Honesty Skrevet 6. mai 2010 #4361 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har nok den største anti-sovebabyen av alle. Hun sovner jo greit, men er veldig mye våken i løpet av natten, så det er ikke rart at hun sover 3 timer på morgen/formiddag, for hun tar nok igjen søvn. Nå har vi lagt henne på eget rom, og det gikk ikke uten protester, men vi trøstet og roet så godt vi kunne, og hun sovnet etter kanskje en halvtime med hyyyling og inn og ut av rommet, trøsting og kos. Vi får se hvordan natten går. Planen er at pappaen skal sove inne hos henne, og at jeg selvsagt skal amme henne noen ganger i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. mai 2010 #4362 Del Skrevet 6. mai 2010 Kos deg på spa! Takk for det, det skal jeg nok klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. mai 2010 #4363 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har nok den største anti-sovebabyen av alle. Hun sovner jo greit, men er veldig mye våken i løpet av natten, så det er ikke rart at hun sover 3 timer på morgen/formiddag, for hun tar nok igjen søvn. Nå har vi lagt henne på eget rom, og det gikk ikke uten protester, men vi trøstet og roet så godt vi kunne, og hun sovnet etter kanskje en halvtime med hyyyling og inn og ut av rommet, trøsting og kos. Vi får se hvordan natten går. Planen er at pappaen skal sove inne hos henne, og at jeg selvsagt skal amme henne noen ganger i løpet av natten. Hvorfor skal pappan sove på rommet hennes, hvis hun er rolig og sover? Jeg hadde (men det er meg da ) heller sett hvordan det hadde gått, og prøvd at hun skulle sove alene på rommet sitt. Erfaringen herfra er iallefall at det fort lages rutiner - hun blir vant med at noen andre ligger på rommet hennes og så vil hun bare sove når en av dere er der. Uansett, lykke til på vesla på eget rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. mai 2010 #4364 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er litt redd hun skal sulte ihjel, og at puppene mine skal sprenges, men det lengste hun noensinne har sovet i strekk, er nok 5-6 timer, og da var hun liten. Vi tenkte at det er greit at pappaen er klar for trøsting, men kanskje det ikke trengs? Vi får ta det litt på følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4365 Del Skrevet 6. mai 2010 Tanker er nok å få henne trygg på nytt rom og så la henne sove alene, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #4366 Del Skrevet 6. mai 2010 Der svarte du jo, H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. mai 2010 #4367 Del Skrevet 7. mai 2010 Jo, jeg skjønner den - men det er ikke sikkert hun er så utrygg alene heller Og så ville jeg selvfølgelig gitt pupp fordet om hun lå alene på rommet... Hvordan gikk natten, Honesty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2010 #4368 Del Skrevet 7. mai 2010 Neida. Det er jo uansett stort å bytte rom da. Håper det gikk bra. Forøvrig må jeg si at jeg misunner alle som får sove mer enn 3 timer i strekk. Er det ikke jeg som er pottetett i nesa, gutten som er det, og trenger saltvann, så har jeg en mann som selvsagt finner det for godt å begynne å snorke. Jaja...det går vel over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 7. mai 2010 #4369 Del Skrevet 7. mai 2010 Lillemann sov fra kl 19 i går kveld til 5 i morges. Tok han med inn på rommet vårt hvor han lå og pludra til kl 6 da pappan sto opp. Herlig når de begynner sove over natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. mai 2010 #4370 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi har hatt en kjempefin natt alle sammen. Hun våknet rundt 23.30, fikk pupp og trøst, og sovnet etterhvert igjen. Neste gang jeg hørte et pip, var da pappaen stod i døra med henne kl 04.00. Han lå inne hos henne for å gjøre overgangen litt mykere. Etter det lå hun mellom oss, og vi fikk sove til 08.00. Akkurat nå er det veldig fint å ha en turnusjobbende mann, for nå har han fri på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2010 #4371 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra at det gikk så fint! G stakkar er kjempesnørrete og nyser som bare det! Er vel unødvendig å si at jeg måtte inn mange ganger i går kveld for å gi smokk, fordi han nøs. Han er nok ganske sår i nesa også, for det har kommet ut litt blodig snørr på de siste nysene. Bortsett i fra det, er han i storform. Har krabbet fra stua til kjøkkenet, først fordi pusen var der (G er pusens store skrekk), og når han stakk, var det plyndring av kattemat som var tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 7. mai 2010 #4372 Del Skrevet 7. mai 2010 Så godt at det går seg til med nattsoving, både for Spice og Honesty. J er også forkjølet. Han har hatt feber i natt og tydelig ubehag. Våknet ofte og ville ha trøst og pupp. Vi ham en paracet og da fikk han sove noe bedre. Nå har han sluknet igjen, mye tidligere enn han pleier, så han har nok litt søvn å ta igjen. Heldigvis var formen forholdsvis fin på morgenen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. mai 2010 #4373 Del Skrevet 7. mai 2010 Haha, er det ikke hunden, så er det katten. Her rømmer hunden bare han ser I, og trives best på verandaen, nå som vi har satt ut verandamøblene. Hun har også plasket i vannskålen hans endel ganger, og boden er også ekstremt spennende, for der er det jo kost og støvbrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. mai 2010 #4374 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra at dere hadde en god natt både Spice og Honesty! Sitter og venter på at lillegutt skal våkne snart, den første duppen har vart i 2 timer nå Begynner å haste litt, vi skal på piknik med noen KG damer om en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. mai 2010 #4375 Del Skrevet 7. mai 2010 Vi hadde ogås en flott natt E sovnet for kvelden 19.15, var inne hos han to "små" ganger, senest 20.50 og så hørte vi ikke et pip før 05.50 Selvfølgelig var jeg så dum at jeg la meg 23.30....kunne jo fått flere dyrebare timer med søvn Men skal ikke klage - 7 1/2 time med søvn i strekk er jeg suuuper fornøyd med. Har vært på spa behandling idag, var såååå utrolig deilig - sovnet nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. mai 2010 #4376 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg var hos naprapat i går, og fikk både massasje, akupunktur, samt at hun knekket opp noen låsninger i ryggsøylen. I dag kjenner jeg meg som overkjørt av et vogntog, men det går seg vel til etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2010 #4377 Del Skrevet 7. mai 2010 God bedring til J. Er ikke greit når de har det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. mai 2010 #4378 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er spent på hva slags effekt god nattesøvn og bare to amminger har på hhv. dagsoving og spising. Nå har hun sovet i to timer, så der er alt normalt, men i morges spiste hun faktisk over en halv porsjon grøt før hun ble lei, og gapte uten mye tull og tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2010 #4379 Del Skrevet 7. mai 2010 Det må jeg si er forbedring hva mat angår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. mai 2010 #4380 Del Skrevet 7. mai 2010 Så deilig da, Honesty - at både nettene og spisingen har bedret seg, får håpe det fortsetter! (det har du fortjent etter alt dere har styret med ) E sov 3 lurer i går, og hadde den beste natta på lenge - i dag har han også sovet 3 lurer, så får håpe han er flink i natt også...det skulle jeg vel aldri ha sagt...men men --- Skrev her for 2 dager siden var det vel, at jeg ikke hadde sett noe til mensen enda, og samme dagen dukket den jammen meg opp igjen Den følger ikke akkurat pillene på brettet riktig da, så vi får se hvor lang tid det tar før ting blir i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå