Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg skal bestille klær fra en amerikansk nettbutikk og lurer på å få klærne sendt til en jeg kjenner der borte. Så kan vedkommende sende pakken videre til meg. Men hvor mye vil det koste (sånn ca) å sende en pakken fra USA til Norge om den inneholder 3 bikinier? Vil det lønne seg, dersom frakten ellers ville vært 250 direktesendt til meg? Og må jeg betale toll og mva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor spørr du ikke bare personen som bor i USA da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #3 Del Skrevet 19. november 2008 http://ircalc.usps.gov/ Ser ut som rundt 10 dollar, altså 60-70 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 19. november 2008 #4 Del Skrevet 19. november 2008 De gangene min kamerat sender meg pakker fra USA koster det rundt 35 dollar i shipping costs. Dette er da pakker som tar ca en uke før de kommer til meg, og ikke av den aller billigste sorten som kan ta mange mange uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå