Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Usj, jeg får så vondt av å lese om dere! Jeg vet iallfall at jeg har liten tålmodighet om natten og nok ikke ville vært så veldig god mor for en som bare skrek og skrek, så all ære til dere!

Eg prøver så godt eg kan å vera ei god mor for lille I. Men når I. i så ofte berre griner og griner og det ikkje hjelper same kva me gjer, så føler eg meg som ei dårlig mamma - og lurer på om me gjer noko feil, sidan ho skriker så mykje. :( Trur jo egentlig ikkje at me gjer noko feil, men det er lett å tenka slik når I. har dagar der ho er veldig urolig og virkar misfornøyd med alt.

Har ikkje noko særlig med tålmodighet om natta eg heller! Det er fleire gangar eg har sete dødstrøtt og kjempesliten med ein hylande unge i armane, og følt meg ganske desperat! I slike situasjonar synst eg kjempesynd på I. som tydelegvis ikkje har det bra - samtidig som eg blir så sint fordi ho nektar å sova, at eg får lyst til å berre leggja ungen frå meg og rømma langt vekk. :sjenert: Heldigvis går slike følelsar fort over igjen, og alt er gløymt igjen når morgonen kjem og eg har fått meg litt søvn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Håper natta som var så bra er slik det blir fremover nå! :tommelsmil:

Smokk ja, det er visst ikke bare enkelt har jeg hørt. Mange på barselgruppa mi får ikke babyene til å ta smokken. Ei brukte faktisk et helt år på å få den første babyen sin til å ta smokk :overrasket: Har dere prøvd forskjellige smokker? Har hørt om babyer som ikke vil ha silikonsmokk, bare gummismokk (er det det det heter?). For det finnes jo slike smokker som har gjennomsiktig plast, og så er det de som har "brun" plast, tror de gjennomsiktige er silikon og de andre er gummi :jepp:

Tror enkelte babyer trenger nærhet fra mamma eller pappa den første tiden, og derfor ikke greier å sovne alene. Slik var iallfall S, og det gikk over etterhvert. Veldig herlig når det gikk over, men nå tenker jeg tilbake og synes det var veldig koselig også da ... Det er bare ikke så lett å se det når man er i situasjonen ...

Herlig at I sover så lenge når hun først sovner! :jepp:

Facebook ja, ble litt mye styr det her :fnise: Så nemlig at Monica ble venn med noen jeg tror er deg, og det stemte ikke med hun jeg fant. Heldigvis prøvde jeg ikke å bli venn med henne ;) Tror jeg sender deg en PM ja ;)

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Denne natta vart også fin, så no tør eg så vidt begynna å tru på at ting er i ferd med å bli bedre! :) I går kveld sovna I. allerede litt over halv 12 om kvelden, og det er veldig tidleg til I. å vera. Ho sov fram til klokka var kvart over 7 i dag tidleg. Då vart det litt styr før ho sovna igjen. I. var så tett i nasa at ho strevde med å suga skikkelig, då eg skulle amma henne. Så eg måtte gi I. saltvannsdråpar i nasa, og suga ut grums frå nasa hennar med ein slik "nasesugar". I. blir alltid heilt hysterisk når me gjer det, så det var ikkje noko kjekt. :( Ho har vore ganske tett i nasa i fleire dagar no, og det er litt slitsomt. Etter at eg hadde gitt I. mat, bæsja ho - så då måtte me på badet og skifta bleie. Men etter det sovna I. igjen ved puppen min, og eg lot henne liggja ved sida av meg i senga til kl 9 - då vekte eg henne. Det skulle eg visst ikkje ha gjort, for I. grein og var så ulykkelig over å bli vekt. Ja ja, natta vart no ganske bra likevel!

Ja, me har prøvd fleire forskjellige typar smokkar! Smokkar som er ganske flate, rundare smokkar, smokkar som er flate under og runde øverst - både silikonsmokkar og latexsmokkar. Ingen av dei vil I. ha! :sur: Me får berre fortsetja å prøva å gi I. smokken innimellom - men eg tvilar vel på at me orkar å prøva i eit heilt år, om ho ikkje tar smokken før den tid! ;)

Det virkar som om I. treng nærhet for å klara å sovna, ja. Trur ikkje ho likar så godt å liggja åleine i si eiga seng. For viss I. våknar og ser at ho ligg i senga si, så begynnar ho nesten alltid å skrika med ein gang. Om ho derimot våknar og ser at ho ligg ved sida av meg i vår seng, lukkar ho ofte augene igjen og søv vidare. Lille luringen vår! :lur: Håpar berre det går seg til etter kvart, som du seier. Me ser allerede litt framgang. Når I. nettopp har fått mat og er mett og fornøyd, og gjerne litt trøtt - så kan ho enkelte gangar liggja ei lita stund i senga si før ho begynnar å grina, når me legg henne våken i senga. Det kunne ho aldri før!

No har me endeleg klart å finna kvarande på Facebook! :) Lurer på kven ho andre var, som du nesten prøvde å bli venn med. ;)

Ha ein fin kveld! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skya: Gratulerer med 2 månadaringen! :skya: (Er det eit ord? :klø: ) Tida går jammen raskt! :dåne:

Men altså, på jakt etter fjesbok-venner? :sjenert: Eg vil også, iallfall om du har bilder av ei lita ei der inne. :sjarmor:

Trur ikkje det er noko ord, nei. :fnise: Men tusen takk skal du ha! :) Tida går kjempefort, ja!

Send meg ei PM med navnet ditt du, så skal eg leggja deg til som venn på Facebook! :Nikke: Har nok nokre bilete av veslejenta mi der inne, ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er hørtes ut som en heeerlig natt!!! :rødme:

Hvordan gikk kontrollen i dag, du er frisk og fin, vel? :)

Hurra for 2mnd's-jenta!! :hoppe:

Ja, me har hatt gode netter i det siste - heldigvis! :) Håpar det fortset slik.

Kontrollen gjekk fint, ja! Alt såg greit ut med meg, men det var egentlig veldig lite legen gjorde. Målte ikkje eingang blodtrykket mitt! Men eg tok blodprøve etter at eg hadde vore inne hos legen, for å få sjekka jernlager og blodprosent (trur eg det var).

Takk for gratulasjon til godjenta mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at lillesøs også gråt mye da vi kjørte bil med henne da hun var baby - hun hadde også kolikk... nå aner ikke jeg, men kanskje en sammenheng? Du skal se på det at det går fint neste gang dere skal kjøre :)

Det rare er at det først er no i det siste at I. har begynt å grina når me skal ut og kjøra. Før gjorde ho aldri det, ikkje eingang den perioden då ho var aller mest plaga av kolikk! Så eg trur nok ikkje at det er kolikken som er årsaken til at I. har begynt å grina når me set henne i bilen. Men dumt er det uansett, for det er grusom å høyra på at I. sit der og skriker intenst og høyrest heilt fortvila ut - og eg ikkje kan ta henne opp for å trøsta.

I dag har eg hatt med meg I. opp på jobben min! Har ikkje vore innom der etter at I. vart født, så no var det på tide å ta ein tur og få visa henne fram. :) Heldigvis gjekk bilturen fint i dag, begge veiar. Amma henne rett før me skulle kjøra, så då var I. så trøtt at me unngjekk skriking. Det er eg kjempeglad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig med besøk på jobb da :) Håper nettene blir bedre og bedre fremover...

Ja, det var koseleg å ta ein tur innom jobben etter gammalt! :) Fekk også gåve til I. frå alle kollegaene mine på jobben, då me var der.

Satsar på mange gode netter i tida framover! Virkar som om det stadig går litt og litt bedre, så får håpa det held fram slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk pm`en jeg sendte deg?

Flere fjesbok venner melder seg om du er interresert :lur:

Jo, den har eg fått - og no har eg svart deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt sov I. kjempebra! :) Allerede før kl var halv 12, sovna ho - men våkna igjen då klokka var 12. Tok då I. bort i senga vår, og amma henne. Ho sovna igjen ganske fort etterpå, og eg la henne tilbake i si eiga seng litt før kl var 1. Då sov I. samanhengande i 8 timar, heilt til kl 9 i dag tidleg! Ga henne mat, og så sov ho vidare til kl 10. :) Då stod me opp.

Utrulig herlig at det går så mykje bedre om nettene for tida, enn det har gjort før! Fantastisk å sleppa timevis med skriking, byssing og bæring om nettene. Såklart blir det ein del av det fortsatt mange kveldar og netter, men det er mykje mindre enn før. I. sovnar som oftast raskare, og griner mykje mindre enn ho gjorde for berre kort tid sidan.

I. er fortsatt veldig tett i nasa. Trur det har vart nesten ei veke no, så eg synst litt synd på henne! I går virka det også som om I. ikkje var heilt i form. Ho virka litt varm, og var ganske grinete heile dagen. Målte tempen på henne, og den var 37,5. Så kan jo ikkje akkurat kalla det for feber. Men tempen var jo uansett høgare enn den skal vera viss ho er heilt frisk, så I. var nok ikkje heilt i form i går. Får jammen håpa at I. er heilt bra igjen til barnedåpen på søndag!

I går kveld var me forresten i kyrkja og snakka med presten. Det er to andre jenter som skal døypast samtidig med I., så me var 3 par med barn som var til dåpssamtale med presten samtidig. Det gjekk veldig greit! I. sov heile tida, og det passa jo egentlig veldig bra. ;) Satsar på at ho gjer det same under dåpen, og at me slepper hylskriking i kyrkja. :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal jo ha dåp allerede, dere!! :hakeslepp: Flinke og effektive!! Vi har ikke engang satt dato vi..... :sjenert: Men har valgt to faddere og fått ja da!! Men mangler to til... Hvem har dere valgt til faddere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal jo ha dåp allerede, dere!! :hakeslepp: Flinke og effektive!! Vi har ikke engang satt dato vi..... :sjenert: Men har valgt to faddere og fått ja da!! Men mangler to til... Hvem har dere valgt til faddere?

Ja, no nærmar dåpen seg med stormskritt! :Nikke:

Me har valgt 4 fadderar til I. - foreldra mine, og mannen min si søster med mann. Me blir 20 personar til saman i dåpen, utenom dåpsbarnet. Me har invitert besteforeldre + søsken med eventuelle ektefellar og barn. Blir koseleg å få samla familane våre - det har me ikkje gjort før!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Så bra at I. sover bedre om nettene! :nigo: Alt blir jo mye bedre om man får sove om natta. Folk kan si så mye de vil om å ta søvnen igjen på dagen, men det går ikke ;) Håper bare det fortsetter og fortsetter :)

Og lykke til med dåpsforberedelser :) Hørtes koselig ut å samle familiene :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at I. sover bedre om nettene! :nigo: Alt blir jo mye bedre om man får sove om natta. Folk kan si så mye de vil om å ta søvnen igjen på dagen, men det går ikke ;) Håper bare det fortsetter og fortsetter :)

Og lykke til med dåpsforberedelser :) Hørtes koselig ut å samle familiene :)

:klemmer:

Ja, det er herlig at nettene har blitt bedre! :) Håpar veldig på at det fortset slik.

Eg er heilt enig i det du seier med å ta søvnen igjen på dagen. Det fungerer iallfall ikkje for meg! Eg treng å få sova samanhengande i ein del timar om natta, for å bli skikkelig utkvilt. Og om eg har sove lite om natta, og prøver å leggja meg om dagen - så får eg ikkje sova, same kor trøtt eg er. Og om eg ein sjelden gang klarar å sova litt, så er eg heilt ødelagt når eg våknar igjen - og enda trøttare enn før eg la meg!

Det er kjekt med dåpsforberedelsar! :) Me skal ha dåpsfesten i leigde lokale, så det er egentlig ikkje så mykje me treng å ordna sjølv. Det einaste me må ta med, er kaker. Pynting av bord + middag og dessert treng me ikkje å tenka på. Litt godt at det blir lettvint for oss, sjølv om det kostar litt pengar i forhold til om me hadde ordna alt sjølv.

Gledar meg til me skal vera samla heile familien på både mi og mannen sin si side, for aller første gang!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere skal jo ha dåp allerede, dere!! :hakeslepp: Flinke og effektive!! Vi har ikke engang satt dato vi..... :sjenert:

Nå døper ikke vi barna våre da, men skal ha navnefest. Og vi har enda ikke hatt for Lillemannen :sjenert:

Men til våren nå slår vi to fluer i en smekk og Humanetisk forbund gir faktisk søskenmoderasjon :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå døper ikke vi barna våre da, men skal ha navnefest. Og vi har enda ikke hatt for Lillemannen :sjenert:

Men til våren nå slår vi to fluer i en smekk og Humanetisk forbund gir faktisk søskenmoderasjon :tommelopp:

Høyrest ut som ein god ide å ha navnefest for dei to små samtidig! :) Og veldig greit å få søskenmoderasjon. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me vore på helsestasjonen med I.! Det var gruppe i dag, så det var 5 små babyar der til saman. Mannen min fann ut at han ville gå etter at me hadde vegd og målt I., sidan han var den einaste mannen der. ;) Han kom tilbake og henta oss etterpå.

Dei andre babyane var omtrent nøyaktig like gamle som I., så det var litt kjekt! Me prata litt om soving, rutinar, motorisk utvikling m.m. Greit å høyra korleis dei andre hadde det, i forhold til oss. Skal ha ny gruppe igjen i mars. Men me utveksla telefonnummer, slik at me kan kontakta kvarandre før den tid, og gå på trilleturar e.l. i lag.

Alt såg bra ut med I. Det einaste me må trena meir på, er å prøva å få henne til å liggja litt meir på magen. For dei andre babyane løfta hovudet ganske høgt, mens I. berre blir liggjande med nasa trykt ned i underlaget, når ho ligg på magen. I. held hovudet sitt fint ellers, så ho kan viss ho vil - men av ein eller annan grunn vil ho ikkje løfta hovudet når ho ligg på magen, då berre skriker ho. Eg prøver å leggja I. litt på magen litt kvar dag, men ho begynnar alltid å hylskrika med ein gang ho blir lagt ned. Men eg får berre prøva enda oftare, så kanskje ho godtar å liggja slik etter kvart. For det er jo viktig at ho får øva seg på å løfta hovdet, når ho ligg på magen.

Her er måla til I., som helsesøstera var veldig fornøyd med:

Lengde - 62 cm.

Vekt - 5880 g.

Hovudomkr. - 39,5.

I. var litt over gjennomsnittet lang, og omtrent på gjennomsnittet på vekta. I. er forresten såvidt over 9 veker gammal no.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og flott jente da!! :jepp:

S ble målt da han var 8 uker og 3 dager, altså ca en uke mindre enn hva I var nå. Da var han 60cm og 5210gr. Litt under gj.snittet på vekt og litt over på lengde. Men ser jo da at han er littegrann mindre enn I på både vekt og lengde, kanskje derfor hun må bruke litt større klær enn S? :klø: Men siden hun er 62cm, skulle man jo tro at str 62 var helt perfekt nå... Hmm.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og flott jente da!! :jepp:

S ble målt da han var 8 uker og 3 dager, altså ca en uke mindre enn hva I var nå. Da var han 60cm og 5210gr. Litt under gj.snittet på vekt og litt over på lengde. Men ser jo da at han er littegrann mindre enn I på både vekt og lengde, kanskje derfor hun må bruke litt større klær enn S? :klø: Men siden hun er 62cm, skulle man jo tro at str 62 var helt perfekt nå... Hmm.. ;)

Ja, I. er ganske lang. Men det er vel ikkje anna å venta, med ei mamma på 181 cm, og ein pappa på 196 cm! ;) På forrige kontroll låg I. litt under gjennomsnittet på vekt, men no var ho omtrent på gjennomsnittet. Og eg ser at I. ikkje er like tynn som ho var tidlegare, så det var som forventa.

Er nok naturleg at I. må bruka litt større klede enn S. ja, sidan ho både er lengre og tyngre enn han! Dei aller fleste kleda i størrelse 62 er akkurat passelege til I. no, så det er absolutt ikkje slik at ho har vakse ut av den størrelsen enda! Det er kun dei kleda i 62 som er små i størrelsen, som ikkje lenger passar. Og så trur eg I. har lange bein i forhold til resten av kroppen, fordi mange av buksene er for korte i beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...