Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 1 år som mor! :smilyblomst:

Det er så koselig å lese her inne hos deg av og til. :klem:

Signerer fullt og helt! :)

Og gratulerer til lille I med 1-årsdagen!

Slitsomme netter vet jeg forresten alt om... Tenk 8 mnd med dårlig og oppstykket søvn på meg nå. Godt vi er kvinner. :gjeiper:

Kjenner igjen det du skriver med at mannen ikke takler slikt like godt.

:klemmer: til deg fra Soul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med 1 åring i hus, og masse gratulerer til lille I! :hoppe::danser::blomst:

Huff, ekstremt for sen her, ser jeg ... :sjenert:

Håper dere koser dere med 1 åring i hus. ;)

:klemmer:

Tusen takk for gratulasjon! :klemmer:

Ja, det er veldig koselig å vera mamma til ein 1-åring! :) I. er så søt når ho går breibeint avgårde med gåvogna si, med eit stort smil om munnen. :rødme:

Gratulerer med 1 år som mor! :smilyblomst:

Det er så koselig å lese her inne hos deg av og til. :klem:

Mange takk for gratulasjon! :klem:

Koseleg at du tar turen innom dagboka mi innimellom.

Signerer fullt og helt! :)

Og gratulerer til lille I med 1-årsdagen!

Slitsomme netter vet jeg forresten alt om... Tenk 8 mnd med dårlig og oppstykket søvn på meg nå. Godt vi er kvinner. :gjeiper:

Kjenner igjen det du skriver med at mannen ikke takler slikt like godt.

:klemmer: til deg fra Soul

Takk for gratulasjon! :hug:

Det er hardt med slitsomme netter, ja. Men for tida har me heldigvis skikkelige drømmenetter, etter at eg kutta ut nattamminga då I. var 11 1/2 månad gammal. :) Håpar virkelig det fortset, for eg vart heilt ødelagt av å ikkje få sova ordentlig om nettene.

Mannen min var forresten kjempeflink, då me starta med avvenninga. Han tok I. om nettene, for ho berre skreik etter puppen viss eg gjekk inn til henne. Og mannen min takla det faktisk overraskande bra, så det var godt å sjå! :) Det var nok eg som bekymra meg for mykje på forhånd, og trudde at mannen min ikkje kom til å takla nattevåken så bra som han gjorde. Men så gjekk også avvenninga over all forventning! Det gjekk ikkje mange nettene før I. for første gang sov natta gjennom. Herlig! :) Håpar dåke også har fått bedre netter no. :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No må eg prøva å få lagt inn nye bilete av I. i bloggen min! Trur ikkje eg har gjort det sidan mai, og no er det desember. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja her var det lenge siden jeg hadde vært. Tenk at jenta di er 1 år allerede, hipp hurra på etterskudd :)

Tusen takk for det! :klemmer:

Kjekt at du tok turen innom dagboka mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då har eg fått lagt inn nokre bilete frå juni og juli i bloggen min. Litt seint ute, for å seia det mildt - men eg satsar på at fortsettelsen kjem i løpet av få dagar! ;) Målet mitt no er å få lagt ut bilete frå august til november også, så fort som mulig - så kjem forhåpentligvis også desemberbileta når desember månad er slutt. :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du hadde falt ut av mine innlegg... :sjenert: Men nå er du tilbake. :nigo:

Så bra! :) Kjekt å "sjå" deg her i dagboka mi igjen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vell overstått 1 års dag!! :) (Selv om det snart er en måned siden..... :sjenert: )

Har du begynt å jobbe igjen ennå? Har I. begynt i barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vell overstått 1 års dag!! :) (Selv om det snart er en måned siden..... :sjenert: )

Har du begynt å jobbe igjen ennå? Har I. begynt i barnehage?

Takk for gratulasjon! :klemmer:

Eg har ikkje begynt å jobba igjen enda, nei. Skulle egentlig ha begynt å jobba igjen allerede i august. Men etter at me flytta, fann eg ut at det vart litt for lang reisevei til jobben - så eg sa opp jobben min. Så då nytta eg sjansen til å vera heime med I. litt lenger - så har mannen min heller jobba nokre ekstraveker i haust. Han jobbar i Nordsjøen, og tenar veldig bra når han jobbar overtid - så då kan eg vera heime litt lenger med god samvittighet. ;) Men etter nyttår må eg vel prøva å finna meg ein jobb, tenker eg.

I. har begynt litt i barnehagen, men ikkje heilt på ordentlig enda. Eg har vore med henne i barnehagen over ganske lang tid, for å gjera tilvenninga lettare for I. Ho er nemlig ekstremt mammadalt, og er veldig skeptisk til fremmande. Men eg veit ikkje om det har hjelpt at eg har vore i barnehagen saman med I. fram til ho har blitt ganske godt kjent både med plassen, dei andre vaksne, og dei andre barna. For I. skriker likevel som ein gal når eg no har begynt å la henne vera litt åleine i barnehagen - sjølv om eg berre har vore vekke mellom 1/2 og 2 timar om gangen. Det skal ikkje vera lett. :( Får berre håpa at det går seg til etter kvart. For viss eg skal begynna å jobba etter nyttår, er jo I. nødt til å vera lange dagar i barnehagen dei vekene mannen min er på jobb i Nordsjøen.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilvenning i barnehage er ikke lett, og særlig ikke for et ømt morshjerte. Men gi henne tid til å bli trygg på de voksne i barnehagen, vær til stede på avdelingen, men la de andre voksne hjelpe henne om det skjer noe. Noen få råd fra en som jobber i barnehage. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilvenning i barnehage er ikke lett, og særlig ikke for et ømt morshjerte. Men gi henne tid til å bli trygg på de voksne i barnehagen, vær til stede på avdelingen, men la de andre voksne hjelpe henne om det skjer noe. Noen få råd fra en som jobber i barnehage. :klem:

Nei, det er ikkje lett å forlata ein hylande unge i barnehagen. :( Eg synst egentlig ikkje dei vaksne i barnehagen har vore flinke nok til å bruka tid på å bli kjent med I. Så lenge eg har vore der, så er det ekstremt lite dei pratar, leikar, og prøver å bli kjent med I. Og då er det klart at I. protesterer når eg skal gå, og ho plutseleg blir plassert i armane til ein av dei vaksne i barnehagen, som ho ikkje er trygg på. Så der kunne dei absolutt ha gjort ein bedre jobb, ja!

Eg er sjølv førskulelærar, og jobbar i barnehage. Og eg må seia at eg ser litt av kvart i barnehagen I. har begynt i, som eg ikkje er fornøyd med. Dei vaksne er blant anna altfor opptatte av praktiske gjeremål, og brukar altfor lite til på å vera saman med barna - sjølv om det kun er ungar under 3 år der. Men me skal søka I. over i ein annan barnehage neste haust. Me fekk ikkje plass der no i haust, så derfor må I. gå i denne barnehagen midlertidig. Det er ein familiebarnehage, og det var eg veldig skeptisk til i utgangspunktet. Men så fekk me vita at ho som driver barnehagen er utdanna førskulelærar, så då vart eg meir positiv. Dessverre synst eg ikkje at ho er nokon god pedagog. Ho eine som er assistent, synst eg faktisk gjer ein bedre jobb.

Ja ja, får satsa på at det går greit likevel - så kryssar eg fingrane for at I. får plass i den andre barnehagen neste haust. Dei fleste som har barn i nabolaget vårt, har barna i den barnehagen me vil ha I. inn i - og dei skryter veldig av barnehagen. Så eg trur nok at me vil bli meir fornøyde når I. får plass der. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal krysse fingrene for at dere får henne inn i den andre barnehagen så fort som mulig. :klem:

Ja, me får håpa det ikkje går for langt tid før I. får plass der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Håper dere får plassen! :hug:

Ja, det hadde vore kjekt om me gjorde det!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg lagt ut enda fleire bilete i bloggen min, for dei som har lyst til å sjå! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mirabella, så gøy å se deg her også! :goodbye:

Nå skal jeg lese gjennom dagboken din, må jo det når "kjentsfolk" har skrevet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...