Gjest Gjest_June_* Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Hei, hei! Jeg er en jente på 22 år og er ny i Oslo. Er på utkikk etter en god og hyggelig psykolog i Oslo, men jeg vet bare ikke hvor jeg skal begynne å lete.... Har fått henvisning av legen min (som jeg har på Lillehammer), men den fikk jeg jo bare i hånda med beskjed om å gi til den psykologen jeg ender opp hos. Jeg ønsker meg en som driver offentlig. Jeg er en fattig student og satser på frikort. Kan noen hjelpe meg? Hvor begynner jeg? Slo opp på gulesider men det finnes jo tusenvis! Og de hjemmesidene jeg falt over dreide seg hovedsakelig om bedriftspsykologer som driver privat. Tusen takk June. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…