Soon Skrevet 15. mars 2012 #7941 Del Skrevet 15. mars 2012 Tusen takk for alle god-bedring-hilsener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 16. mars 2012 #7942 Del Skrevet 16. mars 2012 Huff da! God bedring til E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 16. mars 2012 #7943 Del Skrevet 16. mars 2012 Ojda Soon, det kan ikke være en hyggelig opplevelse hverken for deg eller E. Tre uker i strekk må være en utfordring. God bedring til E! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 16. mars 2012 #7944 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk for enda fler hyggelige hilsner Nei, det er ikke så lett dette, men han er en utrolig flink og tapper liten gutt Fikk på et ekstra lodd i dag, og da ble det litt vondere igjen, men alt i alt en allright dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. mars 2012 #7945 Del Skrevet 16. mars 2012 Uff, jeg har nå vondt av gutten din. Han må virkelig være tapper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 17. mars 2012 #7946 Del Skrevet 17. mars 2012 Åj! God bedring til E, Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 17. mars 2012 #7947 Del Skrevet 17. mars 2012 Stakkar gutten din, Soon, bare 2 år og må ligge i strekk i tre uker.. Det kan ikke være lett for hverken stor eller liten. Jeg trodde barn hadde så myke bein de nesten aldri brakk jeg. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 17. mars 2012 #7948 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja, de er litt forundret på sykehuset også over at han brakk beinet av å dette på flat mark. Han falt jo ikke ned fra noe, eller ingen som falt oppå han eller noe sånt, så han hadde nok bare max uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. mars 2012 #7949 Del Skrevet 17. mars 2012 Snart 400 sider her. Så utrolig morsomt at dere er så flinke til å holde liv i tråden. Jeg er stadig innom og leser, men ikke den mest aktive på skrivingen. Håper alt går bra med lillegutten Soon. Ellers går det bra her, hverdager er tilbake for fullt med to små i barnehage og jeg og mannen i full jobb. Føler litt på at jeg gjerne skulle jobba mindre, ettermiddagene blir litt korte. Men det får vi se etterhvert. Lillemor har blitt så stor og flink nå, verdens beste storesøster. De går på samme avdeling i barnehagen nå, men til høsten har vi søkt inn snuppa i en uteavdeling, så håper hun får være med der. Kjenner det blir for lite utetid etter barnehagen, og barnehagen tipset oss om å søke henne inn. Så får vi se. Må vel også nevnes at søsken absolutt ikke trenger og være like. Prinsessa har vært og er verdens enkleste og flinkeste innen alt. Mens lillebror har vært ufattelig slitsom/urolig/rampete/døv, men selvfølgelig verdens nydeligste. Så som søstra mi sier, så har vi endelig fått oppleve hvordan unger ofte er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. mars 2012 #7950 Del Skrevet 17. mars 2012 Snart 400 sider ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mars 2012 #7951 Del Skrevet 17. mars 2012 Kan tenke meg hverdagen med to er travel. Vi håper å få plass på søskenpri, til lillebror. Da vil de gå i hver sin avdeling. Kjenner det er litt ok, og heldigvis er barnehagen en naturbarnehage, så både store og små barn er MYE ute. I forrige uke var G ute nesten hele dagen flere av dagene, og halve dagen ellers. Gjett om vi hadde skittent utetøy med oss hjem i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. mars 2012 #7952 Del Skrevet 17. mars 2012 Synes det er veldig koselig at vi klarer å holde liv i denne tråden. For meg er det jo den eneste termintråden jeg hører hjemme i også Jeg kommer sikkert til å vanke her i mange år etter alle andre har gitt seg Koselig å høre fra deg Tussi! Ja, det er sikkert at unger er forskjellig. Vi har igjen hatt en skikkelig grensesetting, vrang, trass osv dag. Han har de siste månedene innimellom hatt noen dager hvor han virkelig tester oss. Har hittil klart å være konsekvente, håper tålmodigheten holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. mars 2012 #7953 Del Skrevet 18. mars 2012 Lillegutt har både bæsja og tissa på do for første gang i sitt liv! Jeg er så glad og stolt! Endelig går det fremover på det området her også. Fullstending klar over at det bare har skjedd en gang, men det gjør meg mye mer optimistisk i forhold til bleieslutt til sommeren. Nå vet vi i alle fall at han kan si i fra, og klarer å gjøre fra seg på do. Bare en mamma kan bli så glad for noe som involverer avføring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2012 #7954 Del Skrevet 18. mars 2012 Så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. mars 2012 #7955 Del Skrevet 18. mars 2012 Så flott, Aricept! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. mars 2012 #7956 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Gratulerer, Aricept! Vi er tilbake på null igjen når det gjelder snuppa og do/potte/bleieslutt. Nå blånekter hun både å skifte bleie, gå på potte, eller å gå på do. I går fikk hun ha truse på, men stilte seg opp på kjøkkengulvet og tisset, og så tok hun bare trusa av seg og fortsatte med det hun holdt på med. Det er så j.... irriterende når hun stiller seg opp og sier "jeg tisser, mamma!", men nekter å gå på do. Endret 18. mars 2012 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 18. mars 2012 #7957 Del Skrevet 18. mars 2012 Hurra, Aricept Og , så irriterende, Honesty! Her blir det jo en stund uten trenging nå, men vi håper å komme sterkere tilbake etterhvert Her går det heldigvis fremover mtp smertene, ingen nevneverdig gråting og hyling pga vondt, og det er godt. Desverre får han treg mage av å være så rolig, så igår hadde han skikkelige luftsmerter, men idag var det bedre igjen og laktulose hjelper på. Vi har idag trillet han med oss på lekerommet og matsalen, utrolig godt for både han og meg å kunne røre seg litt og se litt annet enn de fire veggene på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2012 #7958 Del Skrevet 18. mars 2012 Hun er litt av et stabeis, jenta di, H. Tror min svigermor ville sagt hun var litt tresk. Soon: Gutten din må jo bare være helt utrolig tapper og tålmodig på sykehuset. Kan tenke meg det var godt for dere begge å få se noe annet enn rommet i dag. Godt at smertene er mindre, og at lactulosen hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. mars 2012 #7959 Del Skrevet 18. mars 2012 Ny milepæl nådd i dag for snuppa. Tisset på kafédo helt uten barnetilpasning og lite dosete. Pappaen måtte holde henne og hun er tydelig litt redd for å dette nedi, men hun fikk gjort den hun skulle og kom fornøyd ut igjen. Hadde også høylytt kommentert at en dame var og tisset i nabobåsen og damen hadde skrytt av henne også. Hehe, litt lettet over at hun turte, veldig tungvindt om man kun kan dra steder med potte/barnedosete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 18. mars 2012 #7960 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg blir litt irritert over I noen ganger, ja. Hvorfor kan hun ikke bare svare "ja" på første forsøk? Hun er selvsagt et syn der hun står, med sinnarynke mellom brynene, pekefingeren hevet for å moralisere, mens hun sier "nei, nei, nei!", men det er også slitsomt å alltid måtte spørre på nytt. Så da hun i dag kledde på seg en god del av ytterklærne uten å tulle og tøyse så mye, fikk jeg nesten hakeslepp. Men bleieavvenningen får meg snart til å stange hodet i murveggen. For hva gjør man når noen helt klart har endel kontroll, men ikke vil? Hun er ubestikkelig, og både fine truser, appell til det å bli stor jente, Non-stop i pastellfarger osv er forsøkt, men hun gjennomskuer alle forsøk. Jeg tipper hun slutter på dagen når hun bestemmer seg, men jeg lurer fælt på når det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå