Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Del Skrevet 21. november 2008 Etter å ha hatt en udefinert stil i mange år, er jeg nå lysten på å skrifte klesstil. Og til det trenger jeg litt tips. Hvor starter jeg og hva starter jeg med? For det første aner jeg ikke hvilken stil jeg vil ha, men jeg vet at jeg er en kvinne som er noe "maskulin", mao, ingen kjole,skjørt-kvinne. Ei heller trange bukser og gensere. Men jeg vil på ingen måte se ut som en mann eller som en traktorlesbe. Hva gjør jeg? Hvilke klær skal jeg satse på? Cubus er en butikk som har blitt mye brukt de siste årene, men føler at det er litt kjedelige klær der. Herreavd. ser litt spennende ut, men jeg tør ikke handle noe der. Noen kvinner som gjør det det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 22. november 2008 #2 Del Skrevet 22. november 2008 Du må finne ut hva du føler deg komfortabel med. Er jo ingen vits i å "få seg en stil" bare for å ha en spesiell stil. Det spørs hvor mye du er interessert i å legge i det med skifte av stil. Hvis du virkelig vil satse kan du jo leie en stylist til å hjelpe deg, få han/hun med på en times personal shopping f.eks så får du sett litt butikker og muligheter du kanskje ikke hadde sett tidligere. Man gjør seg jo ofte "blind" på ting som andre lett ser. www.janthomasstudio.no tilbyr blant annet dette. Det koster som sagt litt. Du nevner Cubus, hva med andre butikker som f.eks Hennes og Mauritz? De har jo som regel noe for enhver smak. Vet ikke helt hvilken aldersgruppe du er i, sånn i henhold til butikker jeg kan anbefale(?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #3 Del Skrevet 22. november 2008 Du må finne ut hva du føler deg komfortabel med. Er jo ingen vits i å "få seg en stil" bare for å ha en spesiell stil. Det spørs hvor mye du er interessert i å legge i det med skifte av stil. Hvis du virkelig vil satse kan du jo leie en stylist til å hjelpe deg, få han/hun med på en times personal shopping f.eks så får du sett litt butikker og muligheter du kanskje ikke hadde sett tidligere. Man gjør seg jo ofte "blind" på ting som andre lett ser. www.janthomasstudio.no tilbyr blant annet dette. Det koster som sagt litt. Du nevner Cubus, hva med andre butikker som f.eks Hennes og Mauritz? De har jo som regel noe for enhver smak. Vet ikke helt hvilken aldersgruppe du er i, sånn i henhold til butikker jeg kan anbefale(?). Jeg er 24 år. Når jeg er i butikker så finner jeg aldri det jeg føler at jeg har lyst på. Jeg trives som sagt ikke i trange klær, eller klær som har et for feminint preg. Litt mer unisex er min stil. Det liker jeg. Men hvor finner jeg slike klær? Setter pris på om du eller andre kommer med buitkker som kan anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #4 Del Skrevet 22. november 2008 Hva med pene dressbukser, skjorte kombinert med en genser over? Dette trenger ikke være trangt, samt at det er relativt unisex. Flate, men pene sko til. Om du vil føle deg litt mer jentete en dag kan du jo finne noen fine pumps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #5 Del Skrevet 22. november 2008 Hva med pene dressbukser, skjorte kombinert med en genser over? Dette trenger ikke være trangt, samt at det er relativt unisex. Flate, men pene sko til. Om du vil føle deg litt mer jentete en dag kan du jo finne noen fine pumps. Høres greit ut det. Ser form meg at det passer mer til fest eller mer formelle greier. Absolutt noe jeg kan tenke meg:) Hvor kan jeg finne dette til en ikke for stiv pris? Flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå