram og tilbake, og hopper på soveromsdøra vår. UTROLIG IRRTERENDE for meg som våkner av alle små lyder!!! :kjempesinna: Veit at han er redd takras, men akkurat DET kan han ikke skylde på i natt, da det krøp seg nærmere og nærmere 20 blå.

Endte med at jeg sto opp og heiv han ut i bikkjegården kl 8.45, og da jeg og Sigurd sto opp litt over 10, så så jeg at bikkja hadde tissa på klesvasken min som hang til tørk også. :kjempesinna::kjefte::kjempesinna: Og han bruker da egentlig ALDRI å tisse inne lenger...!!! :klø:

I forhold til Sigurd så går nettene tålig greit, han sover i egen seng og får smokken og mat. Men de siste nettene har ANTALLET ganger som han våkner vært slitsomt. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg egentlig står opp for å putte inn smokken eller gi mat.... Er helt i ørska. Men det gjør jo at jeg sover veldig lite sammenhengende. Det er kanskje snakk om halvtimer. Noen sove-intervaller går kanskje opp mot en time.

Skjønner det ikke helt, han har jo ikke våknet sånn før. :vetikke: Men får tro det går over. Så lenge han sovner fint igjen bare han får smokken eller puppen, så skal jeg vel ikke klage! ;) Prøver å tenke at det skal gå hvert fall 2-3 timer før jeg tilbyr mat igjen da, og det går ganske greit tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart hunden oppfører seg :klø: Håper det gir seg snart.

Kjenner til det med å være i ørska, og ikke huske klokkeslett og antall ganger man er våken. Veldig slitsomt når det er så kort tid man får sove i strekk ja!

:kose: litt på Monica :) Håper han sover bedre i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart hunden oppfører seg :klø: Håper det gir seg snart.

Kjenner til det med å være i ørska, og ikke huske klokkeslett og antall ganger man er våken. Veldig slitsomt når det er så kort tid man får sove i strekk ja!

:kose: litt på Monica :) Håper han sover bedre i natt.

Ja, fryktelig rart... Skjønner ikke hva som går av han. Håper virkelig han roer seg snart, for det er forferdelig irriterende...!!!

Takk! :klem: Håper Sigurd sover litt lengere sammenhengende snart, kjenner at det er litt slitsomt dette her, ja, når det blir så lite sammenhengende søvn på meg.... :Gjesp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til "Da damene dro" begynner!!!! :lur::fnise: Det tror jeg er et morsomt program.... :ler:

Ja, eg synst også det såg ut som eit artig program! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...