Gå til innhold

Et jentemagasin?


Gjest Gjest1

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst å gi et abonnement i julegave til tantebarnet mitt som er 21 år, men jeg aner ikke hvilke jentemagasin som er "in".

Hun liker "Det Nye",- det vet jeg, men kanskje det er andre magasin som er å anbefale i samme sjanger?

Takknemlig for svar. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heia,Woman er bra syntes jeg, og liker hun Det nye så vil jeg tro det faller i smak for de ligner på hverandre!

Takk for tipset Grafica.....skal titte på Woman også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Costume hvis hun liker mote. Det er det eneste magasinet jeg er fornøyd med hver måned. De andre er så ujevne, noen ganger synes jeg Elle og Henne blir for voksent og kjedelig, Det Nye har for mye uinteressant langlesning og håpløs sex- og datingartikler og Mag er ganske teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamille er et veldig bra jente/dameblad. Handler litt om litt av hvert, ikke bare klær, eller bare helse. Litt om alt, og er myye bedre enn de "vanlige" KK og DET NYE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamille er vel ikke akkurat rettet mot de i tidlig tjueårene, da.

Jeg synes Kamille er det beste alternativet av det som er ramset opp her. Hvem er det rettet mot? Jeg er 27 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Woman er ganske bra. Litt mote og litt artikler, men de har også noe helt usannsynlig teite og barsnlige artikler innimellom. (Nå er jeg 25 da, men jeg hadde syntes de var teite da jeg var 21 og - tror ikke det er så store forskjellen)

Kamille er et veldig bra jente/dameblad. Handler litt om litt av hvert, ikke bare klær, eller bare helse. Litt om alt, og er myye bedre enn de "vanlige" KK og DET NYE :D

Kamille er vel et blad som retter seg mest mot småbarnsmødre med en travel hverdag og "tidsklemma"? Det er ihvertfall mitt inntrykk.

Costume er aller best :) Hvis hun er moteinterresert, for det er et rent moteblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og syns Kamille er for "gammelt" for meg. Selv leser jeg Costume, Vogue og Elle. Syns også cosmopolitan er ok og det britiske Glamour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke bestilt noe ennå, så jeg er fortsatt åpen for tips.

"Det Nye" har jeg sett stabler av på rommet hennes,- men jeg vet ikke hvor gamle de er!

*Hun er jo litt "dame/ kvinne" nå. Hun er opptatt av mote ja....å spesielt sko!!!

*Hun er utdannet fra høyskole innenfor reiseliv.

*Hun jobber i et konferansesenter.

*Hun har fast forhold med en flott gutt, men de bor hver for seg. Har planer om samboerskap (har jeg hørt). (Sikker opptatt av samliv/ sex)!

*Romantisk, men ikke schaby chic (eller hvordan det skrives).

*Hun liker å lage hyggelige middager for to fra grunnen av. (Hennes far er en god kokk!) Matoppskrifter er ett stikkord.

*Hun er 172 høy og størrelse "small",- så "alt" passer jo,- men hun bruker laaaang tid når hun skal kjøpe klær fordi hun må ta "hele runden" før hun evnt kommer tilbake til det hun likte best! Så klær/ mote liker hun nok å bla i/ drømme seg litt bort i........ et magasin som har "alt" det hun behager.

Forøvrig så er hun veldig jordnær i familien, og svært kjærlig.

Jeg vet ikke om noen kan stille en "analyse" utfra det tanta til Beathe har skrevet.....skiller det ene magasinet seg ut fra det andre?

Jeg har allerede fått flotte tips, men mulig at Cosmo. ikke er det mest riktige.

:nisse::nisse:

Fortsatt takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, og jeg ville valgt cosmo. Jeg har riktignok ikke mye kjentskap til de andre bladene, men synes Cosmo både har stoff for dem i forhold og de som ikke er i forhold. I tillegg har de en del om karriere, og man får en passe dose mote m.m.

Hvis du er veldig usikker, så ta en tur innom Narvesen og kikk litt i bladene. Det vil kunne gjøre avgjørelsen enklere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woman er ganske bra. Litt mote og litt artikler, men de har også noe helt usannsynlig teite og barsnlige artikler innimellom. (Nå er jeg 25 da, men jeg hadde syntes de var teite da jeg var 21 og - tror ikke det er så store forskjellen) .

Inisuerer du at jeg er teit og barnslig kanskje? :fnise:

Jeg stemmer fortsatt for enten Woman, eller Costume. Costume er også et blad jeg liker veldig godt. Og i følge sambo, som leser engelske moteblader som i-D og Grafiqe, er visst Costume det beste norske motebladet han ahr vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...