Gjest Unknown Skrevet 9. september 2011 #7221 Del Skrevet 9. september 2011 Gratulerer Aricept Og lykke til Soon! Får håpe det klaffer raskt (og da blir vi vel kanskje i samme terminklubb igjen) har ikke noe mer å bidra med i dag jeg, er det samme gamle! Håper dere får en fin helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. september 2011 #7222 Del Skrevet 10. september 2011 Takk for lykkeønskninger jenter. Her det for alle penga, til mannens store glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 10. september 2011 #7223 Del Skrevet 10. september 2011 Gratulerer med studieplass, Aricept! Og lykke til med prøvinga Soon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. september 2011 #7224 Del Skrevet 10. september 2011 Lykke til med prøvinga, soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. september 2011 #7225 Del Skrevet 10. september 2011 Skjønner mannen er nøgd, Soon. Her er G ikke i form. Feber og pjusk, og han sover og sover. Har vondt i munnen (jekselen) og halsen (forkjøla), så her er det ikke mye liv. Jeg er ikke i form pga. kvalme og hodepine og mannen skranter... Jaja...godt det er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 10. september 2011 #7226 Del Skrevet 10. september 2011 Gutten min har forresten lært seg å telle til 10 Siden ferien har han pratet som en foss og det kommer flere vanskelige ord og rare setninger hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. september 2011 #7227 Del Skrevet 10. september 2011 Så flink gutt du har effy! Jammen bra vi leide hus med Internett så jeg får blitt med på gruppearbeid og forelesninger til uka. Selv om det er uten noen bøker i det hele tatt. Blir rar ferie det her. Avbrudd av begravelse og studier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. september 2011 #7228 Del Skrevet 12. september 2011 Igår var vi i Løveparken i Givskud. Lillegutt var helt utrolig fascinert. Satt på pappas fang og så alle dyrene. Skummelt og gøy da løven kom helt opp til vinduet... I dag prater han bare om elefanten som sov. Utrolig hva de fester seg ved. Nå er det straks middag før jeg og min bror tar flyet hjem for begravelse i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 12. september 2011 #7229 Del Skrevet 12. september 2011 Sorry, føler jeg spammer tråden her nå.. Men må bare si jeg er imponert over Norwegian; gratis Internett ombord, god plass og nytt, fint fly. Håper det fortsetter med like fine fly når jeg etterhvert skal fly til universitetsbyen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. september 2011 #7230 Del Skrevet 13. september 2011 Huff, E har fått litt "barnehage-skrekk". Gråter veldig når vi leverer han, syns det er så fælt å gå fra han da - uvant, for han har jo alltid vært lett å levere. Det går over veldig kjapt da, men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. september 2011 #7231 Del Skrevet 14. september 2011 Sånn har lillegutt blir her også Soon. Gråt aldri før, selv ikke de første dagene i fjor. Men på ny avdeling nå gråter han innimellom når jeg går. Så hjerteskjærende å se han stå i vindu og gråte og rope etter mamma... Ellers gikk begravelsen bra i går. Det var en flott seremoni i kapellet, presten var strålende og personlig. Tilbake i Danmark i går kveld. Nå skal resten av ferien nytes før det blir full fokus på studier fra søndag (selv om jeg må være med på noen møter både i morgen, og fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. september 2011 #7232 Del Skrevet 14. september 2011 Her er det også gråting ved levering, men egentlig mer brøling og rasing. Det er over på sekunder, før vi er ute av ytterdøra, så det stikker ikke dypt. Jeg har en teori om at de vil markere at de ikke synes det er greit at mamma eller pappa går, og jeg har lagt merke til at leveringen går mye lettere dersom vi ikke bruker for lang tid på den delen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 14. september 2011 #7233 Del Skrevet 14. september 2011 Her har vi også hatt en periode med at ho ikke har hatt lyst i barnehagen og mye skrik. Heldigvis er skrikingen over, og det går somregel bra med levering. Tar litt lengre tid enn før bare. Men jeg hører jo at det går raskt over visst ho gråter Tror ho plutselig ble litt skeptisk til ho ene som jobber der, ho kan være litt kvass. Hygg dere videre med ferie, Aricept! Høres ut som om dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. september 2011 #7234 Del Skrevet 16. september 2011 Her har heldivis ikkje ungane skriki når eg går frå dei enno. Var kun den fyrste gongen eg gjekk frå dei at minste grein litt. Håpar det held fram slik... Her er det meir hyling når dei skal heim, for å seie det slik Skulle tru dei hadde det fælt heime... Men det er veldig deilig at dei trivast så godt i barnehagen. Kjempeflinke ansatte og berre bra foreløpig. Kjenner eg er ekstremt takknemleg for at det har gått så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. september 2011 #7235 Del Skrevet 16. september 2011 Så godt å høre at det går bra i barnehagen imli. Er de på samme avdeling, eller er de delt opp i ulike aldresgrupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. september 2011 #7236 Del Skrevet 16. september 2011 Dei er på same avdeling. Men når alle ungane leiker ute, leiker eldstemann berre med førskuleungane då Han har fått "innpass" i ein guttegjeng der dei andre er 2 år eldre enn han Minsten heng ein del etter storebror, men han har fått seg eit par kameratar sjølv og Han pratar mykje meir no, kjem nye ord kvar dag, og han har sagt setningar med tre ord 2-årskontroll til veka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 16. september 2011 #7237 Del Skrevet 16. september 2011 Her fikk vi beskjed om at barnehagen har begynt med pottetrening nå, to ganger pr. dag. Jeg har jo vært litt bekymret for den biten, for I har bare hylt og vandret avgårde, og blånektet når vi har foreslått at hun skal sitte på do eller potte. Men i barnehagen gjelder som alltid andre regler, og der tilpasser hun seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. september 2011 #7238 Del Skrevet 17. september 2011 Så flott at guttene trives, imli! Moro at I har funnet ut at potte i barnehagen er stas da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 17. september 2011 #7239 Del Skrevet 17. september 2011 Barnehagen til M er dårlige på potte/dotrening. De vet godt at M bruker å få sitte på do, kjenner godt de som jobber der. Og jeg har sagt at ho godt kan gjøre det i barnehagen også visst ho vil. Men de har verken potte eller doring på avdelingen har jeg sett, så tviler på det blir praktisert..De fleste som kommer over på den mellomste avdelingen bruker fortsatt bleie, så kanskje det ikke er så mange som begynner avvenning så tidlig. M har nesten sluttet å sove kvilen sin i helgene, men sover 1 1/2 time i bhg. Hvordan er det med deres barn og soving? Er det noen som sover ennå? Akkurat i dag skulle jeg ønske ho kunne ta seg en dupp, for jeg kunne trengt en selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. september 2011 #7240 Del Skrevet 17. september 2011 E sover fortsatt dupp, en time både hjemme og i bhg. Men vi har begrenset det til den timen, og ikke etter kl 13.30, for å gjøre kveldslegginga lettere. Han forteller oss så mye nå, veldig artig. Vi satt og spiste middag etter bhg en dag her, og så sier han: "Ias (hans måte å si navnet sitt på) våken med ongan". Så jeg spurte om han ikke hadde sovet i barnehagen den dagen. Han svarte "Ja". Pappan hadde glemt å se etter på lista, så jeg spurte dagen etter. Og jada, han hadde ikke villet sove, men hadde bare slappet av litt på en madrass Jeg syns det er fantastisk med den kommunikasjonen han begynner å få, veldig artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå