Saeria Skrevet 18. april 2010 #4081 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, her skal en del skap få sikring, og kontakter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. april 2010 #4082 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg tror jeg må ut for å kjøpe gulvteppe. Jeg liker ikke tepper på gulvet, men nå ramler hun i ett kjør, også ned fra lekematten, og det blir hardt og vondt. Jeg skulle ønske hun snart lærte å bevege seg framover, for det blir utrolig mye sutring og klaging når det går bakover og i ring, og hun ikke kommer seg noen steder fra sittende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2010 #4083 Del Skrevet 18. april 2010 Eneste teppet vi har er det som er under salongbordet. ellers har vi en treningsmatte han er litt på da. Men nå er jo vår tydeligvis tilfreds med å bare komme seg rundt i ring. Hvertfall store deler av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 18. april 2010 #4084 Del Skrevet 18. april 2010 Huff ja, det blir mye tryning. Men det hører med, og det høres nok verre ut enn det er. L er ganske tøff sånn sett, men han må jo bare lære seg å være "forsiktig". Vi prøver å redde de verste fallene, men han detter jo på rumpa først, så han går ikke rett i bakken. Idag la jeg han før jeg skulle dra rundt halv syv, da hadde han visst lagt i nesten en time å lekt/skravla for seg selv der inne før han slokna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. april 2010 #4085 Del Skrevet 19. april 2010 Vi har ikke et eneste gulvteppe i huset, men ser ut som det går bra for lillegutt for det. Litt glatt, så han sklir en del når han krabber, men han lærer seg vel det bedre etterhvert også. Vi sier en del nei om dagen vi også. Men han skjønner det ikke enda. Han bare ler.. og fortsetter med det han holdt på med. Vi har sikret skap og alle stikkontakter og slikt, men det er alltid noe som er morsomt som han ikke får lov til. Som f.eks. å trykke på get-boksen, eller plaske med vannet i vannskåla til bikkja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 19. april 2010 #4086 Del Skrevet 19. april 2010 Snuppa satt på badet og gnagde på potta i morges. Nå er den ubrukt til formålet, men det så litt komisk ut. Og så river hun ledningen ut av MACen, og spiser på den. Og inneskoene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 19. april 2010 #4087 Del Skrevet 19. april 2010 Dere som har flydd med små barn før; har dere noen generelle tips? Hvordan fungerer det med mat på flyet, kan jeg ta med middag og fruktmos i en boks, og får jeg varmet det opp? Prøvde å sjekke nettsidene til norwegian, men der var det vanskelig å finne fram synes jeg, så jeg prøvde å ringe men da ble jeg bare henvist til nettsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 19. april 2010 #4088 Del Skrevet 19. april 2010 Lillegutt her kommer seg kun bakover enda han så det er fremdeles forholdsvis trygt ifht stikkontakter og ledninger. Men får han først tak i noe går det i gulvet. Han er jammen sterk i klypene. River snart av meg alt håret. Var i dåp i går og han klarte da å bite meg i leppa (tror da at han nusser meg) samtidig som han rev av meg et jafs med hår. Holdt nesten på å rope høyt midt under prekenen Han er en riktig kosegutt og elsker å sitte på fanget og bare kooose. Han har også startet å si mamma nå så jeg er så stolt. Herlig å høre stemmen hans si et ordentlig ord for første gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #4089 Del Skrevet 19. april 2010 NiChia: Hva med å ta med sånn mellommåltid fra Småfolk, bolognese. Den kans spises kald. Det kan jo fruktmosene også. Eller godtar ikke mini det? G har også sagt mamma de siste to dagene. Om det er helt bevisst er vi ikke sikker på, men når han har følt seg forulempet pga. av noe, så har han hengt med leppe og ytret "uuuuuuhhh...mamma!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 19. april 2010 #4090 Del Skrevet 19. april 2010 Oi, så flinke deres unger er som har begynt å si ord. Føler det er et stykke unna for J. Vi har flydd mange ganger, men det har kun vært flygninger på 1 time, og da har vi timet det sånn at han ikke trengte mat på flyet (har ammet da ). Når vi skal fly til Italia i sommer tenkte jeg å ta med en banan og en brødskive el. liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 19. april 2010 #4091 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Dere som har flydd med små barn før; har dere noen generelle tips? Hvordan fungerer det med mat på flyet, kan jeg ta med middag og fruktmos i en boks, og får jeg varmet det opp? Prøvde å sjekke nettsidene til norwegian, men der var det vanskelig å finne fram synes jeg, så jeg prøvde å ringe men da ble jeg bare henvist til nettsidene. Det står info på avinor sin nettside. Siden vi hadde flytid på over 6 timer på dagtid hadde jeg med ganske mye mat og det var ikke noe problem i sikkerhetskontrollen. Jeg hadde med: 1 glass med småfolk spiseklar grøt 1 middagsglass 2 fruktmos 1 full tutkopp med vann + grøtpulver. Det er mye mat på 6 timer, men jeg hadde med litt ekstra hvis det skulle bli forsinkelser. Jeg er usikker på hvordan det er å få varmet opp mat i flyet, men varmt vann har de iallefall. Det er ikke sikkert jeg hadde lov til å ta med vann i tutkoppen til lillegutt men det var ingen som sa noe om det:) Mine tips når dere skal fly: - Ta med enkel mat (spiseklar mat, fruktmos etc.) - Sørg for at babyen bruker smokk, drikker eller ammes ved takeoff/landing pga trykket. - Ta med en ny spennende leke på flyet. Ellers er de flybladene og spyposene også veldig spennende.... Endret 19. april 2010 av effy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 19. april 2010 #4092 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har flydd en del med babyer, og anbefaler å ta med mat du ikke trenger å varme opp. Jeg fikk varmet opp en flaske første gang jeg fløy, og den kom tilbake omtrent kokende. Den ble vel ikke drikkeklar før etter at vi hadde landet. Ellers er det egentlig lurt å mate dem på flyplassen, slik at de er mette på selve flighten. Sjansen er da stor for at de sovner. Det er mye styr å mate dem på fanget, når det er veldig trangt. Et godt tips er en flaske med velling. Det metter og er enklet og gi på flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 19. april 2010 #4093 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg er bare innom for å skryte litt av meg selv! For i dag har jeg begynnt ett nytt og bedre liv, helt sant! Jeg begynnte dagen med en økt sammen med Jillian Michaels og jeg skal love at ho var beintøff med meg så nå kjenner jeg at gangsperra kommer sigende... Men vi skal ha en økt hver morgen i en mnd fremover, gleeeder meg til å se resultat Jeg skal også ha en trilletur hver dag og kanskje en liten kveldstur eller styrkeøkt, men de blei ikke noe av i dag.... Også har M vært en engel å legge i dag, håper vi er tilbake til der vi var Endret 19. april 2010 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #4094 Del Skrevet 19. april 2010 Så flink du er. Jillian vet å få en sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 19. april 2010 #4095 Del Skrevet 19. april 2010 Her har fortennene nå brutt gjennom, og jenta har vært en helt annen de to siste nettene. I morges måtte jeg vekke henne kl 07, og det var bare koselig å ha henne liggende ved siden av meg i senga. Det er jo så god plass når mannen er borte. På babysvømmingen ropte hun sånn at en liten baby ble redd og begynte å gråte. Man legger ikke henne på rygg i garderoben ustraffet, må vite. Etter svømmingen nedverdiget hun seg til og med til å spise noen biter, etter å ha snurpet sammen munnen til alle mine forslag tidligere i dag. Nå sover hun, og vi har endelig senket sengebunnen, for nå begynte jeg å bli redd for at hun skulle heise seg opp og stupe over kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #4096 Del Skrevet 19. april 2010 Grattis med tenner! G begynte å gneldre han når jeg la han på rygg. Ikke fordi det var så fælt, men fordi han var trøtt og de andre ungene gråt. Vi dykket under vann i dag, trente på livredning, hoppe/falle uti fra kanten og finne veien til land, og så sang vi faste sanger. Han storkoste seg, men vi merket at han har blitt litt surklete i brystet. Ikke av svømmingen altså. Han brakk seg litt når han svelget unna noe vann, og da kom det opp litt slim. Blankt og klart, men vi ringer nå fastlegen i morgen tidlig. Man hører ikke så godt at han er tett i brystet, men vi kjente det tydelig i dag når vi var på svømmingen. Kanskje det er litt av forklaringen på flere netter med kavesirkus om natta? De små blir jo ofte tettere når de ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 20. april 2010 #4097 Del Skrevet 20. april 2010 Litt av en bajas vi har i hus om dagen. Nå i dag har han gått fra ledninger, til hyller som det skal plukkes ting fra, til å dra ned pc ledninger til duk-riving...og klokken er bare kvart på 8.... Oppmerksomhetssyk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #4098 Del Skrevet 20. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 20. april 2010 #4099 Del Skrevet 20. april 2010 ...og her sitter hun under bordet og sutrer. Hun kommer seg jo ingen vei, og blir veldig frustrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #4100 Del Skrevet 20. april 2010 Min snurrer rundt i ring og sier babababababababb. Kan nevne at han nå har gjort kål på samtlige strømpebukser. Alle har hull ved tærne etter to små tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå