Gjest Valentourettes Skrevet 21. november 2008 #1 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg har hatt en trivelig første date. Jeg møtte en attraktiv kvinne (jeg snakker om mer enn bare utseendet) via en nettdatingside. Vi skal nå på date nummer to. Den første var veldig tradisjonell med restaurantbesøk. Jeg har lyst til å gjøre noe som er litt annerledes når vi møtes for andre gang. Problemet er at det skal være etter jobb på mandag. Da er alt som heter museer og andre kulturelle tilbud stengt. På den andre daten er jo samtalen fortsatt viktig, så man må kunne prate. Derfor er konsert eller teater uaktuelt. Vigelandsparken (da har jeg signalisert at nedslagsfeltet er Oslo) gir kanskje feil signaler. Er det noen gode ideer der ute? Har forresten vurdert en liten gave (den har referanse til det vi har pratet om, så det er ikke den typiske blomsterkvasten) - er det akseptabelt? Den første daten er nesten enklere enn nummer to - synes nå jeg. Gode tips imøtesees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_unni_* Skrevet 21. november 2008 #2 Del Skrevet 21. november 2008 En piknik med varme tepper, kakao med krem ol? Kjempekos Reptilparken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Del Skrevet 21. november 2008 Vigelandsparken (da har jeg signalisert at nedslagsfeltet er Oslo) gir kanskje feil signaler. Hvorfor det? Det er jo et fint sted å gå tur og prate og se på skulpturene hvis man liker kunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. november 2008 #4 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg vet ikke jeg altså. Selv liker jeg å gjøre det enkelt. Vi hadde film og overnatting på andre daten vi da. Første daten vår var ut og ta et par drinker, så vi er kanskje litt forskjellige. Jeg vil heller ha det hverdagslig og enkelt i starten, synes det kan bli klissete og romantisk å gjøre det så høytidelig. Restaurantbesøk synes jeg er greit å vente med til man er såpass trygge på hverandre at man heller kan nyte maten, men det er meg da...skjønner godt hvis dere liker litt annet opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valentourettes Skrevet 21. november 2008 #5 Del Skrevet 21. november 2008 Hvorfor det? Det er jo et fint sted å gå tur og prate og se på skulpturene hvis man liker kunst. Jeg er ikke uenig - jeg plages ikke med nakne statuer. Det er jo også steder i nærheten man kan varme seg med noe varmt å drikke. Jeg leste bare betenkelighetene med stedet på et annet nettsted. Men det er kanskje tonen man legger opp til som bestemmer om signalet blir feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg er ikke uenig - jeg plages ikke med nakne statuer. Det er jo også steder i nærheten man kan varme seg med noe varmt å drikke. Jeg leste bare betenkelighetene med stedet på et annet nettsted. Men det er kanskje tonen man legger opp til som bestemmer om signalet blir feil. Hvilket nettsted var det? Jeg regner meg som konservativ, sikkert på grensen til snerpete, men ser da ikke noe feil med å gå blant statuer. Det måtte være hvis fyren kom med ekstremt vulgære kommentarer eventuelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nnn Skrevet 21. november 2008 #7 Del Skrevet 21. november 2008 At du bare legger litt tanke i det tror jeg lover veldig godt for andre date Synes Reptilparken var et godt forslag da! Og en liten gave er jo bare herlig. Hva med å rusle til Operaen, der er det jo vakkert, og så inn på en varm og god kafè for kaffe eller kakao? Jeg som har bodd i Oslo i mange år selv synes personlig at Frognerparken er litt kjedelig.. Sett det før liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valentourettes Skrevet 21. november 2008 #8 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilket nettsted var det? Jeg regner meg som konservativ, sikkert på grensen til snerpete, men ser da ikke noe feil med å gå blant statuer. Det måtte være hvis fyren kom med ekstremt vulgære kommentarer eventuelt da. Eh, det var faktisk på dette forumet: http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/i...hp/t366524.html Og nei, jeg har såpass hederlige hensikter at jeg ikke vil vurdere sex på en god stund, selv om datene går riktig vei. Og med det indikerer jeg vel også at slibrige kommentarer ifm statuenes manglende bekledning er rimelig utelukket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valentourettes Skrevet 21. november 2008 #9 Del Skrevet 21. november 2008 At du bare legger litt tanke i det tror jeg lover veldig godt for andre date Synes Reptilparken var et godt forslag da! Og en liten gave er jo bare herlig. Hva med å rusle til Operaen, der er det jo vakkert, og så inn på en varm og god kafè for kaffe eller kakao? Jeg som har bodd i Oslo i mange år selv synes personlig at Frognerparken er litt kjedelig.. Sett det før liksom. Dessverre stenger reptilparken for tidlig, ellers et godt forslag. Har vurdert å dra til Akershus Festning. Kanskje lese litt om historikken, slik at jeg har noe å prate om (uten at det skal bli en forelesning). Operabygningen er fin, men dessverre er omgivelsene ikke like vakre. Men M/S Innvik i nærheten er om ikke annet et utradisjonelt sted å ta en kaffe etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 22. november 2008 #10 Del Skrevet 22. november 2008 Men M/S Innvik i nærheten er om ikke annet et utradisjonelt sted å ta en kaffe etterpå. Ja, det er en god idè! Festningen og Aker Brygge er alltid kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. november 2008 #11 Del Skrevet 22. november 2008 Og nei, jeg har såpass hederlige hensikter at jeg ikke vil vurdere sex på en god stund, selv om datene går riktig vei. Man kan vel ha gode hensikter selv om man har sex tidlig vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest valentourettes Skrevet 22. november 2008 #12 Del Skrevet 22. november 2008 Man kan vel ha gode hensikter selv om man har sex tidlig vel... For all del - men akkurat som kjærlighet gjør blind, kan (god) sex for tidlig i et forhold gjøre at man enda lettere glemmer å se på de tingene som skal få et forhold til å vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisknn Skrevet 24. november 2008 #13 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg ville aldri tenkt over at vigelandsparken er off off på date. Det er ikke kroppene og sexfiksering man har i tankene om man går på date og for å se på statuene vel? er samfunnet kommet så langt i sin seksualisering? Mest av alt er det vel dere to som skal være i fokus, og fine statuer i bakgrunnen synes jeg hørte ut som en bra datingarena jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. november 2008 #14 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg hadde frosset meg fordervet på en utedate i november. Gå et sted og drikk litt vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spennende... Skrevet 24. november 2008 #15 Del Skrevet 24. november 2008 Hadde noen tatt meg med i en reptilpark, så hadde jeg aldri blitt menneske igjen. Nå er det jo mandag i dag, så du har kanskje bestemt deg, men jeg ville bare si at det høres trivelig ut som du tenker, uansett. Jeg elsker selv å gå i Vigelandsparken, selv om det er litt kaldt nå. Ville muligens valgt en mer innete date, som Hilde nevner. Men et tips er faktisk UnderwaterPub hvis man skal gjøre noe vanlig og utradisjonelt. Det gjelder tirsdager og torsdager, dog. For de som ikke kjenner Oslo, så er dette en pub som er innredet som om man er under vann, også er det live musikk i form av opera der. Kult, selv om man tror man ikke liker opera. De synger i intervaller, så man kan prate, drikke og lytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå