Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #21 Del Skrevet 9. desember 2008 Javel. Jeg er førti og skilt. Sutre! Jeg sier da ikke at det er obligatorisk å sutre om man er førti og skilt! Jeg sier at dersom man er en skilt 40-åring med bekymringer om hvorvidt man vil finne en (ny) livspartner, så er det enklere å ha forståelse for dette enn dersom ungdom i begynnelsen av tyveårene lurer på om de noensinne vil finne en partner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #22 Del Skrevet 9. desember 2008 Lei meg og singel jeg også... Men det er slik det er, bare. De flotte vellykkede menneskene, med selvtilliten på topp og alt det der, det er de som skal føre menneskeheten videre. Det er de genene som er gode å ha. Derfor sitter vi "svake" igjen, uten kjæreste eller noe. Jeg kommer ikke på noen annen grunn til hvorfor jeg ALLTID skal være den som er singel, må jo være noe genetisk dette her... Vel. Jeg er smart, oppegående, pen, har god selvtillit, er på ingen måte "svak". Men har jeg kjæreste? Nix. Jeg regner med at det finnes noen for alle. Det betyr at det ikke er vanskeligere eller enklere for Per eller Kari å finne kjæreste, enn det er for Nils og Guri. Det eneste man kan si, er at de aller fleste finner noen som er på sitt "nivå" (med fare for å bli misforstått her) når det gjelder "penhet", "vellykkethet" og grad av selvtillit. Tipper det er ca. like mange kvinner som menn langs hele den skalaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 11. januar 2009 #23 Del Skrevet 11. januar 2009 HEI :-) Sender dette svaret litt seint ser jeg. Vi er 3 damer fra Nordvestlandet som har laget datingsiden vipdate.no. Her skal vi arrangere treff og masse forskjellig spennende rundt om i heile landet, meld dere inn, her skal vi ha masse morro. Vi er ikke startet enda så der er ikke mange medlemmer, men de kommer. Vi har ikke hverken annonsert eller markedsført oss på noen måte, er nesten ferdig med sidene. Skal etterhvert markedsføre oss overalt :-) " Det er så mange 'singel klubber' på nettet, facebook o.l Hvorfor kan ikke disse fungere fysisk også ? Hatt en singel klubb hvor man gikk ut sammen en god gjeng - som egentlig ikke kjenner hverandre noe særlig. Kunne ikke det vært en start da kansje ? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå