Gå til innhold

Angående en mascara

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest HanneH

Heisann!!

Jeg lurte på om noen her har prøvd en mascara fra Guerlain som heter noe med "false lash effect"...? I så fall; kunne jeg få tilbakemeldinger om hva dere synes om denne? Er den verdt å investere i som en sommerfornyelse i sminkepungen?

Vennlig hilsen HanneH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tjaaaa... var veldig fornøyd med denne i starten,men det tok ikke mange ukene før den ble klumpete og vanskelig å legge...er vel den maskaraen som har hatt kortest levetid hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og en ting til: prøv å søke etter den her inne- den har vært tatt opp i endel tråder før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Tipper du mener mascaraen Effet Faux Cils?? Den er fra Yves Saint Laurent, ikke fra Guerlain. Jeg likte den godt i begynnelsen, men neste gang jeg kjøpte den, drysset den noe infernalsk, noe kontaktlinseøynene mine ikke likte. Det samme skjedde da jeg gav den en tredje sjanse. Så hvis du trenger en volummascara med tilsvarende effekt, vil jeg heller anbefale Extravagant Mascara fra Rubinstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den ikke. Den er alt for våt, og etter en stund begynner den å drysse. Takke meg til Lancômes Definicils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...