Gå til innhold

Livet som mamma!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

I morgon flyttar me inn i nytt hus, så i dag har me pakka heile dagen. Det skal bli godt å finna senga snart no, kjenner eg! Foreldra mine har passa I. mens me har pakka, og det gjekk kjempefint. :) Dei har hatt henne i huset til søstera mi og dei, som er på ferie. Og søstera mi med familie bur nærmare oss, enn det foreldra mine gjer.

Det var så utrulig kjekt å sjå reaksjonen til I., då ho såg meg igjen. Ho smilte og lo, og sprella med armar og bein - og strekte armane mot meg. :rødme: Å, så godt det var å sjå I. igjen, og gi henne ein stor klem. Eg har aldri før vore vekke frå I. meir enn litt over 1 time, så det var veldig rart å vera vekke frå henne i så mange timar. Men eg er så glad for at det gjekk så fint, for då treng eg ikkje å vera like redd for å vera vekke frå I. heretter, som det eg har vore før. Eg har nemlig trudd at I. ikkje klarar seg uten meg så lenge, for ho er ein skikkelig mammadalt. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale

Lykke til meg flyttingen!! :nigo:

Det er vel gjerne slik at når barna ikke ser mammaen sin så går det fint - så lenge de kjenner de de er sammen med ;) Og det er jo bra at du kan være borte fra henne litt! Det har nok både I. og mammaen godt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til meg flyttingen!! :nigo:

Det er vel gjerne slik at når barna ikke ser mammaen sin så går det fint - så lenge de kjenner de de er sammen med ;) Og det er jo bra at du kan være borte fra henne litt! Det har nok både I. og mammaen godt av :)

Takk for det! :) Gledar meg veldig til å flytta inn i nytt hus - det blir spennande! :hoppe:

Ja, I. kjenner jo foreldra mine veldig godt, og er trygg på dei. Ho har vore åleine med dei i korte periodar om gangen før, men aldri så lenge som i dag. Eg var sikker på at det kom til å gå bra i starten, men at I. etter ei stund ville begynna å lura på kor mammaen hennar hadde blitt av, og begynna å grina. Men det gjorde I. heldigvis ikkje! Ho hadde vore så blid og fornøyd heile tida - og ikkje grinete og misfornøyd i det heile tatt, slik ho ofte kan vera til vanleg.

Trur nok både eg og I. har godt av å vera litt vekke frå kvarandre, ja! ;) For no har eg jo fått sett det, at så lenge I. er saman med nokon andre ho kjenner godt, så går det heilt fint å vera vekke frå henne i mange timar om gangen! Og det å sjå kor glad I. var for å sjå meg igjen, sjølv om ho hadde hatt det kjempefint saman med besteforeldra sine, var berre heilt herlig! :strix:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha prøvd litt atskillelse før man begynner i jobb vel? Det er jo en tid nå det er anbefalt at besteforeldre får ha alenetid. Jeg har vært en del vekke fra F i det siste, men det går kjempefint. Blid og fornøyd er han uansett. Kjenner igjen at det er herlig å komme hjem til en baby som spreller, roper og smiler fra øre til øre. :rødme:

Lurte på når dere flytter, nå fikk jeg jo svar på det. Spennende med hus, men etter siste dagers maratonoppussing av babyrom er jeg for å være ærlig glad det ikke er meg som skal flytte. ;)

Endret av Scheherazade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha prøvd litt atskillelse før man begynner i jobb vel? Det er jo en tid nå det er anbefalt at besteforeldre får ha alenetid. Jeg har vært en del vekke fra F i det siste, men det går kjempefint. Blid og fornøyd er han uansett. Kjenner igjen at det er herlig å komme hjem til en baby som spreller, roper og smiler fra øre til øre. :rødme:

Lurte på når dere flytter, nå fikk jeg jo svar på det. Spennende med hus, men etter siste dagers maratonoppussing av babyrom er jeg for å være ærlig glad det ikke er meg som skal flytte. ;)

Ja, det er veldig greit å få prøvd ut korleis det er å vera vekke frå I., før eg begynnar i jobb igjen, og I. begynnar i barnehage. Eg og I. har jo nesten aldri vore vekke frå kvarandre før, så det var på tide å testa det ut no! ;) Sjølv om eg veit at I. er veldig trygg på mormora si, og kosar seg saman med henne - så var eg likevel litt bekymra for at I. skulle begynna å grina, når eg vart så lenge vekke. Men det gjekk heldigvis over all forventning! :) Mora mi passa I. i dag også, og det gjekk like fint som i går. Og nei, ingenting er så herlig som å koma heim til ein baby, som er strålande glad for å sjå meg igjen! :hjerter:

Tenk, det 1. august allerede - og me har overtatt det nye huset vårt i dag! :bolledeig: Det har vore ein travel dag. Me har pakka dei siste tinga, og flytta alt frå leiligheten vår, og til nyehuset. Så no er det berre utpakkinga som gjenstår, men det er jo litt av ein jobb det også! Men det er kjempegodt å ha fått flytta alle tinga frå den gamle leligheten vår, og til det nye huset. Så får me pakka ut litt om gangen, og ta det over tid. Me må også kjøpa masse nye møblar, og går i gang med det på måndag. Me overnattar hos svigerforeldra mine i nokre dagar, som bur ein halv times kjørng unna det nye huset vårt. Foreløpig har me verken kjøleskap, vaskemaskin, møblar eller noko anna omtrent, så me kan nesten ikkje flytta inn der heilt enda. Men snart har me nok flytta ordentlig inn i nytt hus, og det blir kjempespennande! :hoppe:

Verken eg eller mannen min likar eller er flinke til å pussa opp, så det blir nok ikkje dei store oppussingsprosjekta når me flyttar inn i nytt hus. Huset er vel ca 5 år gammalt, altså ganske nytt - så heldigvis er det lite som trengs å gjerast med det. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med innflytting i nytt hus! :blomst: Må være herlig å ha noe helt eget, gleder meg til vi får det. Godt å få flyttet alle sakene inn i huset, mye av jobben er gjort med det, men det er endel igjen i å pakke ut også. Det var det iallfall her da vi flyttet ... Tror ikke jeg gidder og flytte på noen år, for å si det slik ... ;)

Ååh, det er så herlig med gjensynsgleden fra ungen sin! :rødme:

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer med innflytting i nytt hus! :blomst: Må være herlig å ha noe helt eget, gleder meg til vi får det. Godt å få flyttet alle sakene inn i huset, mye av jobben er gjort med det, men det er endel igjen i å pakke ut også. Det var det iallfall her da vi flyttet ... Tror ikke jeg gidder og flytte på noen år, for å si det slik ... ;)

Ååh, det er så herlig med gjensynsgleden fra ungen sin! :rødme:

Ha en fin helg! :klem:

Tusen takk for det! :klem:

Ja, det er kjempeherlig å endelig ha vårt eige hus, å ha god plass - og ikkje måtte bu i ein liten leilighet i 3. etasje uten heis, slik me har gjort fram til no. Det vart rett og slett for trangt og tungvint å bu slik, etter at me fekk I. - og ekstremt rotete, pga plassmangel. Gledar meg veldig til å flytta inn i det nye huset vårt på ordentlig. :)

Mykje av jobben er gjort allerede, ja - men utpakkinga tar nok også lang tid. Men me giddar ikkje å stressa. Me pakkar ut det viktigaste i første omgang, og så tar me resten etter kvart. Først må me ut og handla møblar, hyller, skap, lampar m.m. Ja, det er mykje me treng, for å seia det slik. Blir kjekt å få nye ting - me giddar ikkje å dra med oss alle gamle møblar o.l. som me hadde frå før. Det skal broren til mannen min overta, for han har kjøpt vår gamle leilighet. ;)

Herlig med så stor gjensynsglede frå veslejenta mi, ja! :rødme:

Riktig god helg til deg også! :kose:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! :klem:

Ja, det er kjempeherlig å endelig ha vårt eige hus, å ha god plass - og ikkje måtte bu i ein liten leilighet i 3. etasje uten heis, slik me har gjort fram til no. Det vart rett og slett for trangt og tungvint å bu slik, etter at me fekk I. - og ekstremt rotete, pga plassmangel. Gledar meg veldig til å flytta inn i det nye huset vårt på ordentlig. :)

Mykje av jobben er gjort allerede, ja - men utpakkinga tar nok også lang tid. Men me giddar ikkje å stressa. Me pakkar ut det viktigaste i første omgang, og så tar me resten etter kvart. Først må me ut og handla møblar, hyller, skap, lampar m.m. Ja, det er mykje me treng, for å seia det slik. Blir kjekt å få nye ting - me giddar ikkje å dra med oss alle gamle møblar o.l. som me hadde frå før. Det skal broren til mannen min overta, for han har kjøpt vår gamle leilighet. ;)

Herlig med så stor gjensynsglede frå veslejenta mi, ja! :rødme:

Riktig god helg til deg også! :kose:

:Nikke: Godt med bedre plass, ja. Det merker vi også, selv om vi ikke har like mye lagringsplass da ... Kjempedeilig å slippe å bo i 3.etasje, uten heis- kjenner til den. ;)

Utpakking tok iallfall lang tid her, og så er det en slitsom prosess. Men dere kan vel få barnevakt? Det hjelper jo på. :)

Vi tok også med minst mulig møbler, mye bedre å kjøpe nye, pene møbler til det nye hjemmet! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Godt med bedre plass, ja. Det merker vi også, selv om vi ikke har like mye lagringsplass da ... Kjempedeilig å slippe å bo i 3.etasje, uten heis- kjenner til den. ;)

Utpakking tok iallfall lang tid her, og så er det en slitsom prosess. Men dere kan vel få barnevakt? Det hjelper jo på. :)

Vi tok også med minst mulig møbler, mye bedre å kjøpe nye, pene møbler til det nye hjemmet! :Nikke:

Ja, eg gledar meg veldig til å få bedre plass! :) Alt blir berre kaos med ein liten unge i ein sånn trang leilighet som me har budd i fram til no. :sjenert:

Trur nok me kjem til å bruka litt tid på utpakkinga, ja. Og så får me nytta sjansen til å få kasta litt skrot også, med det samme. ;) Me kan heilt sikkert få nokon til å passa I. om me vil det, men me har egentlig ikkje sånn veldig hastverk med å få pakka ut alle tinga. Så lenge me får pakka ut klede og kjøkkenutstyr, så klarar me oss lenge, sidan me kjøper nytt det meste av møblar og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nye huset!!

Gratulerer så mye med nytt hus :)

Tusen takk for det, jenter! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt hus!! :hoppe: Også bare 5 år gammelt, da er det jo skikkelig nytt-NYTT!!! :nigo: Så nye hus finnes nesten ikke her... :sjenert: Her er det meste fra 70-80-årene eller eldre.... ;) Altså; det må som regel til en masse oppussing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med flyttingen. Blir kjempebra når dere er på plass :)

Sikkert greit å venne seg litt til å overlate I. til andre. Stort sett er det verre for oss mamma'er enn for ungene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt hus!! :hoppe: Også bare 5 år gammelt, da er det jo skikkelig nytt-NYTT!!! :nigo: Så nye hus finnes nesten ikke her... :sjenert: Her er det meste fra 70-80-årene eller eldre.... ;) Altså; det må som regel til en masse oppussing...

Tusen takk for det! :)

Huset er faktisk berre 4 år gammalt, seier mannen min. Veldig kjekt når alt er så nytt og fint, og me slepper å styra med oppussing! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flyttingen. Blir kjempebra når dere er på plass :)

Sikkert greit å venne seg litt til å overlate I. til andre. Stort sett er det verre for oss mamma'er enn for ungene ;)

Takk for det! :) Ja, no er me ferdige med flyttinga - gjorde unna den på lørdag. Så då er det utpakkinga som gjenstår. Me har begynt litt med det, men har det meste igjen enda. Me har forresten hatt vår aller første natt i det nye huset! :nigo: Og første natta i nytt hus, sov både me og I. veldig godt!

I dag har eg og mannen min vore og handla fryseboks m.m. til det nye huset vårt. Nytt kjøleskap og ny vaskemaskin har me også fått i hus. Svigermor passa I. i 3 timar, mens me var på handel. Det hadde heldigvis gått veldig fint! :)

Ja, det er absolutt greit at eg får venna meg til å overlata I. til andre innimellom. Eg har jo knapt vore vekke frå I. før! Men i løpet av få dagar, har I. no vore 2 dagar saman med mormora si i fleire timar, og ein dag saman med bestemora si. Og det har gått kjempefint alle gangane! :) Veldig godt å sjå at I. kan ha det greit uten meg også. Ho er kanskje ikkje fullt så mykje mammadalt som eg har innbilt meg. ;) Heldigvis, får eg vel seia! For I. skal snart begynna i barnehage, så då er det heilt klart ein fordel at ho ikkje er totat avhengig av meg.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag rulla I. seg frå mage til rygg for aller første gang! :hoppe: Og ikkje nok med det, men det var med skinna på! ;)

Ein gang for fleire månader sidan (før I. fekk skinne), mista ho balansen då ho låg på magen, slik at ho rulla over på rygg. Men det teller jo ikkje ordentlig! Men motsatt vei hadde I. rulla seg ei heil stund, før ho fekk skinna på. Etter at I. fekk skinne, har ho derimot ikkje klart å rulla seg nokon vei lenger. Ho blir så brei når beina ligg ut til sidene, at ho rett og slett ikkje har klart å rulla seg rundt. Ho får kun hovudet og overkroppen rundt, mens beina blir igjen. Men i dag klarte altså I. plutselig å rulla seg frå mage til rygg likevel, med skinna på. ;) Og me vart like overraska både eg og I., då ho plutselig låg på rygg. I. såg heilt forskrekka ut, der ho låg :fnise:

Det som skjedde, var at I. låg på magen på golvet og leika. Eg sat ved sida av, og tok noko over hovudet mitt, så reiv I. det av. Slik haldt me på ei stund. Den eine gangen sat eg litt oppreist, slik at I. måtte strekka seg ekstra mykje for å få tak i det eg hadde på hovudet. Og plutselig gjekk ho rundt! Flinke jenta mi - det ser ikkje akkurat lett ut å rulla rundt med ei slik skinne på seg.

Det blir kjempespennande å sjå kor fort I. begynnar å krabba, når ho får skinna av seg. I. har blitt så utrulig flink til å koma seg rundt på golvet no. Ho snur seg rundt i ring i ein rasande fart! Og I. forflyttar seg mykje rundt omkring på golvet, ved å skubba seg bakover og til sidene/rundt i ring. Men når det ligg noko framfor I. som ho vil ha tak i, strekker ho fram handa så langt ho greier. Og får ho ikkje tak i det ho vil ha då, så veit ho ikkje heilt kva ho skal gjera. I. har nemlig ikkje heilt skjønt enda at det går an å dra seg framover på golvet. Men eg tippar at ho finner ut av det veldig snart, viss det går like fort framover med den motoriske utviklinga, som det har gjort i det siste.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har I. plutselig begynt å få grineanfall innmellom. Av og til er det fordi ho ikkje får viljen sin. Då blir ho kjempesint, griner, og kastar seg bakover. Men det skjer også av og til at I. begynnar å grina veldig, uten at eg skjønnar kvifor. Merkelige greier. :roll: Får håpa at det snart går over.

Ellers kan I. innimellom grina for å få oppmerksomhet. Trur det var i går eg sat med I. på fanget, og ho var blid og fornøyd. Mannen min ringte, og med ein gang eg begynte å snakka i telefonen, så sette I. i gang med å hylskrika. Eg bar henne på armen mens eg snakka i telefonen, men ingenting hjelpte. Me var berre nødt til å avslutta samtalen. Og i det eg la vekk telefonen, var I. blid som ei sol igjen! Lille utspekulerte luringen min. ;) Eg er ganske overbevist om at I. skreik heilt bevisst, for å få meg til å slutta å snakka i telefonen. Eg hadde nemlig snakka lenge med søstera mi i telefonen litt tidlegare. Då var I. stille lenge, men på slutten av samtalen vart ho lei, og begynte å grina. Så eg trur det at når eg begynte å snakka i telefonen igjen, så fekk I. nok - og ho skjønte nok korleis ho kunne frå meg vekk frå telefonen, ved å skrika. Og det funka jammen også, for I. fekk det som ho ville! :sur:

No er eg så lei av skinna, og håpar så inderlig at I. får den av seg for godt når me skal tilbake på kontroll 18. august! For det første har borrelåsen på skinna blitt slapp, så det er vanskeleg å festa den ordentlig. I tillegg så har I. blitt heilt ekstrem med å riva opp borrelåsen på skinna. Og det er så frustrerande, for det er viktig at skinna sit ordentlig på! Eg seier nei til I. med streng stemme, kvar gang ho river opp borrelåsen - men det hjelper ingenting. Rett etterpå gjer ho det likevel på nytt igjen. :(

I. har også begynt å bli sint når eg tar på henne skinna, etter å ha stelt henne. For så fort eg tar skinna av I. på stellebordet, begynnar ho å ta seg i beina. No i kveld jobba ho hardt med å få tærne inn i munnen, for det har ho ingen sjanse til å klara med skinna på. Og etter mykje strev, fekk I. det til. Men ho blir så rasande når eg tar beina hennar, og plasserer dei inn i skinna. Ho drar beina til seg og protesterer, slik at eg får store problem med å få beina på plass. Og når eg endelig har fått skinna på, blir I. kjempesint fordi ho blir låst fast, og ikkje kan bevega beina som ho vil. Uff, det skal jammen bli fantastisk når skinna er vekke for all framtid!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I. har lært så mykje i det siste, synst eg. No har ho full kontroll på å visa kor stor ho er, klappa i hendene, og å vinka! :) Me kan f.eks spørja I. kor stor ho er, og ho strekker armane i været. Rett etterpå kan me be I. om å klappa, og ho klappar i hendene på sin morsomme, rare måte. ;) Så kan me seia til I. at ho må vinka, og ho vinkar så fint! Me kan seia desse tinga i tilfeldig rekkefølgje rett etter kvarandre, og I. gjer aldri feil. Eg er ganske imponert over at ho ikkje av og til blandar desse forskjellige tinga, og f.eks klappar i staden for å vinka. Men det skjer aldri, I. har full kontroll! :) Flinke jenta mi. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: I dag er I. 9 månader gammal! :strix:

Tida går så ufattelig fort! Tenk av veslejenta mi har blitt så stor allerede. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...