Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 21. november 2008 #1 Del Skrevet 21. november 2008 Nå har jeg bestilt masse på Forever21.com, men fikk en mail om at jeg måtte ringe banken og få en "authorization code".. Ringte banken, men de hadde ikke hørt om det.. (Postbanken) Så sendte jeg en mail til Forever21 i går om at banken ikke hadde koden og hva jeg skulle gjøre nå, men har ennå ikke fått svar. Har ikke funnet noe kode i nettbanken heller.. Så hva gjør jeg?? Orderen blir snart kansellert, og 2 av plaggene er utsolgte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pinkbunni Skrevet 21. november 2008 #2 Del Skrevet 21. november 2008 jeg hadde det samme "problemet", men sa til mannen i banken at det var snakk om en 11 sifret kode (tror jeg. det står i mailen) og at jeg trengte denne for å kunne godkjenne en bestilling. han synes det hørtes veldig rart ut og hadde aldri hørt om det, men gav meg to koder som han trodde det kunne være.. og jeg skrev ned begge to og sendte det. da var det gode greier og pakken min kom to uker seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. november 2008 #3 Del Skrevet 21. november 2008 jeg hadde det samme "problemet", men sa til mannen i banken at det var snakk om en 11 sifret kode (tror jeg. det står i mailen) og at jeg trengte denne for å kunne godkjenne en bestilling. han synes det hørtes veldig rart ut og hadde aldri hørt om det, men gav meg to koder som han trodde det kunne være.. og jeg skrev ned begge to og sendte det. da var det gode greier og pakken min kom to uker seinere Okei, jeg får prøve å ringe banken igjen i morgen. Men de to plaggene som er utsolgt på forever21.com, er de borte fra min bestilling og da? I så fall er det kanskje ikke så aktuelt å kjøpe varene likevel .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 22. november 2008 #4 Del Skrevet 22. november 2008 Har ringt banken nå, men de ville ikke gi fra seg koden.. For de kunne ikke gi ut slik informasjon.. Pluss at nettbanken er nede til klokken 18.00 kanskje.. Og jeg må sende koden innen kl. 17.00.. Så nå blir ordren kansellert, og 2 av plaggene er utsolgt, så tror ikke jeg skal prøve å bestille på nytt .. åå.. :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå