Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink gutt, Aricept.

Og godt å høre at alt står bra til i magen din, Saeria.

Vi har økt dagsovinga igjen vi. Gikk ned til en time før sommeren, men ser at det påvirker ikke natta om han sover

Lenger, så da har vi økt til en og en halv time - det er ikke alltid han sover så lenge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går natt-sovingen som en drøm, bokstavelig talt, he he. Endelig litt nattero for oss. Det hjalp veldig å legge dem på hvert sitt rom også. Nå kan vi hente litt krefter igjen... Kjenner det gjør godt med søvn. De våknet kanskje en/to ganger nå også, men det går fort å roe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Caramba, det var på tide ;)

Mini søv i grunnen greitt no. Vaknar ein gong rundt midnatt trur eg, og kjem inn til meg og ligg der fram til han vaknar ein gong mellom 6 og 7. Skulle sjølvsagt ynskje han sov heile natta i eiga seng, men det kjem vel det og. Heldigvis kjem han inn til meg av seg sjølv, så eg slepp å stå opp, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slet litt med å få sove i går, selv om hun forsøkte. Hun vil at vi skal ligge der og holde henne i hånden, men legger seg pent ned. Allikevel merket jeg at hun strevde. I dag fikk jeg vite at hun hadde sovet en halvtime i barnehagen, så det var tydeligvis greit å kutte ut luren til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lå guttungen inne hos oss mesteparten av natta. Noen netter gjør han det, andre ikke. Han sov heldigvis pent og pyntelig, for noen netter turner han verre enn en gymnast!

Til mannens skuffelse vil G bare "lalle mehhh" i ukedagene, ikke i helgene, så guttungen våknet ikke før kvart på åtte, slik at mannen ble veldig sen på jobb. Derfor skal jeg hente alene i dag, selv om jeg er sliten, slik at mannen får hentet inn en halvtime ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt typisk med unger som må vekkes i ukedagene, men som spretter opp før sju i helgene. :sukk:

I har begynt å insistere på å tisse på potte hver gang vi skifter bleie, og jeg er superfornøyd, for det må da være en super begynnelse? Jeg er litt usikker på stegene herfra, men det viktigste er at hun vil det selv. De sitter også på potte to ganger pr. dag i barnehagen, men der er potta foreløpig sørgelig tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink hun er, Honesty! :smilbla:

I dag hadde G gjort kjempebæsj på potta etter formiddagsluren. Så imponerende var den visst at alle ungene på avdelingen måtte se på den, hvorpå de utbrøt "OJOJOJ!" alle som en! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke var det høstferie her, og dermed lite barn i barnehagen. Det resulterte i at alle avdelingene var samlet flere av dagene. Så en av dagene jeg hentet kom en av de ansatte bort til meg (som vanligvis ikke er på lillegutts avdeling); jeg må bare si til deg - du har verdens herligste unge. Vi har pratet og kost oss sånn i dag. Den blideste gutten i barnehagen!

Stolt mamma! :hjerte: Og hjertens enig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med sånne tilbakemeldinger.

Her et det to syke to- åringer som er hjemme med meg. Skjønt akkurat nå leker de fint og virker piggere, tror B (som ble syk først) skal i bhg i morgen, han har så langt vært feberfri i dag. J er varm så da blir det oss to i morgen. Koselig å bare ha en unge hjemme, vi koser oss veldig når vi kan vie tid til bare en.

Jeg har forresten fått ny jobb, hurra! Går opp 100 000 i lønn, så jeg er fornøyd. Seff blir det spennende også, har litt sommerfugler og håper jeg mestrer det. Begynner 1. feb, så har litt tid til å roe ned i gamle- jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så koselig med sånne tilbakemeldinger, Aricept ;)

Og grattis med ny jobb, Caramba.

Eller inget nytt å melde herfra - vi er harde prøvere om dagen og håper på positiv test om ikke så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, gratulerer ViljaH :klem:

Kjente jeg ble litt "misunnelig" nå altså...

Krysser fingra for at spira sitter ja, og for at den snart sitter her også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...