Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig med forkjølet baby :troest: Det er nok ikke enkelt for de små å være forkjølet, de forstår jo ingenting av det, stakkars. S er forkjølet for tiden også, og han hater virkelig at noen er i nesen hans, så å tørke nesen og gi han nesedråper er ikke enkelt ...

God bedring til I! :klemmer:

Takk for det! Ikkje noko kjekt med forkjølt baby, nei. :riste: Håpar virkelig at I. kjem seg snart, for det har vart veldig lenge no synst eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært litt på og av med hosting og snørr den siste tiden. Jeg syns det er utrolig vanskelig å kle på ham om dagen, været skifter jo sånn og i tillegg er det vind. Godt mulig vi rett og slett har kledd på ham litt mye i vognen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har vært snørrete og dermed vært vant til å stadig vekk få nesedråper helt bra han var nyfødt... Men er ikke noe moro nei.. Heldigvis har vi sluppet unna det å være SKIKKELIG forkjøla! ;)

God bedring til I.! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært litt på og av med hosting og snørr den siste tiden. Jeg syns det er utrolig vanskelig å kle på ham om dagen, været skifter jo sånn og i tillegg er det vind. Godt mulig vi rett og slett har kledd på ham litt mye i vognen. :klø:

Kjedeleg når dei små ikkje er friske. Trur kanskje I. er littegrann bedre i dag, så får håpa at forkjølelsen er på retur!

Ikkje lett med påkledning nei, når været skiftar frå dag til dag. Eg pleier alltid å kle godt på I. når me skal ut, så er eg iallfall sikker på at ho ikkje blir kald! Så kjenner eg på henne med jevne mellomrom om ho er for varm, og tar evt. av henne om det er nødvendig. Bedre det, enn å ta på henne for lite, sånn at ho fryser.

Men den sterke vinden som det har vore mykje av i det siste, likar eg ikkje heilt. Litt ekkelt når me er ute på trilletur med I. i kraftig vind, for eg veit ikkje heilt kor mykje av vinden ho merkar i vogna. Trur jo egentlig at I. ligg ganske lunt nede i vogna, men ein veit jo aldri.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har vært snørrete og dermed vært vant til å stadig vekk få nesedråper helt bra han var nyfødt... Men er ikke noe moro nei.. Heldigvis har vi sluppet unna det å være SKIKKELIG forkjøla! ;)

God bedring til I.! :klem:

Takk for det! I. var frisk heilt til over nyttår. Då begynte ho å bli tett i nasa, og no har ho som sagt blitt skikkelig forkjølt. Nasedråpar er veldig lite populært, og det same er den der snørrsugaren"! I. hyler som ein gal kvar gang eg nærmar meg nasa hennar for tida. :( Håpar S. slepper å bli ordentlig forkjølt på ei stund, for det er ikkje noko kjekt med ein forkjølt baby...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne natta har vore heilt super! :jepp: I. sovna kvart over 11 i går kveld. Våkna igjen etter ein halv time - men då tok eg henne berre bort i senga mi og amma henne, så sovna ho igjen. Og då sov I. vidare samanhengande, heilt til klokka var kvart over 10 i dag tidleg! :tommelopp: Natta varte altså i 11 timar, og I. sov 10 timar i strekk - frå ca 00.15 i natt, til 10.15 i dag tidleg! :hakeslepp:

Så mange timar har aldri I. sove samanhengande før. Det lengste før, har vel vore ca 9 timar i strekk. No er I. 2 1/2 månad gammal, og nettene er veldig fine for tida. :) Det me må jobba med framover, er å få henne i seng tidlegare på kvelden. Når I. har så lange netter som no, så er det ein fordel om me får lagt henne litt før. Det er ikkje akkurat krise om eg må stå opp eit par timar tidlegare på morgonen, enn det eg gjer no! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Hun har jo virkelig blitt et sovedyr!! :hoppe:

Blir ørlitegran misunnelig på det der, jah..... ;) Spiser hun mye/ofte om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om natta har I. blitt eit skikkelig sovedyr - og det er kjempedeilig! :danse: Det varierer veldig frå dag til dag, kor mykje ho søv på dagtid. I går sov I. veldig lite om dagen og kvelden, så det var kanskje derfor ho sov ekstra godt i natt? I. får vanlegvis ikkje mat oftare på kveldstid, enn ellers på dagen - men ho får mat ganske ofte. Går vanlegvis ikkje meir enn mellom 2 og 2 1/2 time mellom kvar amming. Hender det går 3 timar mellom kvart måltid, men det er sjelden. I. vil ha mat så ofte - og eg orkar ikkje å stressa med å la det gå minst 3 timar mellom kvar gang I. får mat, for då blir ho berre så sur og grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg for første gang prøvd eit klespagg i størrelse 68 på I. Tok på henne ein body kjøpt på Reflex, for eg veit at kleda frå Reflex er små i størrelsane. Og bodyen passa akkurat! Kunne ikkje ha vore noko mindre, for då hadde den rett og slett vore for liten. Merkar at stadig fleire av kleda i størrelse 62 begynnar å bli for små til I. no - så det er nok ikkje lenge igjen før alle 62-kleda må leggjast vekk, og erstattast med klede i størrelse 68! Størrelse 68 skal vel liksom vera frå 4-6 månader, og I. er no berre 2 1/2 månad gammal! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag då I. låg på rygg under babygymmen, snudde ho seg fleire gangar heilt over på sida. :Nikke: Det har ho aldri gjort før! Det har hendt at ho har kome seg over på magen, når ho har leie på sida i utgangspunktet. Men dette var første gangen ho klarte å snu seg over på sida, frå ryggleie. No er det nok ikkje lenge igjen før I. klarar å snu seg heilt frå rygg til mage! :)

I. vil fortsatt ikkje liggja på magen, så det blir lite trening i å løfta hovudet i mageleie. I. klarar å løfta hovudet litt når ho ligg på magen - men sidan ho blir rasande kvar gang me legg henne slik, så er det ikkje så rart at ho ikkje er spesielt flink til akkurat det. Lurer jammen på korleis me skal få I. til å lika å liggja på magen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, si fra om dere finner ut av det, for vi får han heller ikke til å ligge på magen. Vi har prøvd alle triksene, som å legge han over et speil, på stellebordet med oss sittende i øyehøyde osv. Likevel, resultatet er alltid en særdeles misfornøyd baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, si fra om dere finner ut av det, for vi får han heller ikke til å ligge på magen. Vi har prøvd alle triksene, som å legge han over et speil, på stellebordet med oss sittende i øyehøyde osv. Likevel, resultatet er alltid en særdeles misfornøyd baby.

Jammen godt å høyra at det ikkje berre er I. som protesterer vilt når ho må liggja på magen! ;)

Har prøvd alle triksa me også, til ingen nytte! Lovar å seia frå om me finn oppskrifta til slutt - så får du gjera det samme. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S liker faktisk å ligge på magen, (en stund hvert fall), har gjort det helt siden fødselen av. Han har lenge lagt seg over på sida fra ryggen, det også har han nok gjort omtrent siden fødselen. Virker som det å ligge på sida er god-stillingen hans! ;) Men går og venter og venter på at han skal komme seg helt rundt på magen. Blir spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
S liker faktisk å ligge på magen, (en stund hvert fall), har gjort det helt siden fødselen av. Han har lenge lagt seg over på sida fra ryggen, det også har han nok gjort omtrent siden fødselen. Virker som det å ligge på sida er god-stillingen hans! ;) Men går og venter og venter på at han skal komme seg helt rundt på magen. Blir spennende! :jepp:

Heldig du, som har ein baby som likar å liggja på magen! Har dåke lagt han mykje på magen heilt frå han var nyfødt? Det er kanskje der me har gjort ein feil, for me var nok for lite flinke til å leggja I. på magen heilt frå starten av.

I går var absolutt ikkje første gangen I. rulla over frå ryggen til sida. Det er lenge sidan me måtte begynna å passa på I. på stellebordet, så ho ikkje rulla seg utfor. Men det var først i går at det virka som om I. gjorde det bevisst. Tidlegare har det virka meir tilfeldig.

Noko anna I. klarte i går, var å ta tak i figurane som hang over babygymmen. Ho haldt figurane fast med hendene, og drog i dei. I. har lenge slått etter figurane, men ho har ikkje klart å halda dei fast med hendene sine før no. Ho klarar også å halda ein leike i handa si, når eg gir den til henne - og å ta handa opp til munnen for å bita i leiken. Artig når I. stadig mestrar nye ting! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt når det skjer fremskritt! Holder på å øve på å gripe ting her også, men foreløpig skjønner han ikke poenget, det er jo mye gøyere at mamma holder enn at han holder selv!

Vi har heller ikke vært spesielt flink å øve på mageleie fra begynnelsen av, kan godt ha noe med det å gjøre ja. I går lå han i ti minutter uten å skrike, ny rekord! Men vi har ikke fått beskjed på helsestasjonen om å øve på det heller, så tar det som det kommer.

Endelig fint vær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med I. som utvikler seg så fort :nigo:

Ja, det er veldig kjekt å sjå korleis I. veks og utviklar se for kvar dag som går! :) Synst ho har blitt stor jente no, eg - sjølv om ho fortsatt er baby. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...