Gå til innhold

Kaoskontroll?


bizzy

Anbefalte innlegg

Hei.

Da har jeg lest hele dagboka de. For en spenende, koselig, slitsom, hærlig verdag du har. Skal følge videre med her.

Så håper jeg du, mann og de tre små får en fin dag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Innom med en liten hilsen. Hvordan går det etter operasjonen?? Fungerer PEG`n bra? Må du mate så ofte nå, eller kan du bruke pumpe på natten?? Tenker bare på at du selv trenger søvn, så du ikke blir helt utslitt..

Kos dere så godt dere kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter en lang KG pause var det godt å komme tilbake og oppdatere seg på bizzyfronten. Har lest meg frempå av rørende, gode, og helt tydelig utfordrende nyheter i heimen din! Gratulerer så UTROLIG mye med de to nye skattene dine!! :hjerte: :hjerte: Håper at dere har det bra alle sammen!

Kjempe- :klem: fra gammel bruker i ny ham! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest litt hos deg, og ville legge igjen et spor. Du har litt å henge fingrene i. Sikkert litt lettere med mating nå som lillebror har fått en knapp på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Bizzyvennen!! :)

Har vært fraværende på KG i lange tider, og ikke fått med meg denne dagboken din før akkurat nå.. :sjenert: Ser du ikke har skrevet her på en stund, men legger igjen en hilsen likevel.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Heisann!

Her er det lenge siden jeg har vært... Blitt lite tid til kg surfing det siste året ;) Men nå begynner ting å falle på plass så da har jeg etter et stort sjokk for noen måneder siden åpnet ny dagbok, under graviditetsdagbøkene :overrasket:

Så da fortsetter historiene fra Bizzy-heimen der, har mer enn nok med en dagbok ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...