Lille_Lotta Skrevet 20. november 2008 #1 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.lillevinkelsko.no/bronx-gossip-...ort-p-3820.html Selvsagt har de ikke størrelsen min, 37!! Noen som vet hvor jeg kan finne sko som dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #2 Del Skrevet 20. november 2008 er det KUN mulig å få den i strl 38 altså?? Så dumt, da får ikke jeg heller :( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Lotta Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 20. november 2008 Lille Vinkel sko har de kun i str. 39!! Ellers ser det ut til at andre nettbutikker selger de i str. 38, 39 og 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #4 Del Skrevet 20. november 2008 jeg trenger 36/37 strl, game over for meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 20. november 2008 #5 Del Skrevet 20. november 2008 Ikke game over for meg, nå er jeg glad jeg bruker 39! Disse skoene er lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 20. november 2008 #6 Del Skrevet 20. november 2008 http://www.lillevinkelsko.no/bronx-gossip-...ort-p-3820.html Selvsagt har de ikke størrelsen min, 37!! Noen som vet hvor jeg kan finne sko som dette?? Mener å ha sett at DNA har Bronx sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piten_* Skrevet 20. juni 2009 #7 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg var ogsp på leting etter noen bronx sko; ikke akkurat de du lette etter, men jeg fant mine på en utenlandsk side www.shoe-shop.com og grisebillig også!!Kostet 500kr og i Norge måtte jeg ha betalt 1300kr for de.;-) Så lenge skoene ikke koster over 1000kr, slipper du å betale så mye i toll og du kan hente pakken på ditt vanlige poskontor. Hei å hopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piten_* Skrevet 20. juni 2009 #8 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg var ogsp på leting etter noen bronx sko; ikke akkurat de du lette etter, men jeg fant mine på en utenlandsk side www.shoe-shop.com og grisebillig også!!Kostet 500kr og i Norge måtte jeg ha betalt 1300kr for de.;-) Så lenge skoene ikke koster over 1000kr, slipper du å betale så mye i toll og du kan hente pakken på ditt vanlige poskontor. Hei å hopp.. Brandos har også Bronx sko. Er bare å google på Bronx og skonavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piten_* Skrevet 20. juni 2009 #9 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg var ogsp på leting etter noen bronx sko; ikke akkurat de du lette etter, men jeg fant mine på en utenlandsk side www.shoe-shop.com og grisebillig også!!Kostet 500kr og i Norge måtte jeg ha betalt 1300kr for de.;-) Så lenge skoene ikke koster over 1000kr, slipper du å betale så mye i toll og du kan hente pakken på ditt vanlige poskontor. Hei å hopp.. Brandos.no har også Bronx sko. Er bare å google på Bronx og skonavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå