Mirabella76 Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 25. mai 2009 Er for dårlig på å legge igjen spor etter meg, men her er et iallefall. Så spennende med proving på nr to, satser på at dere får full klaff raskt og at du får vår- eller sommerbarnet neste år. Kjekt at du tittar innom dagboka mi! Gledar meg til å bli prøvar igjen! Det er ei slik spennande tid. Håpar på klaff raskt denne gangen, ja - det hadde vore kjekt med eit vår-/sommarbarn. Eg synst det ville ha passa fint om nestemann kom når I. var rundt 1 1/2 år. Men det går ikkje an å planleggja slikt i detalj. Me var jo prøvarar i 8 månader før det klaffa forrige gang, så det er aldri godt å vita kor lang tid det tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 26. mai 2009 #642 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 26. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #644 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) No har me kjøpt oss hus! Mannen min var på visning for eit par dagar sidan, og i går var eg også med for å sjå på eit hus som virka interessant. Me likte det godt, så bestemte oss for å leggja inn bud. Mens eg og I. var på babysang i dag, deltok mannen min i budrunden. Han lot seg riva med, og la inn eit litt høgare bud enn me i utgangspunktet hadde tenkt. Det var 4 andre som deltok i budrunden på slutten, men det var me som fekk det til slutt! Reknar med at me får flytta inn ca 1. august. Me skal flytta til litt meir landlege omgivelsar, til ein av nabokommunane til Bergen. Leiligheten vår her i Bergen, skal broren til mannen min kjøpa. Det skal bli så herlig å få bedre plass! Me bur no i ein liten leilighet midt i byn, i 3. etasje. Mange trapper å gå opp og ned, og ingen heis. Slitsomt, når me har ein liten unge. Trangt er det også, så eg gledar meg veldig til å flytta! Huset me har kjøpt, ligg i eit nytt boligfelt, der det er mange andre barnefamiliar. Det er leikeplass og turterreng rett i nærheten. Dette blir spennande! Endret 26. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. mai 2009 #645 Del Skrevet 26. mai 2009 Gratulerer med huskjøp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Gratulerer med huskjøp!!! Tusen takk for det! Endret 26. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. mai 2009 #647 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer så mye med nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #648 Del Skrevet 27. mai 2009 Gratulerer så mye med nytt hus! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. mai 2009 #649 Del Skrevet 28. mai 2009 GRATULERER Jeg vil også ha hus, men først må vi vel finne ut hvor vi skal bo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) GRATULERER Jeg vil også ha hus, men først må vi vel finne ut hvor vi skal bo... Tusen takk! Veit faktisk ikkje heilt kor me vil bu, me heller. Me har planar om å byggja hus etter kvart. Har tenkt at me må bestemma oss kor me skal bu før I. skal begynna på skulen. Så då har me heldigvis fortsatt nokre år på å finna ut kor me vil bu, og ikkje minst skaffa oss tomt og få huset på plass! Me trengte altså ein ny plass å bu i nokre år framover, for leiligheten me bur i no er altfor liten for oss. I tillegg er det utrulig upraktisk å bu i 3. etasje uten heis, når me har ein liten unge. Det var uaktuelt for oss å fortsetja å bu her i fleire år til, før me får bygd hus. Me planlegger jo dessuten å få ein liten til snart, og då hadde det rett og slett ikkje gått an å budd her me bur. Derfor bestemte me oss for å kjøpa noko nytt, og bu der i nokre år framover. Me treng ikkje ein stor enebolig enda, så lenge me ikkje har meir enn 1 (snart 2?) barn. Så me har vore på jakt etter hus e.l. med god nok plass, uten at det treng å vera altfor stort. Og no har det endeleg gått i orden! Det er ingen enebolig me har kjøpt oss, det er halvparten av ein tomannsbolig. Vår del av huset er på 146 kvadratmeter, og huset har to etasjar. Det er terrasse utanfor, og ein liten plen. Dobbel garasje er det også rett utanfor huset, som er vår. Huset er bygd i 2005, så alt er nytt og fint! Me skal bu i eit ganske nytt boligfelt, der det bur mange andre barnefamiliar. Gledar oss veldig til å flytta inn i nytt hus! Endret 28. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mai 2009 #651 Del Skrevet 29. mai 2009 Høres helt ypperlig det huset dere har fått tak i nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 29. mai 2009 Høres helt ypperlig det huset dere har fått tak i nå da. Ja, eg trur det blir veldig bra! Det perfekte hus for vår lille familie, satsar me på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. mai 2009 #653 Del Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer med huskjøp! Det blir nok veldig deilig å flytte dit tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 30. mai 2009 Gratulerer med huskjøp! Det blir nok veldig deilig å flytte dit tenker jeg. Takk for det! Ja, det skal bli herlig å flytta inn i nytt hus, og få bedre plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mai 2009 #655 Del Skrevet 31. mai 2009 Prøving?! Så kjekt! Krysser fingrene for rask klaff Gratulerer så mye med hus! Det høres superherlig ut å bo litt landlig, med hage og greier ... Det blir sikkert kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mai 2009 #656 Del Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer med hus Hørtes jo ut som et veldig fint sted å bo fram til dere bestemmer dere for hvor dere vil ende opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Prøving?! Så kjekt! Krysser fingrene for rask klaff Gratulerer så mye med hus! Det høres superherlig ut å bo litt landlig, med hage og greier ... Det blir sikkert kjempebra! Ja, det nærmar seg tid for prøving! Blir spennande å sjå når mensen kjem denne månaden, og om eg føler meg ordentleg klar for å starta prøvinga allerede i neste syklus. Mannen min har iallfall sagt at det er i orden for han at me blir prøvarar igjen då, så då er det vel litt opp til meg. Eg tenker litt på at eg vil at kroppen min skal vera sånn nokolunde tilbake til normalen igjen etter forrige graviditet, før eg blir gravid igjen. Og så vil eg ikkje at I. skal vera altfor liten når ho blir storesøster, sjølv om me har lyst på to tette. Planen foreløpig er iallfall å starta prøvinga i neste syklus, så får me sjå kva det blir til. Me brukte jo 8 månader på å få klaff første gangen, så me kjem uansett ikkje til å venta mykje lenger med å starta prøvinga på nummer 2. Tusen takk for gratulasjon! Trur det blir veldig greit å bu litt landleg til, no når me har fått barn. Eg likar ikkje noko særlig å bu i 3. etasje i ein liten leilighet midt i byn, slik me gjer no. Var greit nok så lenge me ikkje hadde barn, men etter at me fekk I. vart det plutselig veldig upraktisk og trangt. Endret 31. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mai 2009 #658 Del Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer med huskjøp! Så herlig å ha det i boks før ny prøving. Liten leilighet i 3. etg. utan heis høyrest ikkje forlokkande ut, og det blir uaktuelt for oss. Så me er også på husjakt, om enn ikkje veldig aktivt ennå. Har sjølvsagt goooood tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer med hus Hørtes jo ut som et veldig fint sted å bo fram til dere bestemmer dere for hvor dere vil ende opp Tusen takk for det! Det virkar absolutt som ein veldig grei plass å bu i nokre år framover, så me gledar oss veldig til å flytta inn i nytt hus! Håpar me vil trivast - det er iallfall mange andre barnefamiliar i boligfeltet der me skal bu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Gratulerer med huskjøp! Så herlig å ha det i boks før ny prøving. Liten leilighet i 3. etg. utan heis høyrest ikkje forlokkande ut, og det blir uaktuelt for oss. Så me er også på husjakt, om enn ikkje veldig aktivt ennå. Har sjølvsagt goooood tid. Takk skal du ha! Ja, eg er veldig glad for at me flyttar inn i nytt hus i god tid før me får fleire barn. Og veldig godt at me har kome på plass i det nye huset før eg skal begynna å jobba igjen i midten av august. Mannen min har fri i heile sommar, for han skal ha pappaperm - så då har me god tid til å styra med flytting, mens me begge to har fri! Leiligheten vår er absolutt ikkje noko ideell for ein barnefamilie! Det går til nød an å bu her så lenge me berre har I., sjølv om det er veldig upraktisk og trangt. Men eg ser ikkje heilt for meg korleis det skal bli når I. begynnar å krabba rundt, så eg får håpa me har flytta innan ho begynnar å krabba ordentlig! Spennande at dåke også er på husjakt, sjølv om dåke ikkje har det travelt enda! Endret 31. mai 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå