Gå til innhold

Livet som mamma!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjempefine bilder i bloggen, Mirabella! :)

Vi også begynte med grøt i går, og det var en del rare grimaser som kom ja :fnise: L. hadde noen skrikeanfall på kvelden i går, så vi utsatte videre smaksprøver i tilfelle magevondt. Det gjorde ikke noe forskjell, så jeg tror nok det er kløe i gommene som plager han... Da blir det mer grøtspising i morgen :)

Takk for det! :)

Så gøy at dåke også har begynt med graut no nettopp! ;) Morsomt å sjå korleis dei små reagerer på å få mat i munnen, og kva dei synst om forskjellige smakar. Me fekk tatt bilder av nokre av I. sine grimasar då ho fekk smaka på grauten, og det er jo litt artig å ha for ettertida!

Det er nok lurt å begynna med små mengder graut i starten, for å unngå magesmerter. I. har heldigvis ikkje fått magevondt i kveld, men eg er spent på korleis avføringa blir framover, no når I. har begynt å få litt fast føde. Blir nok meir grauteting her også i morgon, og det gledar me oss til! :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Så fine bilder av fiiiine I i bloggen! :strix:

Merkelig med de oppvåkningene om natta, men forhåpentligvis er det bare en fase hun vokser av seg :jepp:

Skrevet (endret)

Så fine bilder av fiiiine I i bloggen! :strix:

Merkelig med de oppvåkningene om natta, men forhåpentligvis er det bare en fase hun vokser av seg :jepp:

Takk for det! :biggrin:

Ja, det er merkelig at I. plutseleg har begynt å tulla sånn om nettene. Forrige natt var I. "kun" våken 2 gangar i løpet av natta - men i natt var ho igjen våken og måtte få mat 4 gangar. :sur: Får virkelig håpa at det berre er ein midlertidig fase ja, og at alt er tilbake til normalen igjen snart.

Endret av Mirabella76
Skrevet
Takk for det! :biggrin:

Ja, det er merkelig at I. plutseleg har begynt å tulla sånn om nettene. Forrige natt var I. "kun" våken 2 gangar i løpet av natta - men i natt var ho igjen våken og måtte få mat 4 gangar. :sur: Får virkelig håpa at det berre er ein midlertidig fase ja, og at alt er tilbake til normalen igjen snart.

Lillemannen hadde flere slike perioder, men det retta seg alltid. Forsåvidt så har han sånne tulleperioder enda, hvor han enten våkner midt på natta eller veldig, veldig tidlig.

Skrevet (endret)
Lillemannen hadde flere slike perioder, men det retta seg alltid. Forsåvidt så har han sånne tulleperioder enda, hvor han enten våkner midt på natta eller veldig, veldig tidlig.

Får håpa det ordnar seg igjen her også! Denne natta var forresten ikkje så ille. I. var kun våken ein gang i løpet av natta, og fekk mat. Så våkna ho igjen ein gang tidleg på morgonen, men sov då vidare ein times tid igjen etterpå.

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

I. har blitt så utrulig enkel å leggja, både på dagtid og om kveldane - og det er så herlig! :smilorange: Me har hatt så mykje styr med legginga tidlegare, så det er så godt no når det går så fint. Måtte det berre vara og vara!!!

Fortsatt våknar I. 1-4 gangar i løpet av natta, og vil ha mat. Så akkurat det er litt slitsomt. Men utrulig nok har eg begynt å venna meg til nattamming igjen. Det hadde eg aldri trudd at eg skulle gjera, etter mange månader der eg har fått sove heile nettene. Dei nettene I. våknar 1-2 gangar går greit - men blir det 3-4 ammerundar i løpet av natta, så merkar eg godt at eg ikkje er skikkelig utkvilt når morgonen kjem. Heldigvis sovnar I. alltid veldig fint etter nattamminga, så me slepper iallfall skriking og styr om natta.

Dei siste dagane har I. plutselig begynt å bli interessert i smokken! :) Faktisk har ho fleire gangar roa seg, når eg har gitt henne smokken. Det har gjerne vore om kvelden når ho begynnar å bli litt trøtt og sutrete. Når eg då har gitt I. smokken, så har ho slutta å sutra. Før har heller ikkje I. skjønt heilt korleis ho skal bruka smokken. Ho har berre tygd og bete litt på smokken, for så å dytta den ut med tunga. Men no har ho plutseleg begynt å suga ordentleg på smokken. Berre i korte periodar om gangen, men det er jo uansett stor framgang. Lurer på om eg skal prøva å gi I. smokken når ho våknar om natta, viss det ikkje er så lenge sidan sist ho fekk mat. Kan jo henda at ho roar seg då, uten at eg treng å gi henne mat? Det er iallfall verdt eit forsøk. Litt spesielt om me klarar å få I. til å ta smokken først no, når ho snart er 1/2 år gammal - når me ikkje har klart det før. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Veldig bra at I endelig har blitt enkel å legge, det har mye å si :jepp:

Det er bra du har begynt å venne deg til nattamming, selv om dere tar det i litt feil rekkefølge ... Men snart er det jo ikke nødvendig med nattmat lengre, iallfall ikke om I får tre eller flere måltider med fast føde om dagen :) Det er herlig å ikke måtte stå opp og amme om natten, så bare se frem til det ;)

Så bra hun tar smokken bedre! :biggrin: Det var ei på barselgruppa mi som ikke fikk forrige ungen til å ta smokk før hun var et år, så det finnes håp selv om det er "sent" ;)

Skrevet (endret)

Veldig bra at I endelig har blitt enkel å legge, det har mye å si :jepp:

Det er bra du har begynt å venne deg til nattamming, selv om dere tar det i litt feil rekkefølge ... Men snart er det jo ikke nødvendig med nattmat lengre, iallfall ikke om I får tre eller flere måltider med fast føde om dagen :) Det er herlig å ikke måtte stå opp og amme om natten, så bare se frem til det ;)

Så bra hun tar smokken bedre! :biggrin: Det var ei på barselgruppa mi som ikke fikk forrige ungen til å ta smokk før hun var et år, så det finnes håp selv om det er "sent" ;)

Ja, det er kjempeherlig no når I. endeleg har begynt å leggja seg så fint! :) Før grua eg meg alltid til kvelden, for då vart eg ofte sitjande i timevis på soverommet med I., før ho endeleg sovna. Og ho måtte alltid ammast eller byssast i søvn. Og det vart hyling om me prøvde å leggja henne våken i senga. No derimot, er I. så fornøyd når ho blir lagt i senga si om kvelden. Snur berre litt på seg, så lukkar ho augene og sovnar. Flinke jenta mi! :hjertesmil:

Det er ikkje heilt bra at eg må amma I. om natta for tida, når eg aldri har trengt å gjera det før. Men grunnen til at eg er nødt til det, er fordi I. berre griner når ho våknar om natta, heilt til eg legg henne til brystet. Då blir ho kjemperolig, og lagar ikkje ein lyd når eg legg henne tilbake igjen i senga. Rare greier! Men eg vurderer som sagt å prøva å gi I. smokken når ho våknar midt på natta, sidan ho har begynt å ta smokken litt. Eller gi henne litt vatn i staden for pupp - men då må ho først læra seg å drikka av flaske eller tutekopp. Eg veit jo at I. egentlig ikkje treng mat om natta, for ho har jo alltid klart seg uten før!

Foreløpig får I. berre litt graut ein gang om dagen, men det blir nok annan mat og fleire måltid etter kvart. Me må berre ta det litt gradvis, slik at I. venner seg til å eta ordentlig mat. I. er fortsatt veldig skeptisk til graut. Virkar ikkje som om ho synst det smakar noko godt, så det er ikkje store mengdene ho får i seg enda.

Me har ikkje gitt opp håpet om å få I. til å ta smokken enda, nei. Men eg håpar me klarar det før ho blir 1 år gammal. ;) Har ho ikkje tatt smokken før den tid, så har me nok uansett gitt det opp for lenge sidan - men eg er ganske optimistisk no, sidan I. ser ut til å begynna å skjønna poenget med smokken!

Endret av Mirabella76
Skrevet

Leser om natt-"problemene" deres, og det slår meg med en gang hva det gjelder. Nå skal ikke jeg påstå noe, det er DU som kjenner I. best og hennes rytmer. Men jeg tror det er tydelig tegn på at hun trenger mer mettende mat - mer fast føde. Så da dere har fått inn rutine på 2-3 faste måltider der hun spiser bra, så tror jeg det roer seg igjen! :)

Har I fått noen tenner enda, eller?

Skrevet (endret)
Leser om natt-"problemene" deres, og det slår meg med en gang hva det gjelder. Nå skal ikke jeg påstå noe, det er DU som kjenner I. best og hennes rytmer. Men jeg tror det er tydelig tegn på at hun trenger mer mettende mat - mer fast føde. Så da dere har fått inn rutine på 2-3 faste måltider der hun spiser bra, så tror jeg det roer seg igjen! :)

Har I fått noen tenner enda, eller?

Har tenkt på at det kan vera grunnen, ja. Derfor begynte me å gi I. litt graut då ho var 5 1/2 månad gammal. Men det går fortsatt i veldig små porsjonar (smaksprøvar), for I. er ikkje så interessert i grauten. Ho rynkar på nasa, og det er lite ho svelger ned. Trur kanskje me heller får prøva å gi henne noko anna mat, og sjå om ho likar det bedre.

Håpar du har rett i at det blir slutt på nattproblema når I. etter kvart begynnar å få meir mat. For det er slitsomt slik det er no. Ofte våknar I. igjen berre 2 timar etter at eg har amma henne om natta, og ho roar seg ikkje før ho får mat igjen. Slitsomt! I natt var I. våken minst 4 gangar, og den eine gangen ho våkna tok det 1 1/2 time før ho sovna igjen. :(

I. har ikkje begynt å få tenner enda, nei. Det er ingen på vei heller, som eg kan sjå eller kjenna.

Endret av Mirabella76
Skrevet

Tydeleg at I. begynnar å få meir kontroll over hendene sine! No har ho begynt å kun bevega hendene og fingrane, når ho f.eks ristar på ei rangle for å laga lyd. Ho brukar ikkje lenger heile armen, slik som før. Eg sat og såg på I. tidlegare i dag, då ho låg og laga lyd i ei rangle, og det var imponerande korleis ho berre bevegde på fingrane for å få lyd, mens ho haldt armen heilt i ro. :)

I. har også begynt å hosta på gøy, og ho gjer det ofte for tida. Då eg amma henne før i dag, synst ho det var veldig morsomt å tøysehosta. ;) Ho slapp tak i puppen med jevne mellomrom, og hosta nokre gangar, før ho gliste veldig! Dette gjorde ho om og om igjen, og synst det var like morsomt kvar gang. :biggrin:

Skrevet (endret)

:strix: I dag er I. 6 månader gammal! :strix:

Tenk at veslejenta mi har blitt 1/2 år allerede! :biggrin::hjertesmil: Om enda 1/2 år har eg ein 1-åring i hus. :overrasket:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Gratulerer!!! :roser:

....1-åring i hus, og kanskje kul på magen? :lur:

Skrevet (endret)
Gratulerer!!! :roser:

....1-åring i hus, og kanskje kul på magen? :lur:

Takk for det! :smilorange:

Ja, ein 1-åring i hus og samtidig kul på magen, hadde vore heilt perfekt! :nigo:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Her var det lenge siden jeg har vært.... :sjenert:

Er ikke like flink til å oppdatere meg visst....

Men gratulerer med overstått halvt årsdag :roser:

Utrolig hvor fort tida flyr...

:klem:

Skrevet (endret)
Takk for det! :smilorange:

Ja, ein 1-åring i hus og samtidig kul på magen, hadde vore heilt perfekt! :nigo:

Jeg kan vel ikke annet enn å si meg enig i det ;) Lillemor ble vel påbegynt akurat rundt lillemannens halvtårsdag.

Endret av Cloudberry
Skrevet (endret)
Her var det lenge siden jeg har vært.... :sjenert:

Er ikke like flink til å oppdatere meg visst....

Men gratulerer med overstått halvt årsdag :roser:

Utrolig hvor fort tida flyr...

Koseleg at du tittar innom dagboka mi etter gammalt! :jepp: Har ikkje alltid vore så flink til å oppdatera meg i dagboka di heller, for sidene rasar så fort avgårde der inne. Men no i desse spennande tider når du er gravid igjen, må eg jo følgja litt ekstra med. ;) Kanskje eg slår følgje med deg snart?! :lur:

Takk for gratulasjon! :) Ja, tida flyr virkelig. Eg skjønnar ikkje heilt kor dagane, vekene og månadene blir av. Om berre 3 månader skal eg begynna i jobb igjen, viss alt går som planlagt. :sjokkert:

Endret av Mirabella76
Skrevet
Jeg kan vel ikke annet enn å si meg enig i det ;) Lillemor ble vel påbegynt akurat rundt lillemannens halvtårsdag.

Ja, stemmer jo det! ;) Lillemannen er vel født i november, og lillemor i februar? Så sidan I. er novemberbarn også, så får eg gå for februarbarn denne gangen då. :lur: Men då må eg nesten skynda meg å bli gravid i løpet av denne månaden! :sjarmor:

Skrevet
Ja, stemmer jo det! ;) Lillemannen er vel født i november, og lillemor i februar? Så sidan I. er novemberbarn også, så får eg gå for februarbarn denne gangen då. :lur: Men då må eg nesten skynda meg å bli gravid i løpet av denne månaden! :sjarmor:

Ja det er bare å skynde seg. Egentlig er ikke 15 mneder så ille aldersforskjell. Siden begge dupper på dagtid er det muligheter for mor å få seg en dupp også :lur:

Skrevet
Koseleg at du tittar innom dagboka mi etter gammalt! :jepp: Har ikkje alltid vore så flink til å oppdatera meg i dagboka di heller, for sidene rasar så fort avgårde der inne. Men no i desse spennande tider når du er gravid igjen, må eg jo følgja litt ekstra med. ;) Kanskje eg slår følgje med deg snart?! :lur:

God plan :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...