Saeria Skrevet 10. mai 2010 #4421 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja, det er en herlig alder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mai 2010 #4422 Del Skrevet 10. mai 2010 Joda, dei er jo skjønne, mine og Men eg er så fæl at eg syns den ene er penare enn den andre Syns mini fortsatt har eit rart utseende, er spesielt noko med munnen. Lignar litt for mykje på svigermor... Blæh. Nettane blitt mykje betre her, heldigvis. Håper du snart følgjer etter, Honesty Ellers kan eg meddele at eg no har tatt med meg ungane mine og bur hos foreldra mine ei stund. Etter ein episode i går kveld med alkohol, truslar og skytevåpen, sa eg takk for meg, og kjem no etter all sannsynligheit til å ta ut separasjon. Veldig trist, men no må eg tenkje på ungane mine, og kva slags miljø eg vil at dei skal vakse opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 10. mai 2010 #4423 Del Skrevet 10. mai 2010 Huff, imli, det hørtes skummelt ut. Det er bra du kom deg unna, i hvertfall. Barn har uansett bedre av å vokse opp i et trygt miljø med skilte foreldre enn å bo i et hjem stadig preget av konflikter. Jeg har vært dum og har tatt et frilansoppdrag på meg som innebærer at jeg må jobbe litt utover natten. Men jeg klarte ikke å la være, og det er ganske greie penger når man ikke helt har avklart hva som skjer etter permisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mai 2010 #4424 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Ja, det var ganske skummelt... Trur me berre må holde oss unna no. Korleis legg de ut bilete forresten? Fekk det ikkje til eg Endret 10. mai 2010 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 10. mai 2010 #4425 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 #4426 Del Skrevet 10. mai 2010 Huff, Imli - det var fæle greier. Bra du og ungene bor hos foreldrene dine, høres ut som et meget klokt valg å komme seg unna han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 10. mai 2010 #4427 Del Skrevet 10. mai 2010 Du kan laste opp som vedlegg nederst i posten, hvis du velger å bruke "full editor"-modus. Da havner det rett i innlegget ditt. Du velger fil, og trykker "legg ved denne filen" før du poster som normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 10. mai 2010 #4428 Del Skrevet 10. mai 2010 Huff da Imli... Bra at du har tatt med barna og reist bort. Håper det ordner seg for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 10. mai 2010 #4429 Del Skrevet 10. mai 2010 Alkohol, trusler og skytevåpen? Bra du tok med deg ungene og dro, imli. Håper det står, etter forholdene, bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 10. mai 2010 #4430 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Huff Imli, det hørtes ganske dramatisk ut. Det er trist det skal bli sånn, men enkelte ganger har man det bedre alene. Som du sier, er ungene det viktigste Inspirert av dere andre her må jeg vel legge ut et bilde av skjønningen vår jeg også Hvis jeg får det til da *Edit fjernet* Endret 12. mai 2010 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 10. mai 2010 #4431 Del Skrevet 10. mai 2010 Føler med deg Imli. Men føles sikkert godt og endelig ha tatt steget, tatt en avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 #4432 Del Skrevet 10. mai 2010 For en go`ing, Minnie Artig å se de andre ungene - man har liksom forestilt seg en ting - noen ganger stemmer det, andre ganger ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. mai 2010 #4433 Del Skrevet 10. mai 2010 Så mange vakre barn Må nesten legge ut av snuppa vår også da. Er innom her og leser stadig vekk, men blir så sjelden til at jeg skriver. Prøver jeg mens snuppa er tilstede blir macen kjapt overtatt av ivrige hender. hehe. Koselig å følge med på dere andre da. Og for en skremmende opplevelse det må ha vært for deg Imli, godt du og barna kom dere vekk. Lykke til videre, hva som enn skjer. Ellers har jeg begynnt å jobbe igjen. Forrige mandag. Rakk én dag på jobb, med hodepine, sår hals og etterhvert ingen stemme, før jeg ble liggende hjemme syk resten av uka. Så da var det en ny start i dag igjen. Forsåvidt greit å jobbe igjen, mye å friske opp i etter godt over et år borte. Men tanken på at mannen og snuppa koser seg hjemme gjør det litt greiere å være borte fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 #4434 Del Skrevet 10. mai 2010 For noen skjønne unger, Minnie og Kvist! imli: Skjønner godt at du dro. Det er skummelt når det er slik det utarter seg. Ikke godt for hverken deg eller ungene. Da har dere det bedre på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 10. mai 2010 #4435 Del Skrevet 10. mai 2010 Så søte barn dere har, alle sammen. Den som er interessert i å se snuppa kan bare gi meg et lite vink. Ellers sover alle mann her, dvs. snuppa, mannen og hunden. Jeg sitter med den jobben jeg har påtatt meg, men er litt susete i hodet, og bør nok legge meg for å forberede meg på våkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 10. mai 2010 #4436 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Inspirert av alle de andre søte ungene her må jo jeg også vise fram stoltheten våres! *fjernet bilde* Huff imli For en fæl opplevelse, bra dere kom dere bort derfra og at dere forhåpentligvis får ordnet opp fort og får det bedre enn som så. Sånt miljø vil man ikke at de små skal vokse opp i. Og som noen her har sagt før; bedre lykkelig skilt enn ulykkelig gift og det er barna som er viktigst! Edit; Oi, det ble jo veldig stort i forhold til dere andres :klø: Endret 11. mai 2010 av NiChia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. mai 2010 #4437 Del Skrevet 11. mai 2010 Så herlige jenter, Kvist og NiChia. NiChia: er hun litt lik mamma`n sin eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 11. mai 2010 #4438 Del Skrevet 11. mai 2010 Så moro at så mange la ut bilde, er litt moro å vite hvem dere snakker om Og frøkna di kvist som er ute å går å greier, det er nok stas kan jeg tenke meg Her forble det med de to gangene han gikk etter bilen sin, men det kommer vel etter hvert. Må si jeg blir litt misunnelig på dere som har unger med brune øyne Selv har jeg brune øyne og mannen har blå, og hvilken farge får L, jo BLÅ!!! Det var det ingen som hadde trodd. Pappaen er veldig stolt av det da, han likner jo trossalt på han, hehe. Nå om dagene er det bare helt herlig å være mamma i hus, pappaen engasjerer seg masse i L til tross for at han holder på med bacheloroppgaven. Og sånn som han gleder seg til å være hjemme med L i sommer. Ja, det er en helt annen tone her enn for noen mnd siden, og det er godt. Idag er det 10 mnd kontroll og jeg gleder meg så det kribler i magen. Vi er en gruppe på 4 så det er moro at ungene kan leke litt sammen også Jeg vil gjerne se snuppa deres Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mai 2010 #4439 Del Skrevet 11. mai 2010 For ei herlig jente, NiChia! Minnie: Vi trodde også at G skulle få en annen øyefarge. Jeg har grønnbrune og pappaen lysblå, så vi trodde at G skulle arve min farge, men G har de blåeste øyne. Første barnebarnet til mamma som har det, faktisk. Det var nå en hyggelig overraskelse det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 11. mai 2010 #4440 Del Skrevet 11. mai 2010 Så herlige jenter, Kvist og NiChia. NiChia: er hun litt lik mamma`n sin eller?? Kanskje litt lik ja :gjeiper: Har noen babybilder fra da jeg var lita og hadde det ikke vært for den store kvalitetsforskjellen på bildene skulle jeg bannet på at det var jentungen det var bilde av! Men hu har arvet uttrykkene fra faren da, spesielt surleppa når hu spiser noe hu ikke er sikker på om hu liker Jentungen har hatt brune øyne fra hu ble født, det tok iallefall ikke mange dagene før de ble brune. Hadde egentlig håpt på svart hår og krøller etter min far og blå øyne etter hennes far, men neida hu fikk både brune øyne og brunt hår etter meg, så kanskje neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå