Gå til innhold

Coxys verden

Coxy

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Når dere snakker om samsoving... jeg var jo 11 da lillesøs ble født og litt redd av meg, så hver gang det var stygt vær ute sov jeg sammen med mamma :fnise: Dvs. vi var fire stk i senga til mamma og stepappa på 120 cm :tunge1: Lurer på om lillesøs og jeg likte det best? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på facebook her :sjenert:

Er sjelden jeg er innom, og har ingen bilder av lillegutt der untatt på profilbildet. Men hadde vært litt morsomt å se andres da... :sjenert:

Her er pappa på facebook. Men tror han er ganske sjelden innom. Men en grei måte å holde litt kontakt på ja :)

Er nok litt tidlig å begynne med leggerutiner. Vi begynte vel når lillegutt var rundt 2,5-3 måneder. Men det var også litt fordi vi fant ut at å legge en gutt i 7 tida når sommeren er på det varmeste og det er ferie tid ville blitt ganske umulig...

men når vi begynte vi rutiner var det ganske deilig syntes jeg. Selv om det tok tid å innarbeide dem, var det deilig bare å ha en fast tid for oss. Og etterhvert fungerte de veldig bra.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som aldri kommer til å komme på facebook er det nok mine foreldre og svigerforeldre :fnise:

Hehe, ja bør vel ikke ha partybilder på facebook om svigers er der- tar seg kanskje litt dårlig ut :P

Blir nesten stalker av mindre, det er jo gøy å sjekke hva folk jeg har gått på skole med gjør på nå- om de er i forhold, får barn osv. Det er ganske mange jeg har gått på skole med som har blitt alenemødre må jeg si, og alle alenemødrene har fått døtre! Merkelige greier ...

Ser på facebook at du har blitt skikkelig forkjøla :troest: Dårlig gjort at du ikke får lov til å være frisk!

:fnise: Da du skrev om samsoving og :humpe: måtte jeg le litt, så for meg :humpe: i senga og baby som sov søtt mens han hoppet opp og ned i senga pga all bevegelsen :ler:

Jeg heller sover ikke like godt når vi samsover, eller det spørs om jeg ligger innerst i senga eller ikke- vi har litt for liten seng til samsoving virker det som :(

Partybilder..Woops...Der sier du noe. Ligger vel kanskje noe sånt ute allerede.... :sjenert: Er hvert fall noen som ei venninne har lagt ut som kanskje ikke er heeeelt passende for foreldrene mine og svigermor.. :fnise:

Huff, nesten skummelt å tenke på hvor mange som er alenemødre nå. Har mange venner på facebook jeg også, som er alenemødre. Og når du sier det... Alle jeg kommer på har faktisk døtre!! :overrasket: Jaja, da blir vel ikke vi det da, vi som har sønner!! :ler:

Men rart sammentreff, altså...!! :klø:

Ja, ble skikkelig DRITTforkjøla i går, og i natt kom feberen tilbake. Har liggi med feber i hele dag, og er helt svingstang i hodet.. Verste av alt er at jeg føler ikke at jeg klarer å ta meg godt nok av Sigurd når jeg er så dårlig. Er livredd for å gå med han, redd jeg skal falle... :tristbla: Kan ikke huske at jeg har vært så dårlig noen gang!

:ler: Haha, stakkars baby.. Humpe opp og ned av mamma og pappa's sengeaktivitet!!! :fnise: Nei, det blir nok ikke noe av, nei!

Når dere snakker om samsoving... jeg var jo 11 da lillesøs ble født og litt redd av meg, så hver gang det var stygt vær ute sov jeg sammen med mamma :fnise: Dvs. vi var fire stk i senga til mamma og stepappa på 120 cm :tunge1: Lurer på om lillesøs og jeg likte det best? :skratte:

:ler: Huff, jeg ville ikke vært mamma'n eller pappa'n din da, tror jeg!! :fnise: Vi har 1.50 seng, og jeg syns ikke det er mer enn nok plass til oss tre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:ler: Huff, jeg ville ikke vært mamma'n eller pappa'n din da, tror jeg!! :fnise: Vi har 1.50 seng, og jeg syns ikke det er mer enn nok plass til oss tre..

:skratte: Jeg synes vår på 1.80 er perfekt jeg, men vi skulle nå fått plass til en liten bebis oppi :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på facebook her :sjenert:

Er sjelden jeg er innom, og har ingen bilder av lillegutt der untatt på profilbildet. Men hadde vært litt morsomt å se andres da... :sjenert:

Her er pappa på facebook. Men tror han er ganske sjelden innom. Men en grei måte å holde litt kontakt på ja :)

Er nok litt tidlig å begynne med leggerutiner. Vi begynte vel når lillegutt var rundt 2,5-3 måneder. Men det var også litt fordi vi fant ut at å legge en gutt i 7 tida når sommeren er på det varmeste og det er ferie tid ville blitt ganske umulig...

men når vi begynte vi rutiner var det ganske deilig syntes jeg. Selv om det tok tid å innarbeide dem, var det deilig bare å ha en fast tid for oss. Og etterhvert fungerte de veldig bra.

Ha en fin kveld :klem:

Jeg blir gjerne venner med flere jeg, bare si fra!!! :nigo:

Gleder meg til det blir fast leggetid her. Høres herlig ut og ha 2-3timer for seg selv om kvelden...!

La han kl 20 i går, og utrolig nok gikk det ikke så verst....!!! :hoppe:

Ha en fin kveld du også! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte vel med leggerutiner når han var 1,5-2 måneder gammel ca. Og det funka fint fra da. Begynte vel 20.00 da, og nå er vi nede i 1900. Er som jente79 sier veldig deilig å ha den tiden etter fast for seg selv.

Svigerforeldrene mine holder seg heldigvis unna facebook, men mamma er der. Hun er jo så nysgjerrig av seg :fnise: Men har uansett som policy å ikke legge ut bilder som ikke arbeidsgivere etc hadde tålt å se, så da tåler nok mamma det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en kjapp tur innom. Som dere sikkert har sett i svaret mitt til Knøttet, så er jeg superdårlig i dag.. Usj, håper det går over til i morgen. Jeg er vanligvis ikke så klagete hvis jeg bare er litt dårlig, men i dag er det grusomt.. Og verste av alt er nok følelsen av å ikke klare å ta hånd om sønnen min på en ordentlig måte. :sjenert:

La Sigurd kl 20.00 i går, og da sovna han tvert. Våknet igjen ca 20.30, putta inn smokken et par ganger, men endte med å gi litt mer pupp. Drev så på en stund til med raping og smokkeinnsetting, men ca 21.30 slokna han for natta. :nigo: Sov helt til litt før 02.00!!! :hakeslepp: Da fikk han mat, og sovna igjen ved puppen. Tenkte at jeg syns han burde rape, ellers resulterer det bare i magevondt. Og da våkna han til igjen, da jeg tok han opp på skuldra.. La han etter hvert, men han var lys våken, og så ble det bæsjing... :forvirret:

Skiftet bleie, ga mer pupp, putta inn smokk og styra til ca 03.30, men da sovna han endelig igjen. Våkna for mer mat ca 05.30, sovna igjen med det samme, og sov videre ei stund til. Vi sto ikke opp før ca 10.30, men hadde det ikke vært for baby og bikkje hadde jeg nok liggi der enda... :sjenert:

Alt i alt er jeg egentlig ganske fornøyd med natta! :) Brukte 1,5time før han sovna, men det gjør vi jo uansett når jeg har lagt han i det siste.. :sjenert: Skal prøve å legge han ca 20/20.30 i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fødselshistorie – da Sigurd ble født!

Hadde flere uker hatt mer hyppige og kraftigere kynnere, men ikke sånn at det var vondt. Masse mensmurringer nederst i magen, og fredag 31.oktober gikk første del av slimproppen. Dagen etter kom resten. Hadde mye slim som kom hver gang jeg var på do, kom som svære ”dæsjer” på papiret da jeg tørket meg. Av og til var det også ørsmå spor av friskt blod i slimet.

Onsdag 5.november på kvelden begynte jeg med skikkelige mase-/modningsrier. Vondt nederst i magen og i korsryggen. Dette fortsatte gjennom hele natta, og jeg fikk omtrent innen søvn. Torsdag på dagen roet det seg litt, før det satte i gang igjen på kvelden og natt til fredag, - men heldigvis ikke fult så gæli som natta før. Fredag 7. november skulle jeg på UL, for ny vektestimering av babyen. Fortalte jordmora hvordan det hadde vært de to siste døgnene, og at jeg var sliten. Skulle det fortsette slik i mange døgn, så kom jeg ikke til å ha igjen noen krefter til fødselen satte i gang på ordentlig.. Jordmora sa jeg kunne ta 2 paracet før jeg la meg til kvelden, slik at jeg skulle få litt søvn.

Som sagt, så gjort, og tablettene tok nok de verste vondtene. Men det hjalp ikke stort i forhold til å få søvn, når jeg fra midnatt natt til lørdag begynte å gå på do 1-2 ganger i timen. Måtte tisse, følte at blæra skulle eksplodere når som helst, men det kom aldri mer enn noen dråper eller kanskje en halv desiliter. Slitsomt!!!!

Alt fortsatte utover lørdagen. Smerter i korsryggen og nederst i magen, og ofte besøk på do. Følte litt at jeg måtte bæsje også, men uansett hvor mye jeg trykte så kom det ingenting… Slappet av hele dagen, lå bare på sofaen. Klarte egentlig ikke så mye heller. Prøvde å se en forelesning på nettet, men måtte hele tiden ta pauser pga smertene som kom til stadighet. De gjorde at jeg ble helt ”forsvunnet” fra verden. Var innom dagboka mi på KG flere ganger for å prøve å skrive noe, men klarte ikke fullføre. Jeg burde jo nå kanskje tatt et hint om at fødselen var i gang?! Men nei da… Jeg klarte foreløpig ikke å måle smertene til å komme regelmessig, og dessuten var jeg overbevist om at rier skulle gjøre mer vondt, og at det skulle gjøre vondt i hele magen.

Prata med pappa på telefon ca kl 18.30, og han sa at nå MÅTTE jeg ringe føden. Han var helt sikker, dette var fødsel. ”Jeg veit at jeg er mann altså, men jeg har vært med på to fødsler før, så jeg veit hva det er! Og nå er du i fødsel, så nå ringer du føden!! Det må du love meg, eller så ringer jeg!!” Hehe, jeg måtte nesten flire litt også, jeg visste jo ikke hva jeg skulle si?! Jeg var jo helt sikker på at jeg IKKE var i fødsel. Men jeg ringte føden, og da følte jeg meg vanvittig dum. ”Eeh, jeg veit ikke helt hva jeg skal si, for jeg veit ikke helt om det er fødsel eller ikke. Men tror kanskje ikke det. Tror du det kan være UVI som skaper falske rier? For jeg hadde 3 på Leukocytter her tidligere i uka, altså!” Fikk til svar at siden jeg hadde termin i morgen, så var det jo ikke akkurat UVI de tenkte på… De syntes jeg burde komme inn, hvert fall til en undersøkelse. Jeg sa at jeg ville være helt sikker før jeg evt dro, for jeg gadd ikke den reiseveien fram og tilbake mange ganger, hvis jeg bare skulle bli sendt hjem. Ble beroliget med at uansett så skulle vi jo få være der til i morgen tidlig, vi skulle slippe å bli sendt hjem igjen i natt. Det klarte jeg å slå meg til ro med. Men først kunne jeg ta en varm dusj og legge meg og hvile litt, og hvis det da roet seg, så var det nok bare maserier.

Dusjet og la meg på sofaen, men raskt kunne jeg nå plutselig måle ”toppene” til å komme regelmessig med 5 minutters mellomrom. Skjønte da at det måtte bli en tur på sykehuset. Ringte svigermor og fikk henne til å komme og hente bikkja, og ca kl 21:10 dro vi.

Ca kl.22 var vi framme på sykehuset, og jeg kom rett inn på undersøkelsesbenken. Var overbevist om at jeg skulle få beskjed om 1-2cm åpning, men dette kan fortsatt ta mange døgn. Så jeg ble rimelig paff da jordmor sa noe som ”Du har jobbet kjempegodt, dette var fint! Her er det 5cm åpning.” Jeg tror jeg rett og slett skrek ”HÆ!?!!?”, og først da innså jeg at fødselen faktisk var i gang. Veldig positivt overrasket!

Jeg var allerede over i aktiv fase da jeg kom inn på sykehuset, og hadde rier hvert 3.-4. minutt. Jordmora lurte på om jeg hadde tenkt på smertelindring, om det var noe jeg ville eller absolutt ikke ville. Jeg visste at nettopp denne jordmora kunne sette akupunktur, og sa jeg kunne tenke meg å prøve det. Badekar hørtes også deilig ut.

Inne på ”føderommet” ble badekaret fylt med varmt vann, mens jeg lå 20minutter med nåler i kroppen. Fikk en i hodet, to i korsryggen og en under det ene kneet. Kan for øvrig ikke si at jeg følte noe spesiell lindring av akupunkturen, den gjorde meg heller bare litt anspent. Tenkte at jeg ikke måtte røre meg, slik at jeg ikke plutselig stakk nålene lenger inn i kroppen.

Men badekaret, DET var deilig…!! Spylte magen med varmt vann under hver ri, og det var veldig lindrende. Herlig! Lå der i badekaret og smilte og koste meg i pausene, og barnepleieren ble helt imponert over hvor rolig og avslappet jeg var i mellom. Lå først på ryggen med hodet opp i nakkestøtta, deretter satt jeg på kne og bøyde meg over kanten under hver ri. Jordmor, barnepleier og kommende pappa forsynte meg stadig med saft og kalde, våte kluter.

Riene kom tettere og tettere, og etter hvert sa jordmor at det var på tide å komme opp av badekaret og over i senga. Uten det lindrende vannet rundt meg, så ble riene nå adskillig mer smertefulle. Ny undersøkelse viste nå 7cm åpning. Lå over en saccosekk og pustet meg gjennom, mens jeg fikk massasje på korsryggen. MÅTTE ha noen som strøk på meg der, for det var etter hvert der det gjorde mest vondt.

Etter nok en liten stund ville jeg prøve lystgassen. Aaaaahhh, min gode venn!!! Den gjorde meg helt salig og fullstendig avslappet, herlig!! Følte ikke at den tok noen smerter i selve ria, men den gjorde at jeg konsentrerte meg og å puste, og at jeg fikk slappet av 100% i mellom. Pausene var veldig korte, men gode. Lå med lystgassen hele den siste tida fram mot pressriene, og det var denne tida som var den mest smertefulle ved hele fødselen. Følelsen av at jeg rett og slett skulle bæsje ut ungen var HELT grusom..

Det at jeg også måtte bytte stillinger flere ganger var også jævli. Bruke den nydelige pausa mi på å bevege meg!??!! Fysj a mejen!!! ;) Men skjønte jo at det var helt nødvendig for å skape rotasjon og få babyen lenger ned. Dette forsatte for øvrig under pressingen, grusomt å bruke hvilepausene på å bevege meg.

Jordmor undersøkte meg flere ganger, og det nærmet seg stadig. Husker hun sa ene gangen at ”nå er det bare en liten kant igjen, og den klarer jeg lett å tøye” eller noe sånt. Tenkte at ”oi, da er det snart….”

Da jordmor sa at det var på tide å legge fra seg lystgassen og få ut barnet, skrek jeg inni meg ”neeeeii, ikke maska, jeg trenger’n!!” Så det ble avvending; jeg tok 2-3 drag av maska på begynnelsen av ria, før jeg tok den bort og begynte å presse. Kjente kjapt at dette var noe HELT annet, så jeg trengte jo faktisk ikke maska likevel.

Pressa i forskjellige stillinger. Lå litt halvveis på sida opp mot saccosekken, på ryggen på et par puter, sto oppreist i prekestol, på huk i senga ved hjelp av å bli løftet opp av jordmor og barnepleier, på magen over saccosekken, og den stillingen som Sigurd til slutt kom ut i; liggende flatt på ryggen i senga.

Jordmor dreiv stadig på nede ved åpningen, hvert fall med varme kluter. Dette for å mykgjøre og tøye, for kanskje å hindre klipping/revning, (innbiller jeg meg). Men det ble et lite klipp, som også revna litt videre bakover mot endetarmsåpningen. Jeg hørte at jordmor klipte meg, men kjente bare så vidt at det var noe som kom borti der nede. Men lyden av et klipp i rått kjøtt hørtes tydelig, og jeg husker jeg tenkte at ”oi, der klipte ho, da kommer ungen snart!” For jeg visste jo at det bare blir gjort rett før. Likevel skjønte jeg ikke stort da ungen plutselig lå på brystet mitt, jeg skjønte liksom ikke at det var over, og det var helt uvirkelig.

Etter noen sekund enset jeg at smertene var over, og jeg pustet og skalv av lettelse mens jeg holdt godt rundt babyen min, som nå hadde kommet med et nydelig ”jeg lever”-skrik. Hjertet hamret og ubeskrivelig deilige følelser strømmet på. Husker at jeg så et blikk bort på den nybakte pappa, og han satt med et stort, stolt smil. Det var herlig å se.

En rask undersøkelse viste at det ble litt å sy, dermed måtte jeg over i en rullestol og inn på naborommet der ”fødestolen” med gynekologisk leie sto. Måtte sy 4 sting i dybden i mellomkjøttet, og noen småsting for å lukke igjen/pynte opp. Syinga gikk greit, men en spray de brukte før de satte bedøvelsessprøytene svei fryktelig.

En annen undersøkelse som var ubehagelig var sjekk av ringmuskelen. Siden jeg revnet bakover mot endetarmsåpningen måtte jo denne kontrolleres. Jordmor stakk en finger oppi, og jeg måtte knipe. Etter syinga måtte hun oppi der igjen, for å sjekke at hun ikke hadde sydd igjennom på innsiden av endetarmen. BLÆ!!!! Heldigvis var alt i orden! :)

Oppsummert så hadde jeg en kjempefin fødselsopplevelse, og jeg er absolutt ikke skremt fra å gjøre det igjen! ;) Men jeg må flire litt da jeg tenker tilbake på starten, jeg burde jo skjønt at det faktisk var fødsel på gang. Tror nok at jeg ikke turde å tro det, at det endelig skulle skje, i frykt for å bli skuffet. I tillegg trodde jeg virkelig at rier skulle gjøre vondere! Jeg er veldig positivt overrasket over hvordan det var å føde, men fant ut at det viktigste er å slappe av. Ikke stresse seg opp og bruke pausene til å grue seg til neste rie. Puste godt og ta det med ro, så går det veldig greit! :)

Og en ting er sikkert; morsfølelsen er HERLIG! :rødme:

Utrolig fint skrevet!

Så bra at fødselen din gikk så 'knirkefritt'! :mrgreen:

Gratulerer på etterskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint skrevet!

Så bra at fødselen din gikk så 'knirkefritt'! :mrgreen:

Gratulerer på etterskudd :)

Takk, takk! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte vel med leggerutiner når han var 1,5-2 måneder gammel ca. Og det funka fint fra da. Begynte vel 20.00 da, og nå er vi nede i 1900. Er som jente79 sier veldig deilig å ha den tiden etter fast for seg selv.

Svigerforeldrene mine holder seg heldigvis unna facebook, men mamma er der. Hun er jo så nysgjerrig av seg :fnise: Men har uansett som policy å ikke legge ut bilder som ikke arbeidsgivere etc hadde tålt å se, så da tåler nok mamma det også ;)

Virker som det egentlig skal kunne gå greit med leggerutiner på han allerede nå, men i går ble det bare tull pga oss foreldrene... Syke begge to, og orka ikke begynne å styre med noe.. Men han var da hvert fall i seng kl 22! ;) Våkna igjen og ville ha mer mat ca kl. 23, og sov da videre til ca 03.30 eller noe sånt.... :overrasket:

Er litt kritisk til hva jeg legger ut, jeg også... Men tror det er et par av vennene mine som jeg har festa litt med som IKKE er det...... :sjenert:;)

==================

Skal til å dra på skolen nå, feberfri i dag!! :hoppe: Forsatt superforkjølet, men jeg må nesten i veien... Dessuten har jeg etterkontroll etter fødselen i dag.

Men jeg MÅTTE bare stikke innom her en liten tur, nå når vi har prata så mye facebook... :fnise: Var nemlig innom der akkurat nå, og fant ut at ei tidligere god venninne plutselig er forlovet og gravid!!!! :hakeslepp: Har måttet gått litt fort i svingene der, tror jeg, hun og typen har da vel ikke vært sammen mer enn 6-7mnd eller noe.... Fælt å si det, men jeg blir IKKE overrasket om hun er av de som ender opp som alenemødre... :sjenert: Ikke noe vondt om henne, jeg er kjempeglad i henne og vil henne ingenting gæli, men hun har hatt veldige problemer med å slå seg til ro med en fyr, virker det som. Vært mye fram og tilbake og greier. Men, men... Må jo håpe at dette er den store kjærligheten, full klaff og at det varer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra formen er bedre!

Husk at om noen legger ut festebilder av deg, har du full rett til å få dem til å fjerne dem igjen. Det måtte jeg gjøre! Har ei venninne som legger ut "alt" på fb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje Facebook-snakk her inne, ser eg. Eg er også på Facebook, viss nokon vil ha meg som venn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra formen er bedre!

Husk at om noen legger ut festebilder av deg, har du full rett til å få dem til å fjerne dem igjen. Det måtte jeg gjøre! Har ei venninne som legger ut "alt" på fb...

Ja ja, det er klart. Men heldigvis er det ingen heeelt uanstendige bilder som ligger ute. Tror jeg.. ;)

Mykje Facebook-snakk her inne, ser eg. Eg er også på Facebook, viss nokon vil ha meg som venn! ;)

Prøvde å finne deg, men fant deg ikke.... :vetikke: Kanskje du også er av typen med litt for vanskelig navn? :fnise: Sender deg PM med navnet mitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på etterkontroll etter fødselen idag. Konstantert frisk og fin! :nigo:

Var hos jordmor for å gjennomføre kontrollen, og hun hadde med seg en jordmorstudent. Så da var jeg så heldig å få TO undersøkelser nedentil..... :sjenert::forvirret::fnise:

Jordmorstudenten syntes forøvrig at det var SÅÅ koselig å treffe meg og høre meg fortelle om fødselen. Hun syntes det var helt fantastisk og høre historien min! ;) Kan jo ikke si noe på det, jeg hadde jo en fantastisk opplevelse av det hele! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om er jeg ikke helt sikker på hvor anstendige bildene av meg er heller, men jeg tror at jeg ikke har noen skumle bilder. Hm, nå ble jeg usikker! :sjenert: Ser så mye rart på Facebook, f.eks søskenbarna mine har noen veeeldig uanstendige festbilder av seg liggende, skjønner ikke at de tør!

Merkelig med alenemødre og døtre ja, men da er vi jo sikret som du sier ;)

Ser at du er forlovet, har du vært det lenge eller er det nå nylig? Mulig jeg er treg altså/glemsk ...

Moro å få underlivsundersøkelse av ikke bare én men to stykker da! :fnise:

:hoppe: for at du er feberfri! Skjønner dog ikke at du orker skole, men men ;)

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og hilser på :vinke: Ikke moro å være syk når man har ansvar for en liten en nei... Hadde en runde jeg også da lillemannen var ganske liten. Om det skulle være noen trøst - bare vent til Sigurd begynner i barnehage. Da blir dere syke da. Samboer'n meldte akkurat at han kjenner begynnende feber - igjen. Har ikke vært så mye syke på årevis vi :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du var da! :ironi: Jaja, som nylig student vet jeg hvor fint det er at pasientene lar studenter få gjøre ting, det er jo slik man lærer.

Spennende med kontroll i morgen :)

Må bare legge til at bildene som ble lagt ut fb ikke var så veldig uanstendige, men jeg så jo ikke ut... :gjeiper: Poenget er vel at det ikke bestandig er så koselig at noen legger ut bilder uten å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jo ikke jeg så dårlig som du var, men kjenner godt igjen følelsen av å ikke klare og ta vare på ham!

Også spent på 6-ukerskontroll, eller, jeg trodde det var mye mer omfattende enn det egentlig var, men spenende likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...