Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Gratulerer unknown :klem:

Og god bedring saeria, det hørtes ikke godt ut.

Ang toårskontroll, Jeg ringte og bestilte time selv jeg, fordi jeg ville ha det litt i nærheten av toårsdagen.

Pga kapasitet ligger de egentlig to til tre Mnd etter her, men vi fikk time neste fredag. Blir spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Unknown! Så spennende :)

imli: det er ikke noe resistensoroblematikk med Hedrin, så det er nok greit. Trodde du hadde brukt malation/ Prioderm.

Alt gikk fint på 2-års kontrollen i går. Frisk og normal. 14,4 kg og 88 cm (sånn ca, han ville ikke stå stille, vi hadde målt han til over 90 cm hjemme, så er sted midt i mellom kanskje...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! Vridd eggstokk hørtes ikke godt ut! Håper det går bedre med deg, Saeria.

Grattis til alle gravide og alle som har vært på UL! Artig å lese om dere.

Ingen 2-års kontroll i sikte her heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøster var fornøyd med språket. Hun maset litt om at vi måtte være mer aktive med språktrening, men ikke så mye som før... Han var jo ikke akkurat pratsom denne sjenerte gutten vår.

Min bestefar døde i dag tidlig. Han hadde vært dårlig lenge, og det var deilig for den 87 år gamle kroppen å få hvile. Men det er fryktelig trist.. Snille, gode bestefaren min er borte.

Og ferien vår blir amputert. Må fly hjem midt i ferien for begravelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer, aricept. :klem: det er ikke så lenge siden min morfar gikk bort heller, men etter en del år med demens og 98 år levd, så var det i grunnen godt at han fikk fred,men klart det er trist åkke som.

Jeg tviler på at G kommer til å plapre som han pleier når han skal på kontroll også. Han er nemlig ikke videre begeistret for helsesøster, og da vil ha IKKE si stort, men bare sitte fanget til mammaen sin. G er også sjenert hvis det er i større grupper, eller rundt fremmede, men stortrives i barnehagen og på den lille avdelingen. Han er blitt tøffere når han er ute og de andre avdelingene er der også, men det er tross alt vante omgivelser, og der får han ikke stikk i låret som hos den dumme helsesøstera. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsesøstre er råskumle, for de stikker. I hylte hver gang helsesøster forsøkte å få øyenkontakt med henne sist vi var der, så jeg tviler på at hun er villig til å si noe som helst. :fnise:

@Aricept: Kondolerer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er på ferie og prøver å kose oss. Flybilletter er i orden til begravelsen, så da føler jeg at det ikke er så mye mer jeg kan gjøre.

Lillegutt har fått sitt første herpesutbrudd. Skikkelig forkjølelsessår på leppa og sår i munn stakkar. Ikke lenge siden han hadde fot-hånd-, og munnsyke. Nå er det ny runde med lite mat og mye vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lillegutt. :klemmer:

Jeg er ørlite sliten etter en maratonhelg alene, men nå er heldigvis mannen hjemme, og jeg tror han har noen pusterom i dagene som kommer, slik at han i det minste kan ta litt bringing og henting i barnehagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koser oss på ferie. Var i Legoland i går, og det var stor stas :) Særlig å kjøre tog og tårn og båter.

I dag var vi i Tyskland. Tok turen innom et apotek siden han hadde fryktelig vondt av blemmene på tunga i går. Fikk en mikstur som tydeligvis virket litt med en gang. Mye mindre gråting i dag, og han har spist annet enn bare is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere på ferie, Aricept. :) Tyskland er fine greier.

Her er vi inne i nok en "neineineinei...."-periode, og alt blir møtt med "nei" og hoderisting nesten uansett hva det er. Det er slitsomt, og medfører ofte at vi må ta henne under armen, men det går vel over igjen, som de andre fasene har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så noe veldig moro opp i alt det triste;

Jeg har kommet inn på skolen! :hoppe: Jeg var på reserveplass og trodde ikke jeg hadde sjangs i havet. Derfor ble det ferie. Nå har vi egentlig ikke råd, så nå blir det vann og knekkebrød resten av året.... Men hurra!, nå er jeg mastergradstudent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :)

Spennende, og skummelt... Var liksom så innstilt på at det ikke gikk i år. Hadde søkt og kommet inn på andre kurs jeg skulle ta for å øke poengsummen min. Men nå blir det fulltidsstudie. Må søke jobben om femti prosent permisjon så fort jeg kommer hjem fra ferie. Blir tøft med 100% studie, 50% jobb og lillegutt... Men gleder meg til å studere igjen. Men ser fra pensumlista første semester at dette blir tøft. Men så GØY!! :danse:

Soon; masse lykke til med prøvinga. Håper det klaffer fort. *krysse-fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...