Gå til innhold

Når begynte du å onanere?

Dragsund

Anbefalte innlegg

Selv begynte jeg da jeg var rundt 5 år :o , men fant først ut at det ikke var en sykdom, men normalt, da jeg var 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest salma

Det sies av leger/helsesøstre at barn er bevisste på sin egen kropp, og at det slett ikke er uvanlig at små barn på 3-4 "onanerer".

Kan ikke huske at jeg gjorde det da... Men det betyr jo bare at jeg gikk glipp av noe :wink:

Tror vi skal respektere barns "seksualitet" (føles ærlig talt litt rart å kalle det seksualitet...) Selv har jeg en datter på 4,5 år. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal si til henne om sånt (føler at det egentlig må få være en del av hennes privatliv), men prøver å ha et så åpent forhold som mulig uten å tråkke på grensene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte nok i 7 års alderen. I allefall som jeg husker, men ble ikke klar over at det var onanering eller runking det het før jeg var i tolv års alderen.

Husker godt at jeg hørte andre snakke om runking, og skjønte at det var noe med sex å gjøre. Men ikke at det var å dra tissen opp og ned! Det var i grunn en lettelse den gangen jeg skjønte at andre holdt på med det også.

I dag er jeg 28, har samboer og er fortsatt en aktiv runker. Er pendler, så ukene kan bli litt for lange :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte tidlig, antagelig i 6-7 års-alderen - ante ikke hva det var jeg holdt på med da selvsagt. Men godt var det... :wink:

Er i dag 21 år og singel og har fortsatt god sex med meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke helt, rundt 8-9-10 år tenker jeg? Husker at jeg brukte det som "sovemedisin" de kveldene jeg ikke fikk sove :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 12-13 år oppdaget jeg plutselig hva dusjstrålen kunne brukes til.

Fikk mye kjeft av foreldrene mine fordi vi stadig var tomme for varmtvann, hehe... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel alltid gjort det - mer eller mindre bevisst, men jeg visste ikke hva det het, eller var - og heller ikke at det gikk an å få orgasme av det før jeg var rundt 12-13, tror jeg.

Godt er det nå heldigvis ennå :sjarmor:

Suz :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess

Jeg var vel rundt 17 år :rodme: når kjæresten min begynte å fingre nedi der og det var deilig det! :hjerter: Men jeg tror jeg var et par og tyve :engel: før jeg fant ut at dette kan jeg jo gjøre selv... :enig:

Jeg husker jeg var ganske liten, 5-6 år, og vi skulle leke doktor og hver gang begynte det å pumpe nedi tissen. Men jeg kom aldri på at jeg kunne gjøre noe med det. Jeg gikk vel glipp av noe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, Princess vi gikk kanskje glipp av noe.

Jeg prøvde ofte å onanere fra ca. 18 år gammel, men fikk det ikke til. Så på et vorspeil (da var jeg 21) var det ei som ble lettere beruset og kunne fortelle alle oss jentene at mannen hennes ble sjalu når hun brukte dusjen som elsker. DA gikk det opp et lys for meg. Etter det har jeg funnet ut hvordan jeg kan gjøre det med bare fingrene, vibrator og under et samleie. Virker på meg som om dess oftere man gjør det selv, dess bedre blir man kjent med egen kropp og dess mer utbytte får man av all seksuell stimulig.

Men onanering som barn - nei, kan ikke huske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte for 4 minutter siden, holder på fortsatt, men regner med å være ferdig før kl 16.00.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandman

Snart ferdig? :ler:

Ble ikke ferdig, Miew, begynte å kjede meg etterhvert, faktisk så begynte jeg å tenke på hva jeg skulle ha til middag... og da var det ingen grunnen ingen vits i å fortsette... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte vel når jeg var 12, men sluttet når jeg var 14 og fant ut at jeg syndet, så tok jeg det opp igjen når jeg var 21...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i 9-10 årsalderen i badekaret. Dusjstråle er en herlig ting! Men ettr jeg var ferdig, husker jeg at jeg ble veldig flau og lovet meg selv og aldri gjøre det igjen. For tenk om jeg ikke kunne bli gravid når jeg holdt på slik :hoho: Neste gang jeg skulle badet, klarte jeg ikke oå holde meg. Jeg fikk så lyst, og sånn holdt det på helt til jeg snakket med ei venninne som gjorde det samme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 12-13 år oppdaget jeg plutselig hva dusjstrålen kunne brukes til.

Fikk mye kjeft av foreldrene mine fordi vi stadig var tomme for varmtvann, hehe...

samme her :hoho:

men jeg var nok heller 10-11 år.

kan huske at jeg gjorde noe lignende som veldig liten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...