Norsk Standard Skrevet 17. juni 2003 #21 Del Skrevet 17. juni 2003 Du er helt klart sexfiksert. Selv om du under tvil kan karakterisere deg som "normal", skal det ikke mye til før du bikker over. Hold deg langt unna Valgerd. NS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2003 #22 Del Skrevet 17. juni 2003 Middels sexfiksert. Selv om du bruker mye av tiden på å tenke "koffert", fremstår du utad som en helt normal og frisk person. Gratulerer. Dette var svaret jeg fikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 Er du sexfiksert? Svært sexfiksert. Helt på grensen til det sykelige. Dersom Valgerd Svarstad Haugland får deg til å tenke på sex, er det kanskje på tide å vurdere profesjonell hjelp.. Uh ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicki Skrevet 18. juni 2003 #24 Del Skrevet 18. juni 2003 Du er helt normal, og kan helt klart ikke kalles sexfiksert, print ut denne siden, og bruk den som dokumentasjon neste gang noen skulle beskylde deg for denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 18. juni 2003 #25 Del Skrevet 18. juni 2003 Du er helt normal, og kan helt klart ikke kalles sexfiksert. Print ut denne siden, og bruk den som dokumentasjon neste gang noen skulle beskylde deg for denslags. Dette var det svaret jeg fikk. Ikke så veldig overraskende nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #26 Del Skrevet 18. juni 2003 Du er helt klart sexfiksert. Selv om du under tvil kan karakterisere deg som "normal", skal det ikke mye til før du bikker over. Hold deg langt unna Valgerd. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #27 Del Skrevet 18. juni 2003 Helt uten en test kan jeg si: "Næ!"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 18. juni 2003 #28 Del Skrevet 18. juni 2003 Du er helt klart sexfiksert. Selv om du under tvil kan karakterisere deg som "normal", skal det ikke mye til før du bikker over. Hold deg langt unna Valgerd. :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jelly Skrevet 18. juni 2003 #29 Del Skrevet 18. juni 2003 Middels. Men jeg tror ikke et sekund på det. Mye verre enn som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå