Edie Skrevet 30. september 2011 #7281 Del Skrevet 30. september 2011 Hvis Posten går som den skal, har du pakke i postkassa i morgen Unknown! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 1. oktober 2011 #7282 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvis Posten går som den skal, har du pakke i postkassa i morgen Unknown! Jepp! Tusen hjertelig for en fin pakke Må innrømme at M allerede har fått på dukken den ene bleien..Den passet nemmelig så fint. Hvilken alder passer de til ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. oktober 2011 #7283 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå har jeg lest mange sider her. Superkoselig å se hvordan deres toåringer har hatt det i det siste. Måtte ta meg en pause fra tråden her siden så mange ble gravide, og det ble for tøft for meg å takle. Drømmen om et lillesøsken er høyst levende her også og jeg så for meg å spare til prøverørsbehandling som student... Men i dag har jeg faktisk fått en svakt positiv test Kanskje drømmen ikke er håpløs like vel? Tør ikke helt å tro det enda, har kjøpt skikkelig test som skal tas i morgen tidlig da. Hehe, en svak og en veldig svak strimmeltest på ettermiddagen var ikke helt overbevisende nei. Ikke etter at vi har stort sett har vært prøvere fra mars 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. oktober 2011 #7284 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg skal hvertfall krysse fingrene for deg, Kvist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 4. oktober 2011 #7285 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg krysser også fingrene! Her går alt sin gang, men frøken snupp er litt drama queen om dagen. Ifølge barnehagen er hun rasende sta, og tyr lett til tårene dersom ting ikke går hennes vei. Jeg er ikke akkurat uenig. Samtidig er staheten sjarmerende, for hun gir seg aldri når hun har satt seg noe i hodet. Det førte til at det var ørlite komisk da hun skulle bære den for tunge sekken ned bakkene til barnehagen i morges, og sekken egentlig kom før henne. Men ikke tale om at hun skulle ha hjelp, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. oktober 2011 #7286 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kryssar fingrane her og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 5. oktober 2011 #7287 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kvist, krysser alt som er Her går livet sin vante gang. Tvillingene er også i den sjarmerende "klare selv" alderen og lar ikke mamma hjelpe med alt mulig lenger... JEG slå på lyset, JEG kle på, JEG helle vann osv osv osv.... I går fikk jeg: "JEG skifte bleie"... Nåja, hadde det bare vært så vel :gjeiper: Satt B på doring i går, men han var ikke ikke interessert: "Ikke sitte do!!!" Men det er nå en liten start, har ingen planer om massiv bleieslutt enda, men kan jo introdusere det litt, hvertfal. Ellers er 2-åringene kjempesøte for tiden, de babler og styrer og holder på. Noen ganger blir de rasende og hyyyyyyler og slåss med hverandre, men så etterpå leker de kjempefint sammen og finner på alt mulig rart. Nå har de begynt å gå inn på kontoret vårt og lukke døra, der leker de med bilbane eller Duplo (som står der inne). Har spionert på dem og de sitter så fint på gulvet og prater sammen mens de leker Endret 5. oktober 2011 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2011 #7288 Del Skrevet 5. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2011 #7289 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det er utrulig moro å sjå samspelet mellom sysken ja Og med tvillingar blir det kanskje enno meir spesielt? Mine er i alle fall veldig knytta til kvarandre, sjølv om dei kranglar ein god del... Men dei kan også vera så utruleg skjønne med kvarandre, og eg får høyre frå bhg at eldstemann passar på minsten og er der med ein gong viss nokon er urettferdige mot han. Bleieslutt trur eg ikkje me skal tenkje på på ei stund. Er berre sjeleglad eg har fått eldstemann til å slutte med bleie, eg... Tenkjer eg prøver å øve med potte/do til mini til våren, med håp om at han sluttar til sumaren. Med mindre han viser veldig interesse for do før den tid sjølvsagt, skal ikkje nekte han å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 5. oktober 2011 #7290 Del Skrevet 5. oktober 2011 Krysser fingre for at du har en liten spire i magen din, Kvist Så søtt å lese om hvordan søsknene behandler hverandre og leker sammen Lillegutt kommer til å ha veldig godt av å få søsken, det er en liten utfordring å låne bort lekene sine når vi har besøk. Typisk at nettopp det som andre leker med er det som er mest spennende, helt til man får det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. oktober 2011 #7291 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, heilt utruleg så interessant alt blir når nokon andre har det. Her kan ungane sloss om ein bit søppel, for å seie det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. oktober 2011 #7292 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kjenner det igjen hos guttungen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 5. oktober 2011 #7293 Del Skrevet 5. oktober 2011 I er fortsatt ikke noen storspiser, men det går unna dersom det er utsikter til at hunden kan få restene. Da sier hun "ikke Nene!" og spiser skorpene selv. I dag ble hun forresten rasende/skuffet. Jeg hadde hentet en pakke på posten som inneholdt en jakke jeg hadde bestilt til meg selv. Hun hoppet opp og ned av forventning og maste om at jeg skulle åpne pakken. Da jeg åpnet, og hun fikk se hva det var, begynte hun å hyle, ropte nei, nei!, og slo og sparket på esken. Det var litt vanskelig å holde seg alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. oktober 2011 #7294 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. oktober 2011 #7295 Del Skrevet 6. oktober 2011 Trassete liten kar her og. Og lunta er særlig kort når han er sulten etter barnehagen. Men heldigvis går det forholdsvis fort over igjen, og da er han verdens herligste. Kaptein sabeltann er den store helten om dagen, og jeg tar meg stadig i å nynne på sangene fra filmene på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. oktober 2011 #7296 Del Skrevet 6. oktober 2011 Her er det Postmann Pat det går i. Heller det enn Sabeltann. *Håper inderlig vi slipper unna Sabeltann, men tviler på det* Ja, vi har et anstrengt forhold til den piraten, meg og mannen...men må nok svelge kameler om litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. oktober 2011 #7297 Del Skrevet 6. oktober 2011 Her er favorittane Postmann Pat, Brannmann Sam, Lynet McQueen og Hello Kitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. oktober 2011 #7298 Del Skrevet 6. oktober 2011 Postmann Pat er favoritten også her. Pingu er også populær, og Timmy. Og selvsagt Kitty på alt hun får kloa i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. oktober 2011 #7299 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lurar på kva som er så innmari stas med den katta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. oktober 2011 #7300 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, det lurer jeg også på. Jeg liker ikke klær med Kitty på, men påvirkningen må ha kommet fra et sted, for hun raser bort til hyllene med Kitty-klær på H&M eller Cubus. Kanskje barnehagen er skyld? Er det forresten noe Kitty-greier på tv, også? Vi lar henne se NrkSuper og dvd, og det eneste jeg har sett, er at hun roper "Kitty!" når Musti (eller noe sånt) dukker opp på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå