Saeria Skrevet 9. mai 2010 #4401 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk, jenter. er fornøyd med både gutt (selvsagt) og bleie. Her har mannen ligget på min side av senga i natt og dyttet smokk. Jaja, jeg måtte jo pirke i han, for at han skulle skjønne at gutten lå og knirket etter smokken, men jeg sover jo unektlig litt bedre, og sovner mye fortere, når jeg vet at mannen har hovedansvar for G om natta. Slik har vi det hver natt til søndag da, og han stod også opp med G. I går gjorde jeg det. Vanligvis står mannen opp med G begge helgedagene, men i går lot jeg han sove litt. Han trengte det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2010 #4402 Del Skrevet 9. mai 2010 Åh, for en skjønn gutt Min unge eter nok minst av alle Fullammar vel i praksis enno. Han får tilbod om fire måltider om dagen, men får skjelden i seg noko særleg. Suttar litt på ei halvskive til frokost og føremiddag, kanskje ei skje eller to med middag og litt fruktmos, og så får eg kanskje lurt i han 5-6 skjeer med graut om kvelden. Ammar minst 5 gonger om dagen og 1-2 om natta. Syns for øvrig det siste er skikkeleg "bra", hehe. Er jo van med sånn omtrent fem I natt var han uroleg då, og kom inn i senga mi frå 3.30-tida, men i går natt vakna han berre ein gong for mat Er ei tann som plagar han, håper han vil sove betre når den har kommi ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 #4403 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk, imli. Håper det løsner for gutten din og, hva fast føde angår. Vi har vært på tur i skogen med svigers. Bar han i meitaien vår, og han satt veldig godt på ryggen. Han sovna til slutt, han. Nå skal vi ned til svigers om litt, for svigerfar lager laksegryte og dessert til oss. G skal få smake på laksegryta. Vi tar med egen dessert til han (banan). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 9. mai 2010 #4404 Del Skrevet 9. mai 2010 Herlig bilde Saeria :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. mai 2010 #4405 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Grattis med 9mnd baby, Ilja** - det har gått meg hus forbi, for det er en stund siden du har vært innom her --- Skjønn liten engel, Saeria - ble litt inspirert, så legger inn et bilde av vår lillegutt også Her prøver han bunaden sin... Gøy om flere hadde lagt inn et bilde da, så vi andre får se hvem det er dere snakker om her hver dag Fjerner mitt i morgen jeg. Edit:tatt bort bildet. Endret 10. mai 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelin Skrevet 9. mai 2010 #4406 Del Skrevet 9. mai 2010 Han var veldig søt Soon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mai 2010 #4407 Del Skrevet 9. mai 2010 Her var det flotte bilder av flotte gutter! Fin bunad soon! Og jeg skal avstå fra å kommentere bleia her også jeg, Saeria Alle her i termingruppa har tilgang til bloggen min, og der ligger det bilder av min flotte gutt! I dag har vi hatt rekord i våkentid på dagtid. Seks timer var han våken OG blid! Sov kun en dupp i dag. Men det var litt slitsomt med kun en lur, så håper ikke denne trenden fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2010 #4408 Del Skrevet 9. mai 2010 Enno ein kjempeskjønn gutt Huff, eg er plagsomt objektiv ift unganes utseende, syns ikkje mini er halvparten så pen eingong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mai 2010 #4409 Del Skrevet 9. mai 2010 Tull, du har helt nyydelige gutter imli! Virkelig skjønne, så slutt å vær objektiv og men at ungene dine er så nydelige som kun en subjektiv mamma kan bli! Ellers; jeg skjønner at det er slitsomt for dere som ammer mye enda. Men for å sette litt i perpektiv; jeg ville gitt min venstre arm for å ha samme "problemet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 9. mai 2010 #4410 Del Skrevet 9. mai 2010 Grattis med 9mnd baby, Ilja** - det har gått meg hus forbi, for det er en stund siden du har vært innom her Tusen takk for det Tenk at barna våre er blitt så store, snart planlegger vi 1årsdagen For en nydelig liten gutt i bunad Jeg har forresten blogg her inne, det er ikke så mye i den enda, men jeg har nettopp lagt ut et bilde av lillegutt i matrosdress. Si fra om dere vil ha tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 9. mai 2010 #4411 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) For noen skjønne gutter som var her da! (og jeg synst også at dine gutter absolutt er sjønne de også, Imli!) Den tanna vi har gått og venta på, og forventa var like rundt hjørnet, ser ut til å ha lurt oss kraftig. Etter en uke med urolig og "annerledes" søvn, så er alt tilbake til normalt igjen! ---- (for de som er interessert, så har jeg også en blogg, men maange bilder av M! Er laga for at familie skal få følge med på utviklinga og hva vi gjør på, men dere skal få se dere også om dere vil Bare å sende PM, så skal dere få adr.) Endret 9. mai 2010 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 9. mai 2010 #4412 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Vi har også blogg, med bilder av frøken snupp. Jeg synes amming er greit så lenge det ikke er hver time hele natten. I natt kom hun inn til meg i 3-tiden, og da ble det nok 3 amminger før vi stod opp, og det gikk jo, men de to nettene før det hadde jo vært rene luksusen i forhold, med amming rundt leggetid og 1-2 ganger etter det. I dag har vi vært på fin trilletur i sola alle sammen. I satt i vogna og så seg rundt hele turen, og ble litt rød i kinnene, til tross for solkrem i ansiktet og solskjerm i vogna. I kveld sovnet hun dessuten på første forsøk, så hun var nok utslitt av alle inntrykkene. Vi skal forresten straks ut på reise til Italia, og det blir jo spennende. Vi har kjøpt reisetrille, og burde vel venne I til å sove i den før vi drar, og ikke forsøke der, når alt er nytt i tillegg. Så spørs det selvsagt hva vi skal gjøre med maten. Hun er jo ikke akkurat Dronningen av Matglass selv om hun av og til spiser litt. Vi tar nok med litt pålegg, fruktmos og noen få matglass, og så får hun spise av det vi spiser. Akkurat da er jeg glad for at jeg fortsatt ammer masse. Endret 9. mai 2010 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 #4413 Del Skrevet 9. mai 2010 For en skjønnas, Soon. imli: Jeg er rimelig sikker på at dine to, er skjønne små gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. mai 2010 #4414 Del Skrevet 9. mai 2010 Takk, jenter. Imli: du har to fantastisk flotte gutter!! Honesty: flott blogg, har lagt den til på bloggen min Og utrolig skjønn I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mai 2010 #4415 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, jenta til H er til å smelte av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 10. mai 2010 #4416 Del Skrevet 10. mai 2010 Herlig bilde Soon :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 #4417 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Herlig bilde Soon :rødme: Takk for det Flere bilder på bloggen Og Saeria, grattis med 9mnd gammel G Endret 10. mai 2010 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. mai 2010 #4418 Del Skrevet 10. mai 2010 Æsj, kjipt å stå opp til snø og regn Da blir det nok innedag på meg og lillegutt, og det er ikke noe gøy. Han er høyt og lavt, og dagen startet med et kjempebrak ettersom han i løpet av ett sekund reiste seg ved sofaen igjen og falt pladask i gulvet Stakkars lillegullet, høres jo ikke noe godt ut - det værste er at han ikke lærer heller, for etter han har fått trøst og blir lagt ned på gulvet igjen, så er det rett opp igjen å stå på samme sted Jaja, er artig og da - at de utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 #4419 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk, Soon. Tida flyr med baby i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 10. mai 2010 #4420 Del Skrevet 10. mai 2010 De er jo så utrolig skjønne i den alderen de er nå :rødme: . Personligheten til lillemann kommer mer og mer frem. Blir nok en bestemt liten en med humor og humør. Ler seg skakk av storebrors ablegøyer og elsker nærhet og kos. Elsker oppmerksomhet, særlig fra kvinner med langt hår og søker kontakt med alle han ser på gata. I dag sovna vi av og våkna ikke før 8.00 Herlig! Måtte vekke både store og lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå