Saeria Skrevet 5. mai 2010 #4341 Del Skrevet 5. mai 2010 Barn er stor butikk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 5. mai 2010 #4342 Del Skrevet 5. mai 2010 Her er første hjemmelagde fiskebollemiddag fordøyd. Nå kan jo L begynne med litt melk og slike ting, så jeg tenkte jeg skulle prøve på det. Og det var en stooor suksess , han spiste en svær potet, tre fiskeboller, gulerøtter og saus. Var helt målløs der jeg satt jeg, gutten spiser jo like mye som meg. Veldig glad vi har sluppet unna matnekt og denslags. Han spiser veldig godt og spiser pupp, 4-6 brødskiver, grøtmiddag/vanlig middag og ca 300 ml nan pluss masser av vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 5. mai 2010 #4343 Del Skrevet 5. mai 2010 Wow, det var noen dyre bokstaver Spice! Vi koker ikke flasker, de går i oppvaskmaskinen. Gutten din har virkelig matvett Minnie :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2010 #4344 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er gutten som har matvett, Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 5. mai 2010 #4345 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, han er ekstremt glad i mat. Rart han ikke veier mer enn han gjør, men han er jo veldig aktiv da. Er vel lik sin far som har en enorm forbrenning. Vi koker heller ikke flaskene, kjører de i oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. mai 2010 #4346 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror coop sine kom best ut i tv2 hjelper deg testen, kappahl sine har jeg aldri hørt om, hvilke test er det? Tv2 hjelper deg, begge de to testene jeg så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. mai 2010 #4347 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi kjører flasker i oppvaskmaskinen. --- Du må ha en lang og slank gutt, Effy - E er (sist jeg målte) 8800g og 67,5cm...tror jeg det var - kompakt liten klump i forhold til din Samtidig har han mistet mye av valkene han har hatt, for han er veldig aktiv og reiser seg overalt - lurer på om han har mye muskler jeg altså --- Snakker om matvett ja, Minnie Så godt. Det har E også, men han spiser nok litt minder enn L. Idag f.eks spiste han: 1 brødskive med prim + 100ml mme Grøt m/fruktmos + litt appelsinsaft (hjemmelaget av egenpresset appelsin+vann) 200ml MME + litt banan Helt Middagsglass + litt appelsinsaft Grøt m/fruktmos + litt appelsinsaft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4348 Del Skrevet 6. mai 2010 Hverdagslykke er å ha en liten gutt som ligger på gulvet og sier gagagaga til boken sin, før han strekker seg opp på armene sine og gir mammaen sin et kjempestort smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. mai 2010 #4349 Del Skrevet 6. mai 2010 Her er hverdagslykke at lillegutten ligger på gulvet og leker med lekene sine istedet for å reise seg opp og GÅ langs sofaen ved å støtte seg.... Skumling altså - får håpe vi får låne lekegrinda til ei venninne - for jeg kan jo ikke gå på do en gang uten at han skal reise seg og ramle pladask i gulvet med hodet først. Blitt noen fall disse dagene, han er jo så rask så vi rekker ikke reagere før han har reist seg og falt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 6. mai 2010 #4350 Del Skrevet 6. mai 2010 Var det du Saeria som nevnte at gutten din plutselig begynte å sove av seg selv uten hjelp? Jeg har jo bysset som bare det på dagtid de siste 5 mnd, men plutselig i forrige uke så bestemte han seg for at nå skal han sovne selv! Han nekter faktisk å bli bysset Så nå kan jeg bare legge han i senga, så finner han søvnen iløpet av 2-10 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 6. mai 2010 #4351 Del Skrevet 6. mai 2010 Så flott da Effy! Lillemann her brukte å sovne av seg selv, men i det siste må jeg enten rugge vogna/senga eller sitte inne hos han i 10-15 minutter. I natt fikk han for seg at han ikke ville sove igjen (kl 1 ) og jeg holdt vel på en time med å gå inn og ut av rommet hans. Ferber light. Gikk inn og sa at han måtte sove for så å gå ut igjen. Ville ikke rugge senga hans eller stryke på han for at han skulle sovne, for jeg vil gjerne han sovner uten at han trenger hjelp til det. Siden han verken er syk, våt eller sulten, bør han kunne sove natta over nå. Siden han i det siste også sover mindre på dagene (maks 1.5-2 timer tilsammen), trenger han nattesøvnen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 6. mai 2010 #4352 Del Skrevet 6. mai 2010 Og apropos søvn: Ca hvor mye sover de iløpet av et døgn? Her varierer det fra 12 1/2- 14 timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4353 Del Skrevet 6. mai 2010 Jepp, det var G som plutselig klarte å finne søvnen selv. Det hender jo ofte at han ligger og prater litt, turner og roper på meg fordi smokken har rømt, men jeg trenger ikke være der til han sovner. Godt din også klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 6. mai 2010 #4354 Del Skrevet 6. mai 2010 J sover stort sett 11-12 timer om natten + 2,5-3 timer om dagen fordelt på 1-2 lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 6. mai 2010 #4355 Del Skrevet 6. mai 2010 Her soves det fra 11,5-12 timer om natta og 3-4 timer om dagen. Så 15-16 timer i døgnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 6. mai 2010 #4356 Del Skrevet 6. mai 2010 M sover ca 12 timer på natta + 4-5 timer på dagen..16-17 timer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4357 Del Skrevet 6. mai 2010 Her soves det normalt 11-12 timer om natta og 2-4 timer om dagen, så 13-15 timer i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. mai 2010 #4358 Del Skrevet 6. mai 2010 Og så kommer jeg som alltid med min anti-sove-baby, og kan fortelle at han sover ca 11-12 timer på natta og 1-2 1/2 timer på dagen, så max 14 1/2 time i døgnet - men da har jeg tatt i litt på dagsovinga... --- Vi styrer fortsatt veldig med sovingen - han vil bare ikke finne roen på kvelden og bare griner og styrer Kjenner jeg begynner å miste tålmodigheten egentlig. Jeg går litt rundt med han (ca 5 minutter) til han tydelig er trøtt, gjesper etc. Legger han i senga og der ligger han bare og fjaser og tuller, leker med smokken, snur seg, sutrer, turner og så ender det i grining. (jeg er i rommet hele tiden). Tar han opp, han roer seg som regel fort, kan til og med sovne tvert jeg tar han opp...og nå har vi prøvd å avvenne byssinga i straks 3 uker... 9kg er ganske tungt å gå å bære på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. mai 2010 #4359 Del Skrevet 6. mai 2010 E har hatt litt melkenekt idag Aldri skjedd før at han ikke vil ha mat/melk. Vanligvis får han 365ml mme pr dag men idag ville han bare ha totalt 175ml... fordelt på 3 flasker...merkelig. --- I morgen skal jeg på spa Gleder meg sånn. Fikk gavekort av kjære til jul, men har ikke rota meg til å dra før nå i morgen da - men det skal iallefall bli deilig - full kroppsmassasje med avslappende oljer...digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4360 Del Skrevet 6. mai 2010 Kos deg på spa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå