Gå til innhold

BUFFY's bryllupsdagbok


BUFFY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann hoppsann:o)

Takk for hilsen i dagboka mi!!! Gøy at det er fler som skal gifte seg i august.

Selvom jeg har kommet litt lenger enn deg foreløpig, har jeg også hatt en laaaaang "stille-periode" nå med null fremskritt! Men vi kommer sterkere tilbake.

Blir det stort bryllup eller? Tenkt på gjesteliste? Er så i tvil om vi skal lage eller kjøpe invitasjoner, bordkort, program til kirken vi. Har mest lyst til å lage, selvom vi blir mange.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :vinke: !

Jeg synes du har fått det viktigste på plass jeg, resten er jo egentlig bare sånn ''dille-arbeid'' som egentlig ikke tar så mye tid bare du får ut fingeren og begynner. :fnise:

Har du funnet brudekjole? Har veldig lyst til å se bilde når den tid kommer. :sjenert:

Ha en fortsatt strålende torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: og :velkommen:

Vi skal gifte oss på samme dag!!! :nigo::strix:

Heisann Zilje_k!!

Takk for det :)

Jeg har vært inne og kikka i dagboka di, spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann:o)

Takk for hilsen i dagboka mi!!! Gøy at det er fler som skal gifte seg i august.

Selvom jeg har kommet litt lenger enn deg foreløpig, har jeg også hatt en laaaaang "stille-periode" nå med null fremskritt! Men vi kommer sterkere tilbake.

Blir det stort bryllup eller? Tenkt på gjesteliste? Er så i tvil om vi skal lage eller kjøpe invitasjoner, bordkort, program til kirken vi. Har mest lyst til å lage, selvom vi blir mange.......

Hei og hopp :hoppe:

Holder på å jobbe med gjestelista, men synes det er veldig vanskelig... Sånn som det ser ut nå blir vi 43 til middag og 54 som kommer på kaffi, altså totalt 97 stk.

Jeg også har veldig lyst til å lage invitasjoner, bordkort osv selv. Holder på å lete litt etter inspirasjon på nettet for tiden.....panduro og papirgleder bla..

Blir kjekt å følge med deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :vinke: !

Jeg synes du har fått det viktigste på plass jeg, resten er jo egentlig bare sånn ''dille-arbeid'' som egentlig ikke tar så mye tid bare du får ut fingeren og begynner. :fnise:

Har du funnet brudekjole? Har veldig lyst til å se bilde når den tid kommer. :sjenert:

Ha en fortsatt strålende torsdag! :klemmer:

Hei! :)

Takk som titter innom!

Ja, har vel fått det viktigste på plass.......bortsett fra brudekjolen da. Den er ikke på plass enda. Skal begynne for fullt i mars for å lete etter drømmekjolen! Det gleder jeg meg til :duskedame:

Skal legge ut bilde når jeg har funnet den rette!

Ha en riktig god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt diverse dill på Panduro som jeg skal prøve å lage invitasjoner osv av . Gleder meg til å komme i gang med det :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi vil ha denne som inngangsmarsj:

ut vet vi ikke helt enda......

Bryllupsvalsen tenker jeg blir denne:

synes den er så fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Titter innom og :hoppe: for at det er under 6 måneder igjen til den store dagen deres! :strix:

Heisann :vinke:

Takker for besøk i dagboka mi :)

Lykke til med bryllupet som nå er rett rundt hjørnet :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde brudekjoler i går for første gang, og det var skikkelig kjekt!

Veldig fornøyd med å få på meg kjoler i størrelse 38, og de satt som støpt! Trodde jeg måtte opp i 40.

Her er noen av de jeg prøvde:

http://www.pronovias.com/index_entrada.asp?idioma=us

Pronovias: Reyes

Pronovias: Helena (men cream-farget, den på nettsiden ser veldig hvit ut)

Pronovias: Rizo

Prøvde også en Maggie Sottero kjole som jeg ikke finner bilde av, men den var ikke blandt favorittene.

Gleder meg til veldig til neste gang jeg skal prøve kjoler :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med brudekjoleprøving! :hoppe:

Jeg synes Helena var nyyydelig! :dåne: De andre var kjempefine de også altså, men jeg har en ting for stropper jeg da. :fnise:

God onsdag til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Innom og sier hei. Så gøy med kjoleprøving!!!!! :D Synes det er så viktig å trives i butikken hvor man prøver jeg. Det er utrolig forskjell fra salong til salong. Lykke til med valget av kjole! Skal du kjøpe ller leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med brudekjoleprøving! :hoppe:

Jeg synes Helena var nyyydelig! :dåne: De andre var kjempefine de også altså, men jeg har en ting for stropper jeg da. :fnise:

God onsdag til deg! :klem:

Heisann! :klem:

Helena er blandt favorittene mine, venninna mi fikk tårer i øynene når jeg prøvde den.....hihi. Har hengt den av ut uka, tenkte å ha med min mor for å se på den sammen med meg, men det ser ut som det ikke blir tid til det denne uka dessverre. Så får ta det en annen gang, da selvfølgelig snarest mulig :fnise:

Ønsker deg en riktig fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Innom og sier hei. Så gøy med kjoleprøving!!!!! :D Synes det er så viktig å trives i butikken hvor man prøver jeg. Det er utrolig forskjell fra salong til salong. Lykke til med valget av kjole! Skal du kjøpe ller leie?

Veldig glad for at du titter innom :klem:

Kjoleprøving var veldig kjekt! Dama på salongen var skikkelig hyggelig, så det gikk kjempefint! :)

Jeg prøvde kjøpekjoler denne gangen. Er ikke så nøye med om jeg må kjøpe eller leie, bare det er drømmekjolen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad for at du titter innom :klem:

Kjoleprøving var veldig kjekt! Dama på salongen var skikkelig hyggelig, så det gikk kjempefint! :)

Jeg prøvde kjøpekjoler denne gangen. Er ikke så nøye med om jeg må kjøpe eller leie, bare det er drømmekjolen :fnise:

Har du funnet noen som virkelig minner om drømmekjolen da? :) Snart på tide å bestemme seg vettu :) Synes dette er så spennende! Selv var jeg så heldig å finne drømmekjolen på første forsøk! Hva er oddsen for det?! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg ordnet "noe" av morgengaven til min kommende mann...........jeg har bestilt flybilletter til en langweekend til Paris for oss 2. + at jeg har fikset barnevakt til våre 3 barn. Min søster (og forlover) er så snill å stille opp...er sååå snill :)

Så nå må jeg bare finne et fint romantisk hotell, som ligger sentralt. Har noen et godt tips så tar jeg gjerne imot det :)

Kan ikke huske sist vi var på tur bare vi to :danser:

Og flub: jeg har nok ikke funnet drømmekjolen enda....må seriøst begynne å lete nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...