Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

:nisse: GOD JUL! :nisse:

Takk for det - og fortsatt god jul til deg! :klemmer:

GOD JUL! :nisse:

Håper du og familien har hatt en fin julaften med mye kos og hygge! :klem:

Takk skal du ha, og fortsatt god jul til deg også! :klem:

Ja, eg og I. har hatt ei fin jul, og kost oss masse saman med familien min. :)

Tusen takk for fint bilde av ei nydelig nissejente :hjerter_rundt:

Vær så god - berre koseleg! Eg hadde nummeret ditt på mobilen min, så då måtte eg jo senda deg eit bilde av den vesle nissejenta mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg og I. hadde ei fin julafta heime hos foreldra mine. :) Me var til saman 12 personar, 9 store og 3 små - så det var fullt hus! Var spent på om eg fekk eta julemiddagen saman med dei andre i år - og jammen sovna I. rett før middagen. Det passa jo heilt perfekt! Då det var tid for julegaveåpning, låg I. for det meste rolig på fanget mitt, eller sat i vippestolen sin. Trur ho gløymte heilt å grina, for det var så mykje som skjedde rundt henne. ;) Og lille I. var så utrulig søt i den nye julekjolen sin! :hjertesmil: Skjønne, gode jenta mi! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har I. vore så rolig og blid! :) Ho har fleire gangar i løpet av dagen kost seg lenge under babygymmen. Og no ser det virkelig ut som om I. slår bevisst etter figurane som henger på babygymmen. :jepp: Flinke jenta mi! Og så smiler ho så masse for tida. I. studerer både personar og ting rundt seg, og er veldig opptatt av lyset. Og er først I. ordentlig blid, så kan ho smila om og om igjen. Det er så koselig no når ho smiler ordentlig til oss, og ikkje berre tilfeldig slik som før.

Blir spennande å sjå korleis resten av kvelden og natta blir. Reknar vel egentlig med at det blir ein del skriking i kveld og i natt, sidan I. har vore så rolig heile dagen. Men det får me no sjå! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser! :klem:

Godt at det går framover hos dere, og heeerlig at ho har fortsatt å sove så lenge om natta!! :jepp: Bare synd ho ikke starter natta litt tidligere da, men det kommer seg nok! :tommelopp:

Høres ut som dere har hatt en koselig jul hittil! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser! :klem:

Godt at det går framover hos dere, og heeerlig at ho har fortsatt å sove så lenge om natta!! :jepp: Bare synd ho ikke starter natta litt tidligere da, men det kommer seg nok! :tommelopp:

Høres ut som dere har hatt en koselig jul hittil! :klem1:

Ja, her er nettene ganske fine for tida. :) I natt sovna I. allerede rett over midnatt, og ho sov heilt til klokka var 08.30 i dag tidleg! Altså sov I. i over 8 timar i natt også. Me stod opp i 9-tida, etter at eg hadde amma I. Og det er jo egentlig eit perfekt tidspunkt å stå opp på om morgonen - og i tillegg hadde me fått sove godt heile natta. Herlig! :tommelopp:

I går hadde I. ein veldig bra dag. Kan nesten ikkje hugsa sist ho var så blid og fornøyd ein heil dag. Ho hadde eit par rundar med skriking i løpet av dagen, men det varte berre ca ein halv time. Ellers var ho stort sett fornøyd. Koste seg under babygymmen, i vippestolen eller på fanget til nokon. Og I. fekk seg ein lang trilletur i vogna, saman med onkelen sin og kjæresten hans. I. sov også ein god del i går. Virka faktisk ikkje som om ho hadde vondt i magen i går. Ho virka mykje meir rolig og avslappa i kroppen enn til vanleg. Veldig godt at I. slepper kolikksmerter heile tida, for ho har vore veldig mykje plaga med magevondt tidlegare. Det hadde vore så utrulig godt om det hadde fortsett slik, så me får berre håpa på det beste!

Eg og I. har hatt ei koseleg jul så lagt, ja - og me har det fortsatt fint saman med familien min! :) Kjekt når heile familien min er samla no i jula. Det skjer ikkje så ofte lenger.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at det går så bra!! :jepp:

Ååååh! *ile inn i bloggen* :rødme:

Det går bedre om nettene enn før. Men fortsatt varierer det veldig frå dag til dag, når I. sovnar for natta. Denne natta sovna ikkje I. før klokka var over halv 4, og det er egentlig ganske uvanleg for tida! Slitsomt å ikkje få leggja seg til å sova før langt på natt! Forrige natt sovna I. allerede ved midnatt, men ho våkna då igjen i 5-tida. Eg amma henne, og håpte at ho ville sova vidare etterpå - men det gjorde ho ikkje. Så då stod me opp, før me sovna igjen nokre timar seinare, både eg og I. ;) Det som iallfall er bra, er at I. søv mange timar i strekk, når ho først sovnar.

:vinke:

Så søt I er :strix:

Godt nettene går bra for tiden, skulle ønske S kunne sove så lenge av gangen også :sjenert:

:klemmer:

Takk for det! :klemmer: I. er iallfall mamma sin lille gullklump! :hjerter_rundt:

Herlig at I. søv så mange timar når ho først sovnar, ja. No gjensår det å få henne i seng litt tidlegare på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo ikke bare LITT sent ute med å kikke innom hos deg heller :( men...

For en fantastisk fødselshistorie :grine:

:hug:

Koseleg at du kikkar innom dagboka mi, ^^Sunny^^! :) Velkommen skal du vera! :klem:

Fødselen var ein slitsom, vond, spesiell og heilt fantastisk opplevelse - som eg ikkje ville ha vore foruten! For premien eg fekk til slutt, kunne ikkje ha vore bedre: Skjønne lille I., som eg elskar over alt på jord! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at alt fortsatt går bra om nettene! Jeg ønsker meg også en sammenhengende sove-natt. :)

Det går som sagt greit om nettene, men eg skulle ønskja at I. hadde sovna til ei fast tid kvar kveld. Slik det er no, kan ho sovna alt frå kl. 11 om kvelden, til kl. 4 om natta. Det er liksom ikkje noko system i når I. sovnar for kvelden, for det varierer veldig frå dag til dag. Men eg er sjølvsagt veldig glad for at I. søv så mange timar samanhengande, når ho først sovnar. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koseleg at du kikkar innom dagboka mi, ^^Sunny^^! :) Velkommen skal du vera! :klem:

Fødselen var ein slitsom, vond, spesiell og heilt fantastisk opplevelse - som eg ikkje ville ha vore foruten! For premien eg fekk til slutt, kunne ikkje ha vore bedre: Skjønne lille I., som eg elskar over alt på jord! :hjerte:

Oh... Å så glemte jeg å skrive at jeg har byttet navn, det er Ann78 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne natta var ganske bra. I. sovna kl 1 i natt, og sov til kl 8 i dag tidleg. Ga henne mat, og så sov ho vidare til kl 09.30. Då var det tid for å stå opp!

Sjølv om denne natta vart fin, så synst eg det er utrulig slitsomt å få I. til å sovna om kveldane. For ho nektar fortsatt å bli lagt våken i senga si, og sovna av seg sjølv. Viss I. ikkje sovnar når eg ammar henne, så må eg byssa henne i søvn. Og det tar ofte lang tid - for då griner ho vanlegvis ein del, og vrir seg som ein makk. Dette skjedde også i går kveld. Eg låg i senga og amma henne i 11-tida, og det var ganske mørkt i rommet. I. sovna etter at ho hadde sugd ferdig, men våkna sjølvsagt rett etter at eg hadde lagt henne bort i senga si. Då vart det skriking, og eg måtte ta henne opp og byssa på henne. Prøvde å leggja I. bort igjen i senga si fleire gangar når ho var rolig og nesten sov, men det funka dårlig. Måtte venta heilt til ho sov ordentlig, før det gjekk greit å leggja I. forsiktig ned i senga si.

Det er så slitsomt å halda på slik kvar einaste kveld. Og kvar gang I. våknar opp igjen når eg prøver å leggja henne tilbake i senga si, så er det ein ny runde med skriking før ho sovnar igjen. Og slik kan me ofte ha det gåande i timevis før I. endelig sovnar ordentleg. Er det nokon som har eit godt tips til korleis me kan få I. til å sovna i si eiga seng? Det hadde vore så godt å kunna lagt henne våken i senga si, uten at det vart hyl og skrik - og at ho faktisk sovna der av seg sjølv.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tanker rundt temaet:

Jeg tror nok garantert at dette kommer til å gå seg til etterhvert, men akkurat nå trenger hun mamma for å føle seg trygg når hun skal sove. Jeg mener hun er for liten til noen streng svvenning med dette ennå, så da gjelder det jo å gjøre det beste ut av situasjonen. Går det for eksempel an å la henne ligge en halvtimes tid etter amming slik at hun får sovne ordentlig før du flytter henne? Du kan jo lese en bok med diskret lys eller spille et spill på mobilen så lenge. Eller du kan prøve å sove, og heller flytte henne når du våkner igjen.

Vår gutt vil heller ikke bli lagt alene, han fersker oss etter en liten stund. Men det er ikke like hysterisk gråt som hos dere. Jeg pleier å gi en nattpupp og legge han i sengen når han er i halvsvime. Dette virker ofte, noen ganger må vi gjenta. Dette har bare virket etter vi tok av ene siden på grindsengen og satt den inntil vår. Før da nektet han enhver befatning med sengen. Jeg syns iallfall det har hjulpet veldig. De siste dagene har vi droppet dyne og heller brukt en sånn sovepose (etter han klarte å krype under dynen i søvne). Da ammer jeg han i soveposen, og så blir han lagt i denne i sengen sin, da blir det ikke noe kald dyne over seg. Syns dette gjør at han blir roligere også, men først og fremst ved matingene midt på natten, men de slipper jo tydeligvis du. :)

På det verste lå jeg faktisk med overkroppen i hans seng og ammet på siden, så ble han bare liggende der han var etter han sovnet ved puppen.

Vi fikk den boken til "sove-Karin" med søvntips for barn til jul, har ikke rukket å lese så mye i den, men kanskje den kunne vært noe?

Jeg prøver iallfall å ikke stresse så mye med at han ikke vil bli lagt alene, alt det andre vi har stresset med har ordnet seg av seg selv etter en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker rundt temaet:

Jeg tror nok garantert at dette kommer til å gå seg til etterhvert, men akkurat nå trenger hun mamma for å føle seg trygg når hun skal sove. Jeg mener hun er for liten til noen streng svvenning med dette ennå, så da gjelder det jo å gjøre det beste ut av situasjonen. Går det for eksempel an å la henne ligge en halvtimes tid etter amming slik at hun får sovne ordentlig før du flytter henne? Du kan jo lese en bok med diskret lys eller spille et spill på mobilen så lenge. Eller du kan prøve å sove, og heller flytte henne når du våkner igjen.

Vår gutt vil heller ikke bli lagt alene, han fersker oss etter en liten stund. Men det er ikke like hysterisk gråt som hos dere. Jeg pleier å gi en nattpupp og legge han i sengen når han er i halvsvime. Dette virker ofte, noen ganger må vi gjenta. Dette har bare virket etter vi tok av ene siden på grindsengen og satt den inntil vår. Før da nektet han enhver befatning med sengen. Jeg syns iallfall det har hjulpet veldig. De siste dagene har vi droppet dyne og heller brukt en sånn sovepose (etter han klarte å krype under dynen i søvne). Da ammer jeg han i soveposen, og så blir han lagt i denne i sengen sin, da blir det ikke noe kald dyne over seg. Syns dette gjør at han blir roligere også, men først og fremst ved matingene midt på natten, men de slipper jo tydeligvis du. :)

På det verste lå jeg faktisk med overkroppen i hans seng og ammet på siden, så ble han bare liggende der han var etter han sovnet ved puppen.

Vi fikk den boken til "sove-Karin" med søvntips for barn til jul, har ikke rukket å lese så mye i den, men kanskje den kunne vært noe?

Jeg prøver iallfall å ikke stresse så mye med at han ikke vil bli lagt alene, alt det andre vi har stresset med har ordnet seg av seg selv etter en stund. :)

Takk for at du deler tankane dine rundt dette temaet med meg! :) Eg trur nok du har rett i at det kjem til å ordna seg med sovinga etter kvart. Det er berre litt slitsomt mens det pågår!

Eg har prøvd å venta ein halv time og meir enn det også, før eg legg I. tilbake i senga si. Men eg har opplevd at I. våknar like lett, sjølv om eg ventar så lenge med å flytta henne over i si eiga seng. Og då er det berre enda meir frustrerande om ho våknar, enn viss det skjer 10 min. etter at ho sovna!

Det nyttar ikkje å leggja I. i senga si etter amminga, sjølv om ho er i halvsvime. Då åpnar ho augene på vidt gap og skriker, så fort ho treffer madrassa! Det er kun viss ho har sovna ordentlig, at det funkar. Ja, til og med når eg trur at ho søv ordentleg, er det ofte at ho slår opp augene så fort eg har lagt henne ned i senga si. Rare greier!

Ein slik sovepose høyrest jo ut som ein god ide, så kanskje me skal prøva det. Lurer på om det er ein sånn sovepose søstera mi har, som eg kunne få låna viss eg ville. Kan tenka meg at det blir lettare å flytta ungen over i senga si uten at han/ho våknar, fordi soveposen gir litt støtte. Og i tillegg som du seier, så slepper babyen å få ei kald dyne over seg når han/ho blir lagt tilbake i senga si.

Kva heiter forresten den boka med søvntips for barn, som dåke fekk til jul? Kan jo vera greit å få litt fleire gode tips. ;)

Satsar på at det går seg til etter kvart ja - og at I. om ei stund synst det er greit å bli lagt våken i senga si, og sovnar der av seg sjølv. Skal prøva å ikkje stressa med det, men heller berre godta at I. foreløpig treng nærhet frå mamma eller pappa for å sovna. Og så prøver eg jo å leggja I. i senga si innimellom når ho er rolig, både om dagen og om natta - for at ho skal bli vant til å liggja i senga også når ho er våken. Og det hender at I. er fornøyd med det ei stund, før ho begynner å grina. På den måten håpar eg at I. med tida vil synast det er greit å liggja våken i senga si i lengre periodar, heilt til ho sovnar.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får låne sovepose er det iallfall verdt et forsøk. Vi kjøpte vår på H&M, den var uansett ikke så dyr. Her er boken vi fikk, jeg har lest det første kapittelet nå om 0-3 måneder, og hun sier mye det samme som jeg og du tenker, og som du har fått råd om. (Dersom vi ser bort fra helsesøsteren din...) Hun anbefaler også å føre søvnskjema over søvnen, kan lastes ned på hjemmesiden under linker.

Vi prøver også å la han ligge litt i sengen på dagtid, men han vil ikke det, aner ikke hvorfor. I går kveld lå han 15 minutter alene i sengen om kvelden før vi la oss før han begynte å skrike, ny rekord!

Ser at det også finnes en Bergens-avdeling på sove-Karin-siden, det får bli worst-case-utveien om noen måneder. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig jeg har sagt det før, men men ...

Det med at dere ikke får lagt I til samme tid hver kveld tror jeg har med at hun ikke er så gammel enda, jeg har hørt (men det er helt sikkert individuelt) at babyer ikke er klare for rutiner før 3 månedersalder.

Veldig bra at hun sover så lenge da, misunner deg det ja ;) S var også slik som I er, han nektet å sove i senga si hvis vi ikke la han der når han allerede sov dypt. Sov han ikke dypt så våknet han med én gang og gråt, og hver gang han våknet måtte vi bysse til han sovnet igjen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...