Gå til innhold

Sexy...vakker

Caracal

Anbefalte innlegg

Huff... "eller så har hun mye hår på armene". Er det meg du har møtt eller? Jeg kler meg veldig fint og pyntet meg litt hver dag. Jeg steller meg og sminker meg. Men pokker altså... det var de hårete armene som ødela intrykket av meg altså... :(

Samme her, selv om jeg har fått høre at jeg er veldig sexy noen ganger, både av mannen min og av andre. Men de har nok tatt grundig feil skjønner jeg nå. Hva gjør man med hårete gener da, har ikke bestemt meg for hår her og der av meg selv akkurat.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Infralove
Elsker man for eksempel en dame med et mindre tiltalende utseende så er det jo fordi man mener at hun har noe annet. Stort hjerte for eksempel. Men det kan også hende at denne mannen ikke har tenkt så nøye over ting og gått inn i noe fordi det er praktisk. Hvor mange eksempler er det ikke her inne om damer som i evighet venter på at han skal fri og øser ut sin frustrasjon over dette. Kan det være en sammenheng?

Men om han elsker vedkommande, kvifor i all verden skal han sjå seg etter ei som er finare, berre fordi at det eksistera finare jenter?

Burde han gått i seg sjølv og tenkt;" nei, ho er her stygg, så sjølv om eg elskar ho, så skal eg finne meg ei anna."

Det gir inga meining for meg. Meina du at når alt kjem til alt, så kan ikkje ein mann bli lukkeleg på ordentleg med mindre han er gift med ein supermodell?

Elskar mannen denne dama, så syns han sannsynlegvis ho er attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm her var det mange interessante svar… Jeg er klar over at dette sikkert høres overflatisk ut men jeg må innrømme at det gir meg noe at hun er mer vakker en det som er normalt. Jeg hadde trodd at det skulle bety noe etter så lang tid men det gjør det. Hadde du spurt meg om det for noen år siden da jeg var i en annen situasjon hadde jeg sagt nei.

Selvfølgelig er menn slappe. Men man gidder ikke gjøre seg kjekk, velstelt og veldresset for noen som ikke følger opp. Så hvem skal begynne? Mannen eller dama?

Igjen vil jeg tilbake til at det finnes idealer. Enten man er mann eller kvinne. De vakreste kvinnene i for eksempel blader har ganske mange fellesnevnere. Hvorfor? Fordi de er attraktive for svært mange. Samme med menn. Hvorfor er for eksempel Johnny Depp kjekk for veldig mange damer. Fordi han har mange egenskaper som er attraktivt for et stort flertall.

Er det noen i det hele tatt som syntes at kvinner med hår er mer attraktivt en uten?? Og da snakker jeg ikke om hår på hodet. Men på ansikt, legger armer osv.

Hva syntes dere selv jenter?

For å sette det litt på kanten: Er en veldig vakker kvinne mest tiltalende i en striesekk eller i et italiensk designet nyttårsantrekk?

Det er mange ting vi kan snakke om som høres fint ut på papiret men som blir annerledes når man er der selv i det virkelige liv.

Jeg har vært samboer med andre damer før som ikke var på hennes nivå generelt. Jeg elsket de også i den tiden. Men de fikk meg ikke til å grøsse over hele kroppen når jeg fikk ta på henne. Det enorme begjæret som raser igjennom kroppen når hun er i nærheten av meg.

Jeg har inntrykk av at når man elsker noen så gjør det dem vakre i ens egne øyne selv om de egentlig ikke er vakre. Er det en riktig utvelgelses måte? Hva når alt roer seg ned og man oppdager at man er samboer/kjæreste/gift med noen som er helt vanlig. Alle fortjener å føle at de har noen som er spesiell gjør de ikke?

Jeg kan gi min vakre dame mer en jeg kunne gi mine tidligere damer som ikke var så vakre. Hvorfor? Fordi jeg vil mer med henne.

Man bør vel være med den personen som er mest mulig attraktiv på alle måter. Selv har jeg nå fått i pose og sekk. Men slik skal jo alle føle.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, håper du er like vakker og spesiell som din kone da, for hva skjer ellers hvis hun oppdager at du er helt vanlig?

For dette bør da gjelde både kvinner og menn, vi bør alle ha noen som er vakrere enn vanlig, for det fortjener vi jo.

Problemet er bare at det er så mange som er helt vanlige. Mener du at de ikke fortjener noen da, eller mener du de fortjener noen som er vakrere enn seg selv? Og er det kun menn du snakker om da? For det vil ikke jeg være med på, jeg som faktisk legger stor vekt på en manns utseende.

Men da blir det problematisk, for de som er vakrere enn resten, fortjener de ikke noen som er minst like vakre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle fortjener å ha noen de føler er spesiell ja, men det betyr ikke at den andre må være best på absollutt alle områder.

At hårløst kan være mer attraktivt en med hår, joda, men det er ikke DET som gjør en person attraktiv.

For all del, jeg skal på ingen måte legge skjul på at jeg trenger en partner jeg synes er attraktiv, men det trenger på ingen måte bety at han må kle seg i dress for at jeg skal finne ham attraktiv. Så absolutt ikke!

Jeg har f.eks en i min hverdag som jeg synes er RÅFLOTT!!! helt vanvittig kjekk mann, jobber også delvis som modell, så han ER vakker. Når han kommer i dress, er han flott å se på, men jeg synes faktisk han er enda mer attraktiv i treningstøy! Tro det eller ei! Og jeg er sikker på at han hadde vært like råflott i casual hverdagstøy, som han er i stram og rålekker dress.

Det som gjør ham vakker og attraktiv, er ikke hva han kler på seg, men hvordan han ser ut, hva han utstråler, blikket i øynene og uttrykket i både ansikt og kropp. At han også tar seg godt ut i hva det skulle være, gjør ikke ting noe dårligere.

Ville du vært mindre stolt av din vakre kvinne, dersom hun en dag kledde seg mer casual? Dersom hun en dag gikk ved din side uten nypleide hender, ville du sett på andre da?

at det er pluss at du finner henne vanvittig flott, helt klart! Vær stolt av henne, men er det hvordan hun kler seg og hvordan hun pleier seg som er hovedingrediensen i din kjærlighet for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjelder jo dette kvinner og menn. Men mannsidealet er heldigvis annerledes en kvinneidealet. Men nå kommer vi over på likestillingen….Hvis dere ikke vil at vi skal sminke oss og da.

Selvfølgelig så er det mange vanlige. Hvorfor? Fordi folk selv vil det. Hvis man vil bli noe eller noen så må man gjøre noe. Er man kjempelykkelig på alle områder i livet så er det flott. Hvis ikke hvems skyld er det?

Legger du vekt på en manns utseende? Fint. Da har du sikkert en vakker mann.

Mange på ”datesidene” legger kravene skyhøyt. Uten at de har noe å tilby selv. Da blir det få mailer i innboksen.

Nei hun kler seg vanlig hjemme, men når hun går ut da kler hun seg alltid bra. Hun inspirerer

Andre veldig lett. I sammenhenger som hun ferdes daglig har andre damer plutselig begynt å kle seg opp.. Utrolig men sant.

Det hårgreiene er bare en liten ting….heheh

Men, når det blir mange slike detaljer….da blir det fort til et større inntrykk. Som sagt jeg ser mer slike ting nå en før. Jeg legger merke til detaljer liksom.

Når hun kommer i vakre klær i gatene så stopper verden. Hun ser selvfølgelig annerledes ut noen ganger men standarden hennes er veldig høy.

For meg er det hele pakka. Og det er hjernen hennes som er det beste ved henne.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at når man elsker noen så gjør det dem vakre i ens egne øyne selv om de egentlig ikke er vakre. Er det en riktig utvelgelses måte? Hva når alt roer seg ned og man oppdager at man er samboer/kjæreste/gift med noen som er helt vanlig. Alle fortjener å føle at de har noen som er spesiell gjør de ikke?

Man bør vel være med den personen som er mest mulig attraktiv på alle måter. Selv har jeg nå fått i pose og sekk. Men slik skal jo alle føle.

Mener du det du skriver, altså? Veldig merkelig å snakke om hva som er riktig utvelgelsesmetode når det gjelder kjærlighet.

Egentlig burde du vel bare være takknemlig for at mange andre tar til takke med vanlige damer, sånn at det blir færre konkurrenter om modellene, som du tydeligvis ikke kan vær lykkelig uten.

Jeg tror jeg skal slutte å la meg provosere, og heller gå og gjøre noe annet fornuftig, for dette hang virkelig ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager hvis jeg provoserer deg for det er ikke meningen. Jeg har vært her på kg lenge samt deltatt i mange andre forum i andre land også. Det jeg legger merke til på mange av innleggene kanskje spesielt på samlivsavdelingen er at mange syntes å være i forhold uten romantikk, for lite sex, ikke vil gifte seg osv.

Jeg tror følgende: Hvis en mann finner en utrolig attraktiv dame (ikke bare utseendemessig), da ville disse problemene vært mindre/færre.

Ok en dårlig sammenlikning men skitt au: Det er gøyere å kjøre/ha Mercedes en Lada.

Vel, jeg ser mange menn og damer som kunne gjort det bedre. Men de gidder ikke fordi det er komfortabelt nok.

For min del er jeg så glad for at jeg fant ut at det fantes andre måter å leve på. Hvis ikke hadde jeg levd i berlinerpopplene ennå..))

Caracal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjelder jo dette kvinner og menn. Men mannsidealet er heldigvis annerledes en kvinneidealet. Men nå kommer vi over på likestillingen….Hvis dere ikke vil at vi skal sminke oss og da.

Selvfølgelig så er det mange vanlige. Hvorfor? Fordi folk selv vil det. Hvis man vil bli noe eller noen så må man gjøre noe. Er man kjempelykkelig på alle områder i livet så er det flott. Hvis ikke hvems skyld er det?

Legger du vekt på en manns utseende? Fint. Da har du sikkert en vakker mann.

Mange på â€datesidene†legger kravene skyhøyt. Uten at de har noe å tilby selv. Da blir det få mailer i innboksen.

Nei hun kler seg vanlig hjemme, men når hun går ut da kler hun seg alltid bra. Hun inspirerer

Andre veldig lett. I sammenhenger som hun ferdes daglig har andre damer plutselig begynt å kle seg opp.. Utrolig men sant.

Det hårgreiene er bare en liten ting….heheh

Men, når det blir mange slike detaljer….da blir det fort til et større inntrykk. Som sagt jeg ser mer slike ting nå en før. Jeg legger merke til detaljer liksom.

Når hun kommer i vakre klær i gatene så stopper verden. Hun ser selvfølgelig annerledes ut noen ganger men standarden hennes er veldig høy.

For meg er det hele pakka. Og det er hjernen hennes som er det beste ved henne.

Caracal

Ja, jeg har en pen mann. Og han er, som deg, stolt av sin fru.

Han beskriver meg ofte som du beskriver din kone, han synes jeg er vakker, og han er tydelig stolt når han er ute med meg. Men forskjellen på dere er vel at han ikke tror han er så mye bedre enn andre.

Du viker rett og slett veldig nedlatende.

Endret av Nabodama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuu.. den svei. Har jeg sagt det?? Nedlatende nei. Alle er seg selv nærmest. Alt dett jeg snakker om er betraktinger jeg har begynt å legge merke til i løpet av de 3 siste år. Så det er vil min verden som har ekspandert litt. På veldig mange områder. Og det har vært en trist åpenbaring...

Caracal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager hvis jeg provoserer deg for det er ikke meningen. Jeg har vært her på kg lenge samt deltatt i mange andre forum i andre land også. Det jeg legger merke til på mange av innleggene kanskje spesielt på samlivsavdelingen er at mange syntes å være i forhold uten romantikk, for lite sex, ikke vil gifte seg osv.

Jeg tror følgende: Hvis en mann finner en utrolig attraktiv dame (ikke bare utseendemessig), da ville disse problemene vært mindre/færre.

Det provoserer meg at du ser ut til å tenke at alt vil løse seg så lenge en mann har en over gjennomsnittet attraktiv dame. Og at det er kvinnens skyld om mannen er vrang.

Bare for å ha sagt det, så tråkker du ikke på mine tær personlig. Jeg syns nemlig det er viktig å pynte seg for partneren sin, og jeg syns det er fint å høre at mannen er stolt av meg når vi er ute sammen. Men veien derfra til å skulle mene noe om at alle som ikke er supermodeller ikke er noe å samle på, og at menn burde finne seg noe bedre, er ganske lang.

Men jeg kan jo også håpe at en viktig grunn til at du tror alle andre menn misunner deg din dame, er at du er så oppover ørene forelsket. Og om du er det, så unner jeg deg selvfølgelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes du har endel nedlatende kommentarer til både menn (som ikke har gjort det så bra som deg) og til kvinner (som ikke gidder å gjøre seg sexy). Jeg synes også det er nedlatende overfor andre menn å antyde at de har gått inn i forhold av praktiske årsaker, og ikke av kjærlighet.

Det er flott at du har funnet kvinnen i ditt liv, og at hun oppfyller dine drømmer på alle måter, men det betyr ikke at andre har gjort dårligere valg.

Likevel er det ikke til å komme fra at mange har problemer i samlivet, men det tror jeg kommer mer av personlighet og ulike behov enn et "vanlig" (eller kanskje også mindre pent) utseende.

Jeg tror hverdagen tar mye av lysten og gnisten hos folk, spesielt når de er småbarnsforeldre. Jeg tror ikke det at gnisten blir borte når de oppdager at den andre har et helt vanlig utseende, for de kan være sexy som fy i gitte situasjoner likevel, selv om du ikke ser det når du møter dem på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok la meg forklare litt bedre. Det er vel nok av forskning gjort på det temaet at vi vet at menn finner for eksempel et visst forhold mellom hofter og maveparti attraktivt. Symmetrisk ansikt osv,osv. Listen her er lang. Kvinner har jo andre preferanser, for eksempel høyde osv.. Dette betyr ikke at alle damer har en høy mann men at høye menn oftere blir vurdert som attraktive.

Ikke alle er supermodeller eller har kropp til det. Men det er veldig mange som ikke prøver/gidder å gjøre noe som hels for at partner skal syntes man er attraktiv. Det hjelper lite å kjøpe seg sexy undertøy hvis man må kjøpe xxl.

Som sagt hvis man er lykkelig så er det fint. Hvis man virkelig begjærer kjæresten sin så er det fint. Men hvor mange får til stadighet overaskelser, romantiske påfunn osv fra sin kjære. Jeg tror det er sørgelig få. Men det er en sirkel der mann og kvinne må skyve i riktig retning sammen.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok la meg forklare litt bedre. Det er vel nok av forskning gjort på det temaet at vi vet at menn finner for eksempel et visst forhold mellom hofter og maveparti attraktivt. Symmetrisk ansikt osv,osv. Listen her er lang. Kvinner har jo andre preferanser, for eksempel høyde osv.. Dette betyr ikke at alle damer har en høy mann men at høye menn oftere blir vurdert som attraktive.

Ikke alle er supermodeller eller har kropp til det. Men det er veldig mange som ikke prøver/gidder å gjøre noe som hels for at partner skal syntes man er attraktiv. Det hjelper lite å kjøpe seg sexy undertøy hvis man må kjøpe xxl.

Som sagt hvis man er lykkelig så er det fint. Hvis man virkelig begjærer kjæresten sin så er det fint. Men hvor mange får til stadighet overaskelser, romantiske påfunn osv fra sin kjære. Jeg tror det er sørgelig få. Men det er en sirkel der mann og kvinne må skyve i riktig retning sammen.

Caracal

Dette er jeg enig i, en bør holde seg i form, og gjøre sitt for at den andre skal synes man er attraktiv. Det å trene, passe på figuren, hår, være velstelt osv bør være en selvfølge. Det gjelder også for begge;)

Jeg er faktisk så heldig at jeg ofte får overraskelser av mannen min. Han elsker å kjøpe klær, undertøy og bikiner han vet jeg vil se bra ut i. Og han kjøper ikke tacky ting, men klassiske pene ting, som gjør en kvinne sexy og flott. Han er stolt av meg, og det liker jeg. Og jeg er stolt av ham også. Vi vet å sette pris på hverandre.

Dessuten gjør vi begge stadig små ting for hverandre som vi legger omtanke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det hjelper lite å kjøpe seg sexy undertøy hvis man må kjøpe xxl"

Er ikke det litt motsigende? Hvis denne teorien din om at det som gjør en attraktiv er selvpleie og klesstil, hvorfor skulle ikke da en kvinne i xxl kunne "forbedre" seg selv ved å investere i sexy undertøy? Eller kunne hun kanskje like gjerne gått i en potetsekk fordi hun er stor? For da er vel egentlig det du mener at om en ikke er en størrelse small og ikke har et ansikt som er usedvanlig vakkert, så hjelper det ikke uansett?

Mulig jeg misforsto deg, men da må du gjerne forklare meg. For etter min mening, så virker du egentlig bare som om du er ute etter å forsvare det at du er veldig overfladisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caracal

Jeg er enig med deg i at det er en fordel å gjøre en innsats. For å holde seg friskere, i mental form, føle seg vel med seg selv - dette er jo ting som gjør at en får mer energi og kanskje overskudd til å gi mer i et forhold. Jeg tror mennesker som er fornøyd med seg selv tar bedre vare på seg enn folk som har dårlig selvbilde, og jeg tror også førstnevnte har mer å gi andre. Men det virker som du drar slutningen lenger; at en part blir MER lykkelig med en partner som er utseende/velpleidmessig høyere på skalaen enn den man eventuelt er sammen med nå :klø: ? For meg er den innsatsen man gjør for sin egen selvrespekt og for å gi noe i forholdet, noe som ikke nødvendigvis henger sammen med kroppsform og pent hår, ikke i "ekstrem" grad (silikon, solarium, perfekt bmi eller armhårsbarbering gjør deg ikke til et mer sexy menneske uten videre, det finnes mange middelveier av å ta vare på kroppen sin, og flere idealer også for kvinner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vel, jeg ser mange menn og damer som kunne gjort det bedre. Men de gidder ikke fordi det er komfortabelt nok.

For det første så er det greit å være klar over at du ser mange menn og damer som DU, utifra DINE kriterier til hva som er en god partner, mener mange kunne gjort det bedre. Og pga at du tror dine kriterier for hva en riktig partner er for alle, så mener du at de er sammen med feil partner pga at de er late og ikke gidder finne noen som passer bedre...

Har du tenkt tanken på at det finnes menn der ute som ikke har lik smak som deg?

At det kan være at damen du synes er bare vanlig, er alt annet en vanlig, men siden du bare ser henne mens du går forbi dem på gaten, så dømmer du både henne og mannen KUN etter førsteinntrykk?

At de aller fleste vil synes en fotomodell er vakker, betyr IKKE det samme som at de fleste mener enhver fotomodell ville vært selve lykken og at vi andre damer ikke egentlig er bra nok. Noen har ett par andre kriterier for hva de ser etter i en partner, en kun utseende. OG, noen liker ett annet utseende og en annen klesstil en hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært samboer med andre damer før som ikke var på hennes nivå generelt. Jeg elsket de også i den tiden. Men de fikk meg ikke til å grøsse over hele kroppen når jeg fikk ta på henne. Det enorme begjæret som raser igjennom kroppen når hun er i nærheten av meg.

Jeg kan gi min vakre dame mer en jeg kunne gi mine tidligere damer som ikke var så vakre. Hvorfor? Fordi jeg vil mer med henne.

Caracal

Har du tenkt på at din vakre kone også vil eldes en dag? Det vil komme tider da menn ikke snur seg etter henne mer. De snur seg istedet etter kvinner som er 20 år yngre enn henne. Kanskje du også opplever at kvinner dere passerer på gata er penere enn henne? Og hva skjer om hun blir syk og f.eks må ta medisiner som har som bivirkning at hun mister hår og øyevipper eller som har vektøkning som bivirkning? Vil du elske henne mindre av den grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl
Hvorfor er det så negativt å se vakker og kvinnelig ut? Er det fordi vi menn liker slikt og dermed er det uaktuelt?

Tror det er sånn at norske kvinner har selvtillitt nok til å vite at de får oppmerksomhet fra menn uansett om de ikke skulle være helt velstelte og vakre en hverdag. "Desperate" menn finnes det nok av, og ja, de gjør det nok slik at kvinner ikke gidder å være tipp topp velpleid hele tiden fordi vi får jo siklende mannfolk etter oss uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det å kunne forbedre seg ligger på veldig mange plan. Når folk er for eksempel i str xxl, så er det vel det man bør forandre på, før man ev kjøper noe sexy. Alle vet vel egentlig innerst inne hvordan et menneske skal se ut. Og har en definisjon på hvordan man selv skal se ut. Mange kommer dessverre aldri dit hen, at det man vil være, og det man er, stemmer over ens. Hvis vi bruker Roseanne Barr som eksempel så er jeg sikker på at det finnes mange som syntes hun er søt. Skal vi spekulere i om det hadde vært flere som syntes hun var søt/attraktiv hvis hun hadde hatt normal vekt?? Jeg tror det.

Om jeg er overfladisk? Jeg liker ikke det ordet der. Men om hvordan en dame ser ut betyr noe. Jo, det gjør det. Ganske mye også. Det gleder meg å kunne se på noe fint. Om det så er kunst, biler, natur eller nettopp kvinner. Jeg har lagt merke til at det er noen kvinner som holder seg bedre en andre. De aller fleste jenter er søte når de er 18 år. Når de passerer 30 så vil det sile seg ut hvilke som er naturlig pene. Et godt eksempel er 10 års klassefesten. De man husker fra skolen som pene har ofte forfalt noe helt utrolig. De hadde utseende med seg som 18 åringer, passet ikke på, så gjorde tiden sitt. Mens de som passet på har ofte holdt på det de hadde. Jeg er ikke redd for forfall på min dame. Hun er av typen som er naturlig pen og som 40 åring vil hun være penere en gjennomsnittlig 40 åring. Jeg eldes jo tross alt også og gleder meg til å bli gammel med henne. Sykdom er jo ting man ikke kan ta høyde for. Og som sagt når hun er 20 år eldre så er jeg det også))

Jeg er klar over at det finnes uendelig mange forskjellige kriterier for valg av partner. Mange av de vil være forskjellige fra mine. Men hvorfor er det i et vært blad bilde av damer som er slanke og vakre? Er det fordi alle egentlig liker noe annet. Hvorfor er Johnny Depp, George Clooney, Brad Pitt og alle andre vakre menn noe som kvinner sikler over. Er det fordi dere egentlig syntes Woody Allen, Marty Feldman er vakker??

Likevel, alle har noe å fare med. Ok så ser jeg ikke hva de andre damene har som er attraktivt. Det er en vanskelig jobb å være kvinne i dag. Skal man være vakker, velutdannet og alt annet som kreves, så krever det mye tid og innsats. Samme for den moderne mannen også. Men likevel så lever de fleste kun etter trivsel skalaen. Liten innsats og ta meg som jeg er. Jeg har vært der også og det virket ikke.

Joa det finnes desperate menn…Og kvinner også)) Og det er synd at de fleste menn ikke har skjønt at hvis de legger seg litt i selen så kan de velge fra øverste hylle. Det gjelder jo kvinner også. Selv om kvinner oftere allerede har flere preferanser i utgangspunktet. Her må det vel litt mer forklaring til siden dette kan høres kynisk up. Vektlegger man for eksempel: utdannelse hos partner så er vel sjansen større for at man får en partner som vet mer om det meste en ”gjennomsnittet” for noen er dette positivt mens for andre negativt. MEN, de fleste vil vel ha en så smart partner som mulig? Eller…??

Jo da jeg vet..Kvinner trenger ikke se velpleide ut..Menn får dere likevel..Det er det som er problemet. Men er det de smarte, kjekke gjennomførte mennene som sikler og kurtiserer dere? Hvis det er det, så er ikke denne posten for dere. Da gjør dere alt riktig.

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...