Saeria Skrevet 16. april 2010 #4061 Del Skrevet 16. april 2010 Han er en god liten plugg, gutten din da. Han er tyngre enn min, og noe kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. april 2010 #4062 Del Skrevet 16. april 2010 Han er en god liten plugg, gutten din da. Han er tyngre enn min, og noe kortere. Jepp, ganske robust og god ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2010 #4063 Del Skrevet 16. april 2010 Er bare deilig det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. april 2010 #4064 Del Skrevet 17. april 2010 Er bare deilig det da! Ville ikke hatt han annerledes nei Syns han har blitt mindre valkete (hvis man kan si det sånn ) etter han begynte å krype, så regner med det er godt å ha litt "ekstra" når de blir mer mobile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2010 #4065 Del Skrevet 17. april 2010 Ja, de fleste babyer blir annerledes i fasongen når de blir mer mobile, og særlig etter de begynner å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. april 2010 #4066 Del Skrevet 17. april 2010 Her har tann nummer 7 kommi I dag sov han 2,5 time til føremiddagslur Veldig deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. april 2010 #4067 Del Skrevet 17. april 2010 Her har tann nummer 7 kommi I dag sov han 2,5 time til føremiddagslur Veldig deilig Jøss som mini`n gror tenner da Deilig med lang lur da - her sov han faktisk en time og 20 minutter, og det er ikke værst til å være E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2010 #4068 Del Skrevet 17. april 2010 Skal si det er noen som kan gro tenner! Sender du over gjødsel til gommene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. april 2010 #4069 Del Skrevet 17. april 2010 Han er skikkeleg tidleg ute med tennar ja - t.o.m tidlegare enn storebror, som og var tidleg. Men mini tek det med ro på andre områder då, medan storebroren krøyp på same alder og reiste seg opp og stod berre to veker eldre, så kjem ikkje mini seg så veldig langt enno. Drar seg bittelitt framover berre. Han brukar vel all energi på å gro tennar Tann nummer 8 er ikkje langt unna Tannstøv, nokon? Han overgikk seg sjølv i dag mtp soving - to lurar fordelt på 2,5 og 2 timar Det kan gjerne fortsette Veldig deilig når dei søv bra på dagtid i alle fall, sjølv om det hadde vore deilig med betre nattesøvn og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 17. april 2010 #4070 Del Skrevet 17. april 2010 Når vi endelig hadde fått søvnen på styr, så begynner hun å kutte den siste luren, den hun har hatt sånn cirka kl 17-ish. Resultatet er altfor lite søvn sent på dagtid, og at jeg ikke skjønner noe av når hun bør legges. I dag sov hun ca 9-12, deretter 16-16.30, og så bom stopp helt til nå. Jeg ammet, trøstet og til slutt måtte jeg sitte på sengen og vugge henne i søvn. Det var nok litt unntakstilstand i dag, siden vi har vært ute og fartet hele dagen, og på kafé med besteforeldre. Normalt ville hun nok sovnet minst en time tidligere, kanskje rundt kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 18. april 2010 #4071 Del Skrevet 18. april 2010 Her var det ye å lese seg gjennom ja, har vel ikke vært her inne på nesten ei uke tror jeg. Gratulerer til dere som har fått tenner, vi følger i rekken og har fått iallefall 1 tann oppe. I går var han ekstremt sutrete, så vi får se om det kanskje har kommet en tann til idag (jeg har sove lenge idag så jeg har bare sett han i 5 sekunder.) L har begynt å riste på hodet, så når jeg sier neineinei og rister på hodet, ja da begynner han også :rødme: På onsdag var vi på sykehuset og tok blodprøver av L med tanke på glutenallergi. Både jeg og de som skulle ta prøven ble veeldig overrasket over hvor rolig han var. Han sa ikke et pip når de stakk han, først etter 10 sekunder når hun presset nålen lengre inn gråt han bittelitt. Men da jeg begynte å synge "lille Petter edderkopp" så smilte han og koste seg :gjeiper: Det er en skikkelig tøffas vi har fått oss altså, kjempelink var han og fikk med seg en lekeelefant Ellers så har vi fått barnehageplass i 1.valget Det er to avdelinger der, men vi har søkt i begge. Håper han kommer i samme som fetteren sin, det hadde vært stas. Imli: Trist å høre, men i mange tilfeller har man det bedre hver for seg. Håper du har familie og venner som kan stille opp Min mor og stefar skal også skilles nå, dog er min søster 11 år så hun klarer seg jo sånn sett selv, men det er trist når det skjer. Ellers så er det jo fint han har sove så lenge, da kan du kanskje slappe av litt om det passer med størestmann. Og herrelig som tennene hans gror, det er jo helt vilt, hehe. Men da er dere ferdige med sutring og bekymring over hva som kan være grunnen Honesty: Godt at tulla har begynt å spise mer igjen Ellers kan jeg si at her har ve en ordentlig kosegutt. Hender titt og stadig at han kan sitte på fanget å sovne, og vi kan sitte å kose oss på morgenen med teppet mens vi kikker litt på toon disney. Vi leser også mye bøker, og da sitter han rolig på fanget å blar i boka Men det er litt opp og ned, han er ike alltid like villig. Men nå hører jeg han i senga, så nå er det full action. Ha en fin søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. april 2010 #4072 Del Skrevet 18. april 2010 effy: Gratulerer med tann! imli: Gratulerer med tann nr. 7! Caramba: jeg kjenner meg så godt igjen med det du sier om å si nei. Jeg prøver å være myndig i stemmen og se streng ut, si nei. Men lillegutt synes det er rasende festlig og ler så han rister. Å holde seg alvorlig funker jo ikke. uff, sikkert skikkelig dårlig oppdragelsesteknikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 18. april 2010 #4073 Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer med tenner alle som har fått! Håper det snart kommer flere tenner her også, for M har vært sutrete og vil bare sitte på fanget..Men sånn har det vært i ca 2 uker nå, så jeg skjønner egentlig ikke hva det kan være.. Litt lenge siden jeg har svart her inne, var så mye å svare på, men jeg har vært innom og lest nesten hver dag Imli , håper du får det bra til slutt! Uansett hva utfallet blir. Jeg tror M har forstått hva nei betyr, for ho begynner å grine Litt slemt å le, men man ser sureleppa kommer på lang avstand, ser nøyaktig sånn ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. april 2010 #4074 Del Skrevet 18. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. april 2010 #4075 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg tror M har forstått hva nei betyr, for ho begynner å grine Litt slemt å le, men man ser sureleppa kommer på lang avstand, ser nøyaktig sånn ut: Lillegutt reagerer også når jeg sier NEI. Hvis han f.eks. napper i panelhøydene og jeg sier NEI, så snur han seg og ser på meg noen sekunder- så fortsetter han å nappe :gjeiper: I helgen har jeg vært ute 2 dager på rad! Men har tatt det såpass rolig at jeg har ammet i 8 tiden om morgenen. Ellers tror jeg at vi er de eneste i hele byen som ikke har fått tilbud om barnehageplass...Oppvekstkontoret sier at det er stappfullt over alt i bydelen og de jobber med saken. Sånn det ligger an nå så er det ledig på et par barnehager som er 10 min kjøring unna oss, men det er helt umulig mtp kollektivtransport- så da må vi muligens kjøpe en ekstra bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 18. april 2010 #4076 Del Skrevet 18. april 2010 Tror L også har begynt å skjønne hva nei betyr, nå slutter han (nesten) med en gang jeg sier det. Det er store fremskritt, trodde aldri han skulle lære det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2010 #4077 Del Skrevet 18. april 2010 Så flink gutt du har, Minnie! Her har ikke G sjans til å gjøre så mye fanterier, så ordet nei er ikke det som er hyppigst i bruk. Tror det blir litt mer nei når han blir mer mobil, men håper jeg slipper å gå hele dagen og være en nei-mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. april 2010 #4078 Del Skrevet 18. april 2010 E rister også på hodet når vi sier nei til han, så ler han litt og fortsetter med rampestrekene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 18. april 2010 #4079 Del Skrevet 18. april 2010 men håper jeg slipper å gå hele dagen og være en nei-mamma. Det er ikke noe moro, føles ut som jeg er ei skikkelig drittkjerring :gjeiper: E rister også på hodet når vi sier nei til han, så ler han litt og fortsetter med rampestrekene Sånn har det vært her også, og er tildels. Kjempemoro å se mammas strenge ansikt når hun sier NEI!! Han får lov å rote i lokkskuffen på kjøkkenet og spillskapet i stua, de andre er nei. Ja, også "rydder" han fint utav kommoden på rommet sitt da. Der er klær overalt, men det lar jeg han få lov til, for han må lære å legge det tilbake engang også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. april 2010 #4080 Del Skrevet 18. april 2010 Me fekk og ein sånn "nei-periode" med eldstemann, ikkje spes. moro... Men eg syns det er greit å sikre ein del ting då, slik at ein slepp å gå rundt å seie "nei" heile tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå