jamie Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvordan ville du selv sagt din klesstil var? Original? Trendy? Behagelig? ..... ..... Morsomt å høre hvordan dere går kledd... Mange av dere er sikkert blandinger av forskjellige klesstiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Klassisk, noen ganger sporty, noen ganger feminin og noen ganger mer røff. Varierer altså, men som oftest sporty-klassisk. (kan man være det??) Hilen Mie - har joggebukse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg er ganske A4 tror jeg. Mye sporty og behagelig (samtidig). Sparer det feminine til festlige anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja den som visste det... Det går i arbeidsklær og vernesko på jobb så der er ikke variasjonsmulighetene så mange. Har en nokså avslappet og ung klesstil til hverdags, behagelige klær med farger som matcher og gjør meg i godt humør. Benytter anledningen til å pynte meg litt så ofte jeg kan og da blir det kjoler/korte skjørt og høyhe(æ?)lte sko. Har aldri brydd meg om hva som er in eller ut, velger meg det jeg liker og føler meg komfortabel i. Englepusen i et nøtteskall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Veldig behagelig for tiden. Det viktigste når jeg kjøper klær er at det tåler 60 grader og tørketrommel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Behagelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Helt klart klassisk! Pluss spriter opp med litt trendy på tilbehørs-siden. Er også rimelig fysisk aktiv og da går det mer i sporty retning. Men fremdeles klassisk sporty. Hvis noen skjønner hva jeg mener! :D Noen ville kanskje kalt det kjedelig? Andre igjen kaller det kanskje elegant, mens enkelte grupper ville kalt det safe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Røfft, sporty og avslappet. Det sier vel litt om meg når det beste jeg vet å ta på meg av klær, er mc-kjøreklær. Får nesten ikke noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 Småsexy, men ikke vulgært. Går ikke med bar mage etc. er for gammel. Liker kroppsnære klær, slitt dongeri, kroppsnære topper med kult tilbehør som belter etc. Har oftest litt hæler på sko, sandaler og støvler, mer ikke så høy (164), men er meget slank. Liker skjorter også, men de må være feminine i snittet. Liker blandingen røft og feminint. Elsker en dress jeg har og bruker den ofte når jeg skal pynte meg på vinteren; streng bukse med vest (halterneck) over og innsvinget blazer i samme stoff over. Stilig å ta av seg jakken utpå kvelden og plutselig ha bar rygg... Liker sett med cardigan og topp i samme over, litt kort i modellen, har haugevis av disse settene i ulike farger fra GAP, bruker oftest jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 16. juni 2003 #10 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg liker best å gå i joggebukse. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. juni 2003 #11 Del Skrevet 16. juni 2003 Behaglig.. Trives best i joggebukser til hverdags.... :oops: Skal jeg noe,skifter jeg til noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja si det. Avhengig at at det skal være behagelig. STRECH er tingen. Før var jeg veldig svart, men nå kjøper jeg det som er lyst. Var å handlet i helgen og endte opp med: 1 hvit cardigan, 1 hvit genser og 2 hvite topper. Beige er også tingen for tiden. Om jeg har en spesiel stil tenker jeg egentlig ikke så mye på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 17. juni 2003 #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Småfrekt uten å være vulgært. Liker ettersittende klær - fordrar ikke "flagrende gevanter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #14 Del Skrevet 17. juni 2003 Det varierer etter humør. Men for det meste småsexy og feminint. En ting jeg ikke liker, er mønstrete bluser/ kimonoer og tunikaer. Standarden er jeans med belte, sko/støvletter med litt hæler og ettersittende topp. Helst hvit topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 Ganske kjedelig vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2003 #16 Del Skrevet 17. juni 2003 Min stil er veldig varierende, men mer tidløst enn veldig trendy. En stund kjørte jeg kun jeans, sneakers, kule T-skjorter, hettejakker osv-stil, men nå har jeg gått lei av den, og blander mer. Går mye i jeans, med t-skjorter og tynne gensere til. Før i tiden mye svart, men nå digger jeg hvitt, lys blått og rosa. Jeg pleide heller ikke gå noe særlig i skjorter, men det har også forandret seg. Jeg er alltid "pent" kledd, og går aldri i joggebukse, selv ikke hjemme. På trening passer jeg også på hvordan jeg går kledd, og at ting passer sammen. Jeg liker best å trene i tettsittende klær pga bevegelsesfriheten. Jeg er ikke så glad i pynt&accessoirer, og liker det rene, enkle og klassiske. Paljetter, blomster og blonder er ikke min ting, det får andre ha for seg selv. Det er viktig å kle seg etter anledning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 17. juni 2003 #17 Del Skrevet 17. juni 2003 vanskelig å si hva slags stil jeg har. svitcher en del egentlig, fra funky, røff til klassisk og avslappet. liker veldig godt 80-talls stilen med høyt hår og spisse støvletter. samtidig liker jeg en mer avslappet stil med boksesko, jeans og hettejakker i velour. yndlingsfargene om dagen er lyseblått, turkis og hvitt hjemme bruker jeg mye velourbukser. der er så ufattelig gode å ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 18. juni 2003 #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Helt klart en klassisk klesstil. Det går mye i enkle plagg som lar seg kombinere med det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Kan vel si at jeg er på jakt etter en stil... Vil gjerne være litt mer damete enn jeg er, men kler meg nok ofte litt romantisk og behagelig. Syns det er utrolig vanskelig å finne noe som passer kroppen min - fremhever det som skal fremheves og skjuler det jeg ikke vil vise... :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #20 Del Skrevet 18. juni 2003 Behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå