Gjest x-student Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Akkurat ferdig med studiet, begynner i jobb 1 feb. Har ikke klart å finne noe midlertidig jobb da jeg skal flytte i midten av desember. Noen som vet om jeg har krav på noe som helst? Har ikke noen tidligere inntekt å skryte av siden jeg akkurat er ferdig med studiet. Noen som vet om jeg har krav på dagpenger eller noe slikt?
Antagonist Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Med mindre du har hatt en deltidsjobb under studiet der du har tjent over minstebeløpet, har du ikke rett på dagpenger.
Gjest x-student Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Takk. Finnes det da noe annet alternativ enn sosialen eller familie?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Takk. Finnes det da noe annet alternativ enn sosialen eller familie? Nei, dessverre.
Gjest x-student Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Nei, dessverre. Da får jeg vel ta en runde til og prøve å overtale noen til å ansette meg for en 3 ukers tid.
Rosalie Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Da får jeg vel ta en runde til og prøve å overtale noen til å ansette meg for en 3 ukers tid. Burde neppe være noe stort problem nå i julestria - butikkene skriker jo etter ekstrahjelper.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Burde neppe være noe stort problem nå i julestria - butikkene skriker jo etter ekstrahjelper. Ingen som ville ha meg når jeg ikke kunne jobbe siste uken før jul, bor på et lite, lite sted. Men får ta en ny runde. Ordner seg sikkert med et eller annet til slutt.
Rosalie Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 (endret) Hvorfor kan du ikke jobbe siste uken før jul? De fleste arbeidstakere gjør jo det... Og ja - det kan gjøre at du blir stående uten jobb, ja. Men da var det kanskje ikke så viktig med de pengene... EDIT: Du skulle flytte, ja. Ja, da skjønner jeg. Endret 21. november 2008 av Wadjet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå