Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Følgende utsagn kommer fra gubben: "De fleste som besøker sånne forum for damer er egentlig menn som utgir seg for å være damer!" Såh, jenter, er det noen av dere som tør innrømme at han har rett?? Litt vanskelig å bevise her, men gi meg minst en god grunn til at du er kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har født to barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 "Har klisterhjerne når det gjelder bursdager - og sitter timesvis i telefonen!" Holder det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Bruker BH fast, hver dag..... Hm...Gode grunner........ *tenke* Tja, hva mer kan jeg si... Tror ikke jeg greier å bevise at jeg er kvinne bare gjennom nettet, jeg..... :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Har innovertiss og støvsuger leiligheten hver dag - holder det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har født et barn og kan gjøre MINST 3 ting på en gang. Kvalifiserer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg kan ikke bevise noe som helst, og har i tillegg et mer mannlig enn kvinnelig reaksjonsmønster. Jeg er nok mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2003 #8 Del Skrevet 17. juni 2003 Følgende utsagn kommer fra gubben: "De fleste som besøker sånne forum for damer er egentlig menn som utgir seg for å være damer!" Ehhh, kunne vært morro å hørt hva slags karakteristikk gubben vil gi oss gutta som er her inne og opptrer som nettopp det, gutter. Er vi egentlig kvinner da kanskje? :o *sjekker etter i buksa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg kan ikke bevise noe som helst, og har i tillegg et mer mannlig enn kvinnelig reaksjonsmønster. Jeg er nok mann. Mangel på bevis er også bevis.. Ikke lett å flashe puppene i den pelsdotten du kler deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 "De fleste som besøker sånne forum for damer er egentlig menn som utgir seg for å være damer!" Og hva så?????? Står det noe i reglene om at det er forbudt????? Så lenge folk "oppfører" seg - så kan de få være her på KG synes jeg. Ellers vil jeg bare si atte jeg er hunkjønn......har sånn derre "innover-greie" jeg også........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 17. juni 2003 Ehhh, kunne vært morro å hørt hva slags karakteristikk gubben vil gi oss gutta som er her inne og opptrer som nettopp det, gutter. Er vi egentlig kvinner da kanskje? :o *sjekker etter i buksa* Skal spørre han! Antar at svaret er noe sånt som: "De er bare ute etter en ting! De stjeler livet ditt, navnet ditt, kidnapper barna dine, voldtar deg, leser dagboka di og bruker fjorten dager på å finne ut hvem du er, hvor du bor, hvem du ligger med, hvilken tannlege du bruker, parfyme-merke og bh-størrelse. De har absolutt ikkeno liv utenom dataen, sparker ikke fotball, kjører ikke bil mens de peller seg i nesa eller nekter å vaske badet sånn som normale menn gjør!" Underforstått: "Faens KG som gjør at kona sitter foran PCen og hamrer på tastaturet isteden for å hamre på andre ting!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 Mangel på bevis er også bevis.. Ikke lett å flashe puppene i den pelsdotten du kler deg med. Jo, jeg har bevis! Hvis du ser riktig godt etter på avataren min, så vil du få øye på treenigheten. Det er de tre klittene mine. :stolt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2003 #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Skal spørre han! Antar at svaret er noe sånt som: "De er bare ute etter en ting! De stjeler livet ditt, navnet ditt, kidnapper barna dine, voldtar deg, leser dagboka di og bruker fjorten dager på å finne ut hvem du er, hvor du bor, hvem du ligger med, hvilken tannlege du bruker, parfyme-merke og bh-størrelse. De har absolutt ikkeno liv utenom dataen, sparker ikke fotball, kjører ikke bil mens de peller seg i nesa eller nekter å vaske badet sånn som normale menn gjør!" Dæven, er typen din synsk????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. juni 2003 #14 Del Skrevet 17. juni 2003 OKDA! Jeg ER mann.. og jeg er BARE ute etter DEG, valla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 17. juni 2003 OKDA! Jeg ER mann.. og jeg er BARE ute etter DEG, valla! Oh, takk jordbær! Hmmmm, hadde aldri trodd det om deg jordbær. Og så det søte nicket også, ikke rart du lokker uvitende jenter rett i fella.. Du er jo til å spise opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 17. juni 2003 #16 Del Skrevet 17. juni 2003 Bevisrekke; - har født et barn - har pupper - når jeg er singel (som nå) har jeg minst en boks iskrem i fryseren - har flere enn en type pålegg i kjøleskapet - kan å lage vafler - greier å kombinere småbarn/skolegang/jobb/tillitsverv/venner/holde kontakt med øvrig familie Fremdeles noen som er i tvil? Salma - 100 % ekte kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 17. juni 2003 Dæven, er typen din synsk????? Nei, bare helt uten fordommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. juni 2003 #18 Del Skrevet 17. juni 2003 Bevis: Har pupper.. Regelmessig mens.. Liker kjærlighetsfilmer.. Drikker Rusbrus.. Liker og shoppe.. Vet opp/ned på en langkost.. Vet hva vaskemaskinen skal brukes til.. Nå er det vel ikke lenger noen tvil..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #19 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg vokser bikinilinjen. (Det hadde ikke et mannfolk klart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 17. juni 2003 #20 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen mann hadde giddet henge her inne så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå