Gå til innhold

Kinder-kalender?


Visiter

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på hvor det er lurt å kjøpe sånne? Og ja, det er bestemt at det blir nettopp Kinder ... :kgbaby:

Jeg har sett dem på ulike utsalgssteder, noen kiosker og matbutikker, men prisene ser ut til å variere en del. Jeg mener å ha kjøpt en sånn for rundt 140-160 kroner tidligere år, men her om dagen så jeg en til 230,-. Det blir jo nokså voldsomt ... I dag så jeg en til 199,- på Meny, men lurer på om noen vet om et sted de er hakket billigere igjen. Det er slett ikke meningen å være gjerrig, men ... jo, forresten, det er det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_kitteh_*

Jeg hadde planlagt en (til meg selv :flau: ) men DEN planen gikk ut vinduet da jeg en lørdag fant to små hvite larver i kinderegget mitt.

Jeg vet jo at bare fordi jeg fant et egg som var sånn så betyr ikke det at resten av kinder-produktene er like dårlige, men veit hvordan det er med sånt.

Uansett, for å faktisk svare på spørsmålet ditt (og ikke bare syte over at jeg må ha en annen kalender, herregud voksne dama :P) så har den billigste jeg har sett vært på 199, dessverre. Ser ut som prisen har gått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Rema i dag, der så jeg den til 159,- tror jeg det var. :) På andre steder jeg har vært kostet den 199,-.

Når det er sagt tror jeg nesten det er ganske mye billigere å kjøpe eget kinderinnhold å lage kalenderen selv. ;) Ikke like gøy, men.

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planlagt en (til meg selv :flau: ) men DEN planen gikk ut vinduet da jeg en lørdag fant to små hvite larver i kinderegget mitt.

Jeg vet jo at bare fordi jeg fant et egg som var sånn så betyr ikke det at resten av kinder-produktene er like dårlige, men veit hvordan det er med sånt.

Uansett, for å faktisk svare på spørsmålet ditt (og ikke bare syte over at jeg må ha en annen kalender, herregud voksne dama :P) så har den billigste jeg har sett vært på 199, dessverre. Ser ut som prisen har gått opp.

Larver! Æsj!

Det var urovekkende ... Jeg har egentlig alltid hatt tillit til Kinder-produktene, men det var virkelig ekkelt å høre. Det er klart det er lov til å syte en smule, Kinder-kalenderen er jo den beste sjokoladekalenderen. Når den ikke inneholder larver, da.

Var på Rema i dag, der så jeg den til 159,- tror jeg det var. :) På andre steder jeg har vært kostet den 199,-.

Når det er sagt tror jeg nesten det er ganske mye billigere å kjøpe eget kinderinnhold å lage kalenderen selv. ;) Ikke like gøy, men.

Takk for tips! Etter posten over din må jeg nok revurdere kjøpet, da. Larvefaen.

Haha, du har kanskje rett i at det er billigere å lage Kinder-kalender selv, men da får man jo ikke tak i de beste tingene! For det er de små kulene og flodhestene som er best, ikke sant?

Kinder-kalender-favoritter i rekkefølge:

(fordi jeg er barnslig og det er lov!)

• De små sjokoladekulene. Guud, får man tak i de noe annet sted?

• Flodhestene. Digg.

• Kindereggene, mest pga. lekene man kan bygge. De andre figurene suger.

• Kinder-sjokoladen. Det er rett og slett like godt i det formatet.

Balle. Jeg vil ha kalender uten larvefare!

Endret av Visiter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd larver i kindereggene mine (og jeg samler på figurseriene, så jeg har hatt et større enn normalt forbruk ;) ).

Jeg ville tatt bilde og sendt inn til Ferrero. Er viktig å si i fra når man finner noe rart i maten, sånn at de kan undersøke hva det er.

Jeg gleder meg forøvrig til å begynne på kalenderen min, med BARE kinderegg (og en spesialserie!) fra Tyskland. Weee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Husk at i år finnes det 2 forskjellige kinderkalendere!

Den vanlige til ca 200 kr,

og Kinder friens til ca 150

Det har jeg ikke lagt merke til. Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har jeg ikke lagt merke til. Hva er forskjellen?

Jeg husker ikke helt innholdet, men den vanlige inneholder kinderegg, happy hippo, kinder rigel og kinder bonbons. (tror jeg det var)

Og kinder friens inneholder, kinder bueno, kinder kountry og ett par ting til som jeg ikke husker i farta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...