Gjest Unknown Skrevet 1. november 2011 #7361 Del Skrevet 1. november 2011 Har noen av dere leandervugge? Eller vet hvor mye den veier? Jeg har et punkt i taket som jeg kan henge 15 kg i, tror dere at vuggen med baby blir tyngre enn det? Jeg googler og googler men finner ingenplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. november 2011 #7362 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg synes det høres litt lite ut; i tillegg til vuggen må du jo også legge til vekten på babyen, madrass osv, og da er det greit med litt sikkerhetsmargin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 1. november 2011 #7363 Del Skrevet 1. november 2011 Åhhhh, nå er jeg så trøtt og sliten at jeg har krøpet til køys. Har vært mye alene med ungene de siste ukene og er sliten. De minste har også klart å herje litt på natten (igjen) pluss at storebror har kastet opp natt til lørdag. Nå merker jeg at jeg er litt gåen og det var en litt sinna-sliten mamma som la ungene i kveld.... Liker ikke være kjeftete, men det er vanskelig å unngå av og til.... MEN i morgen er en ny dag og en god natts søvn gjør sikkert underverker. Nå skal mannen være hjemme om kveldene resten av uka, da er alt så mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. november 2011 #7364 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Kjenner godt til det der, Caramba. Eg har vore åleine med ungane i 3 veker i strekk no... Og med studier og greier i tillegg, snart eksamen, då blir ein litt Kjenner eg gler meg til juleferie... Endret 1. november 2011 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 2. november 2011 #7365 Del Skrevet 2. november 2011 Det er veldig bra at du er i full sving med studier, Imli. Hvordan er det å være i gang? Er det deilig å komme seg litt ut av huset og holde på med egne ting? Jeg har vist rett og slett blitt syk! Det går en lei omgangsyke på jobb, og i natt var det ganske klart at jeg også var smittet. Er hjemme fra jobb i dag og ungene i bhg, ahhhhh..,, ligger på sofaen og er slapp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. november 2011 #7366 Del Skrevet 2. november 2011 God bedring, Caramba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. november 2011 #7367 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg har hostet i to måneder, samt slitt med tette bihuler, hodepine og ergo lite søvn. Natt til å går gikk jeg i bakken, og fikk voldsomme halssmerter, frostrier og høy feber, så selv om jeg gikk på jobb i går (jada....) ringte jeg legen, og fikk time samme dag. Enden på visa er 10 dagers sykemelding og like lang antibiotikakur, og legen var litt streng, og sa jeg burde passe bedre på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. november 2011 #7368 Del Skrevet 2. november 2011 God bedring, Honesty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 2. november 2011 #7369 Del Skrevet 2. november 2011 God bedring, Honesty! Har akkurat sovet tre timer på sofaen. Når skjedde det sist, tro? Hadde tenkt å rydde litt, men kommer meg knapt opp fra liggende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. november 2011 #7370 Del Skrevet 2. november 2011 Du trengte det garantert! Jeg sov helt til 8 i morges, og var helt himmelfallen selv, men jeg antar det var bra. Nå skal vi straks i møte med megler for å skrive under de siste salgspapirene på leiligheten, og så skal vi hente I. Mannen jobber fra 16-23 i dag, så da blir jeg alene med henne, men jeg har en plan om at vi skal lage fruktsalat, for det er fryktelig stas om dagen å dele ting opp i biter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 2. november 2011 #7371 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg synes det høres litt lite ut; i tillegg til vuggen må du jo også legge til vekten på babyen, madrass osv, og da er det greit med litt sikkerhetsmargin. Søren da, jeg hadde håpet på at det skulle bli en kjempeenkel løsning! God bedring Caramba og Honesty, aldri noe gøy å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. november 2011 #7372 Del Skrevet 2. november 2011 Det er veldig bra at du er i full sving med studier, Imli. Hvordan er det å være i gang? Er det deilig å komme seg litt ut av huset og holde på med egne ting? Det er veldig deilig Eg storkosar meg stort sett som student, berre litt hektisk akkurat no. Men det er veldig deilig å få kome seg ut litt, og ikkje minst få prate om anna enn ungar, og bruke hjernen Følte nærmast at all intelligensen min forsvann ut med våkenetter og bæsjebleier, så godt å kjenne at hjernen fungerar igjen God bedring til alle sjuke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 3. november 2011 #7373 Del Skrevet 3. november 2011 God bedring, Honesty og Caramba - viktig å ta litt vare på seg selv innimellom. Her har vi fjernet ene "veggen" på sprinkelsenga, og det går over all forventning. Har stått opp ett par ganger på en liten uke, men går raskt tilbake i seng når vi sier at han må. Og så står han opp på morgenen, og setter seg til med sabeltann på iPaden mens vi kan slumre en liten time til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. november 2011 #7374 Del Skrevet 5. november 2011 Det høres ut som drømmemorgener Soon! Gleder meg til vi kan ligge litt i senga på en søndagsmorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. november 2011 #7375 Del Skrevet 7. november 2011 Da er nok en uke borte fra mann og sønn med studier unnagjort. Alltid så inderlig godt å se dem igjen. Uff, eksamen i morgen. Og jeg har ikke sjangs til å bestå. Skikkelig rar og ekkel følelse. Jeg har alltid vært skoleflink og kan skryte på meg dobbeltsifret antall seksere fra videregående, A og B fra høyskolen, men nå... Føler jeg er in way over my head... Ingen god følelse. Usj og isj... Godt jeg har to forsøk til. Men liker absolutt ikke følelsen av å ikke mestre ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2011 #7376 Del Skrevet 7. november 2011 Lykke til, uansett magefølelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 7. november 2011 #7377 Del Skrevet 7. november 2011 Lykke til i morgen, Aricept! Kan jo være at du består selv om du har en dårlig følelse Vi er så fæle i helgene at vi står opp og setter på barneTV til M, også legger vi oss og slumrer litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. november 2011 #7378 Del Skrevet 7. november 2011 Og vi har både Byggmester Bob, Thomas tog og Postmann Patpå DVD. Ellers må jeg si dette svangerskapet har vært annerledes enn det med G. Jeg er fremdeles plaget med kvalme og er sykmeldt, svangerskapshodepinen har kommet de siste ukene og bekkenet er veldig vondt med både løsning og låsninger som sprer seg til nakken! Jaja. Er vant til å være i halvkoma og regner med den lille er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2011 #7379 Del Skrevet 7. november 2011 Eg brukar å seie at eg ikkje har sovi ei heil natt på 3,5 år, er ikkje langt frå sant heller... Lurar verkeleg på når desse ungane har tenkt å sova skikkeleg om nettane. Er det ikkje den eine så er det den andre, mest minsten, men viss han ein skjeldan gong søv bra, kan du banne på at eldstemann søv dårleg. I natt sov eg max 4 timar, og var opp og ned, og veksla mellom senga mi og senga til eldstemann når det blei for trangt. Dei er heldigvis ikkje vakne lenge av gongen, men det går skjeldan meir enn 3-4 timar utan grining og mas. No er dei i tillegg forkjøla... Lukke til på eksamen, Aricept! Tippar det går betre enn du trur! Eg har eksamen om litt over 3 veker og derifrå går det slag i slag fram til jul...Siste eksamen 16/12. Skal bli deilig med lang juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. november 2011 #7380 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, Eksamen i morgen, så 9. desember, så midten av januar. Ikke noe juleferie. Men får en "gratis" fridag pga 2. juledag, så en ekstra lesedag der i alle fall... Ganske noe annerledes å studere 100 % med 50-60% jobb ved siden av, pluss mann og barn, enn bare meg selv å tenke på da jeg studerte sist med kun noen jobbvakter i uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå