Saeria Skrevet 24. mai 2010 #4541 Del Skrevet 24. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #4542 Del Skrevet 24. mai 2010 I dag har S begynt å krabbe! Han har tatt eit krabbesteg eller to tidlegare, men ikkje noko skikkeleg. Men i dag, ute på plenen, der det ikkje var så lett å krype, krabba han fleire meter! Kjempemoro. Og då me kom inn krabba han litt der og. Så no er han nok snart over på berre krabbing. Får ta han med ut oftare så han kan øve seg på graset Då er han faktisk på utviklingsnivå med storebror igjen, då han var på den alderen. S har jo liggi etter ei stund. Eldstemann var så tidleg med å krype, berre rundt 6 mnd, men han krabba ikkje før han var rundt 8,5 mnd han heller, akkurat som S Men størsten kunne både stå og gå med støtte før han kunne krabbe då... S står berre på knærna. Nettane er så der... Han sovnar som regel greit, men vaknar og vil ha pupp minst to gonger som regel og ender så og seie alltid opp i senga mi. Me mannar oss opp til nattavvenning, snille foreldra mine skal hjelpe meg; skal bytte på å ta han om nettane... Og fyrste natta skal mamma ta han, og eg skal få ligge på eit eiga rom og SOVE!!! Gud, eg gler meg vanvittig til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2010 #4543 Del Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer med krabbende gutt! Supert at foreldrene dine stiller på nattavvenningen også da. Kan tenke meg det blir deilig å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #4544 Del Skrevet 24. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 24. mai 2010 #4545 Del Skrevet 24. mai 2010 Her var det litt å oppdatere seg på. Vi har reist til en litt større by for å være der i tre dager før vi setter kursen hjemover igjen. Her har vi heldigvis bestilt juniorsuite, slik at vi har to rom når vi må være på rommet etter leggetid for I. Hun er faktisk ganske lett å legge for tida, og ca kl 19, men det er ikke rart, for det er umulig å få henne til å sove lenger enn en halvtime på dagtid. Vi får heller jobbe litt med å komme tilbake i gode rutiner når vi kommer hjem igjen. Ellers sjarmerer hun absolutt alle; i dag fikk hun til og med en nonne til å gå rundt vogna for å snakke med henne, og hun fikk ballong hos en av servitørene på en café. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mai 2010 #4546 Del Skrevet 24. mai 2010 Kan skjønne hun sjarmerer! Hun er jo så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 25. mai 2010 #4547 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Lillemann her er en fornøyelse å legge for tiden. Legger han kl 19 og så sover han til kl 7 om morgenen. Noen ganger til kl 8 Han er enda ikke noe mobil, men han ruller da i det minste rundt nå...Stakkars bikka over fra sittende stilling og inn i en høy dørstokk i dag. Skrubba opp den lille nesa si så han blødde stakkars liten. Endret 25. mai 2010 av Spice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2010 #4548 Del Skrevet 25. mai 2010 Dakar liten. Det hørtes ikke moro ut. Vi har hatt tannsirkus i natt. Han var tidvis våken, sutrete, knirkete og kavete fra kokka fire i natt, og klokka kvart over seks, var han klar som et egg for dagen. Vel, nå er fortann nummer to mest sannsynlig gjennom i morgen (den gikk forbi hjørnetannas vekst i en fei, gitt), og det ser ut til at hjørnetennene er ute snart, de også. De som er oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #4549 Del Skrevet 25. mai 2010 Det tok nesten to timar å få mini til å sove føremiddagslur i dag. Anar ikkje kva som var gale eg? Ynskjer alle gode nettar, det er slitsomt å stå opp masse om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2010 #4550 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen ganger er det komplett uforståelig hvorfor de ikke vil sove. Jeg satser på at det blir mer ordentlig søvn om noen dager. Jeg ser jo at hjørnetennene ligger rett under overflaten av tannkjøttet, på lik linje med andre fortann. Nå sitter G og mumser på en bit melon, smatter og mmm-er for hver mums. Jeg er passe i svime, men om ikke annet, så går tida fort når jeg er i den tilstanden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 25. mai 2010 #4551 Del Skrevet 25. mai 2010 I dag er lille I 9 mnd :rødme: Verdens søteste, og herligste baby syns nå jeg da. Lyser opp som en sol hver gang jeg kommer inn i rommet. Gruer meg til å starte på jobb om en mnd. Har vært det beste året i mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2010 #4552 Del Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer med ni måneder gammel hjerteknuser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #4553 Del Skrevet 25. mai 2010 Gratulere med 9 mnd, Spice. Og så koseleg å høyre at det har vore det beste året i livet ditt! Trur dette har vore det verste året i mitt... Då kan det jo berre gå ein veg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. mai 2010 #4554 Del Skrevet 25. mai 2010 Skjønner at du ikke har hatt det greit det siste året da. Så da håper vi at det kommende året bli bedre. Mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #4555 Del Skrevet 25. mai 2010 Satsar på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 26. mai 2010 #4556 Del Skrevet 26. mai 2010 Huff Imli. Bra man ikke alltid vet hva fremtiden vil bringe . Du er ung, har 2 herlige barn og snille foreldre som hjelper deg. Trur du vil klare deg helt bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 26. mai 2010 #4557 Del Skrevet 26. mai 2010 Går troll i ord her i gården. Etter å ha skrytt av hvor enkelt det nå er å legge minsten, har vi nå hatt 2 kvelder med hylskriking. Var så ille i går at jeg ga til slutt opp og bar han ned til oss. Han var da lys våken fra kl 20.00 til ca 22.45. Klappet, lo og koste seg... Han våkna igjen i natt og etter flere turer inn og ut av rommet, havna han tilslutt mellom oss i senga. Starta på samme måte i kveld, men da fikk han ligge og skrike. Var selvsagt inn til han endel turer, men ga meg ikke. Sambo skal ha begge barna alene i helga for første gang, så det hadde jo vært bra om minsten sov det meste av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2010 #4558 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er typisk det! Her var det og ei dårleg natt - igjen. Mini er ganske snørrete og eg mistenker fleire tennar pga gedigen bæsjebleie etter leggetid i kveld og generelt mykje uroligheit. Han har sovi dårleg på dagtid siste par dagane og. Men på den lyse sida - an har blitt så flink til å spise! Spiser alt no, utanom ferdige middagsglass. Akkurat slik var eldstemann og. Dei likar mat med litt smak i, ikkje dei tamme glassa... Skjønner dei godt! Så mini får same mat som oss andre. Like greit! Dessutan har han blitt kjempeflink til å drikke vatn, drikker både av tutekopp og flaske no. Jammen kom det mykje godt ut av å flytte frå faren deira, ungen har jo blitt ein heilt annen Har sikkert ikkje noko med saka å gjere, men litt artig at han har blitt så flink på berre to veker. For to veker sida åt han verken graut eller middag, og drakk ikkje anna enn pupp... Kjenner det er deilig at dette ser ut til å ha falle på plass, sjølv om nettane er litt opp og ned enno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mai 2010 #4559 Del Skrevet 26. mai 2010 Så flink mini er! G er heller ikke overvettes begeistret for glassmat, men om jeg spriter de opp med litt urter, så går det ned. Men ingenting er som hjemmelaget mat da. Han liker også mer smak, og med tyggemotstand. Hipp sine hjertebeger med pasta fra 1-3 år syntes han var ok da. De smaker litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mai 2010 #4560 Del Skrevet 26. mai 2010 Ikkje rart dei likar heimelaga best - eg ville heller ikkje likt å ete av dei glassa Samma lukt på alle saman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå